Jaki mam przepływomierz ?

Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Jaki mam przepływomierz ?

Post autor: Jerry »

Cześć Chłopaki,

padło pytanie w towarzystwie przy okazjii wymiany doświadczeń, no i nie wiem jaki mam. Silnik 2,5LV6, 93 rocznik początek VIN 1FDCT22B4P. Pytam o rodzaj, podobno może być tzw. mechaniczny oraz z "gorącym drutem"?! A jaki jest u mnie i jak to sprawdzić, niestety nie wiem? Możecie podpowiedzieć?

Jerry :)
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

Może ta odpowiedź nie będzie za konkretna i wogóle nieprofesjonalna.
Ale podobno jakiś nietypowy.... jakieś jajko czy coś... a może kura??
A do czego, poza czysto towarzyskimi walorami ,potrzebna jest Ci ta wiedza?
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Już wyjaśniam,
podobno w wersjach USA jest przepływomierz tzw. mechaniczny, którego ciężko wykończyć np. strzałem z instalacji gazowej, nie SGI. W wersjach europejskich jest przepływomierz bardziej skomplikowany, i już wiem , że właśnie taki jest u mnie, który niestety nie wytrzymuje "strzałów", dlatego muszę założyć SGI do probasa. Nawet wydłużenie dolotu, blokady antywybuchowe niewiele mogą pomóc.
Wczoraj tego nie wiedziałem, dzisiaj już wiem jaki mam, pytanie więc stało się nie aktualne.
Jednakże dla innych posiadaczy może będzie ciekawe to, że do wersji USA( przepływomierz mechaniczny-sam go nigdy nie widziałem, opieram się na opini mechanika) można montować zwykłe instalacje gazowe.
To tyle.
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

No dobra... a da się zamontować w europejskiej wersji przepływomierz od wer. USA ?? To z kolei dla tych, którym np. padł. , bo pewnie mechaniczny jest tańszy od skomplikowanego.
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

duze roznice w instalacji elektrycznej, prawdopodobnie tez inne sygnaly ida do komputera wiec zabawa moze sie okazac nie warta swieczki


Obrazek

tak wyglada "elektroniczny" w 2.0
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Gość

Post autor: Gość »

Hej Jerry watpie abys mail inny przeplywomierz jak inne GT od 93-97 rocznik. Czy masz cyfrowke aby zrobic jego zdiencie aby udostepic. Napeno masz tak zwany MAF nie VAF. Powiedzmy prosciej jak go wymontujesz i czy jest on prawie pust tak ze widzisz przez niego wszytko na wylot. Jesli nie i masz taki dzydzel ktory wyglonda jak stozek to masz typowy przeplywomierz i chyba jest symbol KL02
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

jeżeli to KL 2,5 to przepływomierz mechaniczny to kawałek rury z plastikowym jajkiem w środku. powietrze opływa jajko pchając go lekko a reszta to już przełożenie tego na sygnał el. do komputera/sterownika
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”