Przełącznik przy bezpiecznikach!!!!-Summer/Winter
SAM
Znajduje się to w pod klapka od bezpieczników wewnątrz auta.
Musisz się schylić troszkę.
z reszta jak zdejmiesz osłonkę od bezpieczników to na niej jest opis i są tam zaznaczone właśnie pozycje summer i winter (przynajmniej u mnie tak jest) więc nie powinieneś mieć problemu z odczytaniem tego.
Swoją drogą u mnie wszystko działa normalnie jak ustawiłem summer to od razu ładnie schowały się pod maskę.
Znajduje się to w pod klapka od bezpieczników wewnątrz auta.
Musisz się schylić troszkę.
z reszta jak zdejmiesz osłonkę od bezpieczników to na niej jest opis i są tam zaznaczone właśnie pozycje summer i winter (przynajmniej u mnie tak jest) więc nie powinieneś mieć problemu z odczytaniem tego.
Swoją drogą u mnie wszystko działa normalnie jak ustawiłem summer to od razu ładnie schowały się pod maskę.
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie tez przelacznik dziala dobrze.
Zreszta w polozeniu summer schowane wycieraczki pod maske wygladaja duzo ladniej, niz w polozeniu zima bo wtedy wystaja tak jak w kazdym samochodzie.
Ja dlatego na zime nie przestawiam wycieraczek choc jest to wtedy bardziej upierdliwe podczas opadow sniegu.
ps.
a u Ciebie 5150 ze zdjecia wynika ze sa w gornym polozeniu ??
Zreszta w polozeniu summer schowane wycieraczki pod maske wygladaja duzo ladniej, niz w polozeniu zima bo wtedy wystaja tak jak w kazdym samochodzie.
Ja dlatego na zime nie przestawiam wycieraczek choc jest to wtedy bardziej upierdliwe podczas opadow sniegu.
ps.
a u Ciebie 5150 ze zdjecia wynika ze sa w gornym polozeniu ??
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue-
trip computer, welur -regatta blue-
Witek
Masz racje na zdjęciu są jeszcze w pozycji "winter".
Jak kupiłem auto (w październiku) to tak były.
Ale potem przestawiłem sobie i już "summer" cały czas.
Zgadzam się że auto wygląda o wiele łądniej jak są schowane
i tak też mam teraz i nie mam zamiaru już tego przestawiać.
Chociaż jak napada w nocy to potem ciężko im jest się wydostać
ale... co tam tak jest fajniej!!
Masz racje na zdjęciu są jeszcze w pozycji "winter".
Jak kupiłem auto (w październiku) to tak były.
Ale potem przestawiłem sobie i już "summer" cały czas.
Zgadzam się że auto wygląda o wiele łądniej jak są schowane
i tak też mam teraz i nie mam zamiaru już tego przestawiać.
Chociaż jak napada w nocy to potem ciężko im jest się wydostać
ale... co tam tak jest fajniej!!
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja jeżdżę na letnim. Przełączyłem już na zimowe, ale wróciłem, bo jak Ci na szybę ktoś chlapnie błotem i wciśniesz spryskiwacz to ma szansę trochę zmoczyć, a w zimowym najpierw wycieraczka od razu rusza po suchej szybie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Doszedłem co to było.Andrzej pisze:Ja mam mały problem w ogóle z wycieraczkami. Chodzi o to, że podczas normalnej pracy i przełączeniu przełącznika na "winter" wycieraczki nie zawsze pracują w tej samej pozycji tzn. raz zatrzymują się normalnie na szybie a jak coś im odbije to odbijają się od listwy szyby.
Pomóżcie!
Teraz przestawiłem wycieraczki o dwa ząbki do góry na mocowaniu ale kiczowato wygląda.
Pozdrawiam.
Otóż wodzik od silnika do mechanizmu wykonany jest z rurki aluminiowej sklepanej na końcach w które zamontowany jest plastik, który z kolei naciska się na kulkę.
U mnie pękła rurka na końcu i wyleciał ten plastik, co powodowało, że wycieraczki pracowały jak chciały.
Pozdrawiam!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Oczywiście zapewne znalazłbym to dużo wcześniej gdybym miał osłonkę od bezpieczników ;p to jest bardzo wkurzające że jej nie ma bo czasem człowiek nie wie czego w ogóle ma szukać ;p jak się bezpiecznik wykończy. Mam prośbę może mi ktoś zrobić zdjęcie tej osłonki, a przynajmniej tego opisu ? Bede bardzo wdzieczny ...5150 napisał
Znajduje się to w pod klapka od bezpieczników wewnątrz auta.
Musisz się schylić troszkę.
z reszta jak zdejmiesz osłonkę od bezpieczników to na niej jest opis i są tam zaznaczone właśnie pozycje summer i winter (przynajmniej u mnie tak jest) więc nie powinieneś mieć problemu z odczytaniem tego.
Swoją drogą u mnie wszystko działa normalnie jak ustawiłem summer to od razu ładnie schowały się pod maskę.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Bezpieczniki rzędami od góry (gdy klapka założona, czyli od prawej w dół na poniższym zdjęciu)
Defog 30A
Cigar 15A, Hazard 15A, Turn 10A, Stop 20A, Engine 15A, Monitor 7.5A
Radio 15A, Fog 15A, Meter 15A, Door lock 15A, Wiper 20A
Power seat 30A, Power wind 30A, Tail 15A, Room 10A, EIO 10A, Rear wiper 15A
Defog 30A
Cigar 15A, Hazard 15A, Turn 10A, Stop 20A, Engine 15A, Monitor 7.5A
Radio 15A, Fog 15A, Meter 15A, Door lock 15A, Wiper 20A
Power seat 30A, Power wind 30A, Tail 15A, Room 10A, EIO 10A, Rear wiper 15A
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
wycieraczki
witam. dzisiaj jechałem z włączonymi wycieraczkami i po wyłączeniu zatrzymują się na środku szyby(przełączone na tryb letni). wiele razy włanczałem i wyłanczałem ale one jakby się uparły stają na środku!!! na trybie zimowym stają tam gdzie powinny. co może być przyczyną?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Nawalilo Ci przelaczanie lato / zima
By schowac je na szybko, to przy puszcze z bezpiecznikami znajdziesz dwa gniazdka jedno pod rugim, w jednym z gniazdek masz podlaczony przewod (chyba pomaranczowy) przeloz go do drugiego wyzej badz nizej (nie pamietam) powinny zejsc do poziomu zimowego.
Wiekszosc Probkow ma to uszkodzone i wiekszosc z nich jezdzi na zimowym polozeniu wycieraczek.
By schowac je na szybko, to przy puszcze z bezpiecznikami znajdziesz dwa gniazdka jedno pod rugim, w jednym z gniazdek masz podlaczony przewod (chyba pomaranczowy) przeloz go do drugiego wyzej badz nizej (nie pamietam) powinny zejsc do poziomu zimowego.
Wiekszosc Probkow ma to uszkodzone i wiekszosc z nich jezdzi na zimowym polozeniu wycieraczek.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Moim zdaniem jest to wina włącznika wycieraczek. Twierdze tak dlatego ze Mokry miał identyczny problem. Spróbuj rozebrać go i zobaczyć czy nie są zaoksydowane blaszki. Tylko uważaj jak będziesz robierał bo łatwo można uszkodzić jego elementy.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Pewno że można przerobić bo ja mam nawet teraz nie oryginalne tylko jest pewien problem.
Oryginalnie powinny być specjalne uchwyty na pióra dzięki którym wycieraczka jest montowana nie w pióro ale tak jakby obok (na wysięgniku). Co to daje? Ano mamy opcję wjeżdżania wycieraczek pod maskę a te mocowanie spełnia swoją funkcję. Jak wycieraczki się chowią, to pióra wyjeżdżają na specjalne prowadnice dzięki którym wycieraczki zostają uniesione w góre w odpowiednim czasie i nie haczą o podszybie. W przypadku wycieraczek z tradycyjnym mocowaniem ten problem się pojawia i szybciej się zużywa guma.
Oryginalnie powinny być specjalne uchwyty na pióra dzięki którym wycieraczka jest montowana nie w pióro ale tak jakby obok (na wysięgniku). Co to daje? Ano mamy opcję wjeżdżania wycieraczek pod maskę a te mocowanie spełnia swoją funkcję. Jak wycieraczki się chowią, to pióra wyjeżdżają na specjalne prowadnice dzięki którym wycieraczki zostają uniesione w góre w odpowiednim czasie i nie haczą o podszybie. W przypadku wycieraczek z tradycyjnym mocowaniem ten problem się pojawia i szybciej się zużywa guma.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
He he, a ja mam wycieraczki z tymi właśnie mocowaniami Ale niestety jakoś niechcą mi się chować pod maske Dopiero w sobote sie dowiedziałem o tym że one się chowają pod maske Czy ktoś mi może powiedzieć jak je schować
No to na to wychodzi że mam oryginały
No to na to wychodzi że mam oryginały
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
pod nogami kierowcy z lewej strony masz bezpieczniki. A obok nich jeden kabelek (bodajże pomarańczowy) którego się przełącza pomiędzy opcję WINTER i SUMMER. Jak masz na SUMMER to wjeżdżają pod maskę. Jak nie wjeżdżają to znaczy że Ci silniczek od wycieraczek padł
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
No i przełączyłem wycieraczki w opcję SUMMER i niestety stają mi pionowo na szybie Chyba trzeba będzie jeździć w stanie zimowym. Jak ktoś wie jak to naprawić to ja bardzo chętnie posłucham- sam też będe myślał jak to zrobić chociaż wątpie że coś wymyśle.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa