Instalacja gazowa w Krakowie

Instalacja gazowa w Krakowie

Postprzez KASZCZU » 2005-06-23 10:54

Zwracam się z ogromną prośbą do szanownych prof. dr hab. Probologi ;-) o pomoc. Zamierzam zamontować sobie instalacje gazową w swoim Probku. Mam Igen. 2,2 TURBO. Możecie mi pomóc z doborem instalacji w Krakowie. Gdzie zamontować ile moge zapłacić. Może prześlecie mi schematy swoich instalacji. Z góry wielkie dzięki za pomoc...
Avatar użytkownika
KASZCZU
 
Posty: 566
Dołączył(a): 2004-12-29 17:48
Lokalizacja: Kraków
Galeria: viewtopic.php?t=12249

Postprzez Alek » 2005-06-25 11:47

ulica Myśliwska, ja tam robiłem do tego modelu i wszystko chodzi ok. Goście gburowaci ale robia wporzadku.
Założyli mi zwyklą instalacje z kompem, reduktor do turbo powyzej 200KM i chodzi to wszystkoo naprawde dobrze. Cena to 2200 zł
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Avatar użytkownika
Alek
 
Posty: 103
Dołączył(a): 2004-01-05 18:42
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez Alek » 2005-06-25 11:50

aha masz tu tel. 501798490
jeżdzilem troche po kraku i wszyscy sie bali zakladac. W koncu w ktoryms zakladzie polecili mi ich.
Polecam
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Avatar użytkownika
Alek
 
Posty: 103
Dołączył(a): 2004-01-05 18:42
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez KASZCZU » 2005-06-25 13:10

Dzięki Alek ;-) mam propozycje montażu sekwencji za 3,5tys na ul Trauguta czy jakos tak na Wzgórzach Krzesławickich, Proponował mi też zwykła od 1700 i wiecej. Jednak wszyscy raczej radzą sekwencje, żeby uniknąć problemów... POwiedz mi jakie jest spalanie Twojego Probka i co z mocą, odczuwalna różnica?

Może polecisz mi jakiegos dobrego elektryka w Krakowie... światła mi przestały działać i przez to po godzinie 20 nie pojawiam się na drodze...
Avatar użytkownika
KASZCZU
 
Posty: 566
Dołączył(a): 2004-12-29 17:48
Lokalizacja: Kraków
Galeria: viewtopic.php?t=12249

Postprzez Alek » 2005-06-26 16:03

wybór należy do ciebie...sekwencja pewnie jest lepsza ale ja nie narzekam na swoją, spadek mocy wogóle nie odczuwalny, problemów eksploatacyjnych nie ma. Co do ceny to moze teraz pospadały zadzwon i dowiedz sie ile ci powiedza tam gdzie ci podałem.
Co do elektryka to nie wiem....
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Avatar użytkownika
Alek
 
Posty: 103
Dołączył(a): 2004-01-05 18:42
Lokalizacja: Wadowice


Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron