turbina do 2.0 16v

Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Taxon »

martines_black pisze:ja się ustosunkowałem do wypowiedzi Drzymka o coolerach w wolnossącym. kiedy zaczynasz roboty na froncie?

kolor siedzeń jest niezwykle istotny!! :twisted: wyobrażasz sobie usiąść na różowych? :twisted: :twisted: :twisted:
1. Front ruszy po tym weekendzie - umówiłem się z Kalim , ze dostarczę mu silnik z rozbitka w przyszłym tygodniu i czeka go kompletna odnowa. Dzięki temu nie tracę samochodu na kilka tygodni. Poza tym silnik w rozbitku jest w o wiele lepszym stanie.

2. Różowy kolor tapicerki w promie jest jak najbardziej zasadny - nie szkoda zarzygać przy starcie :wink:

HellHound pisze:Hehe nie przejmuj się.Twój cyrk, Twoje małpy. Ale popieram radę RX-a. Kompletny remoncik i NITRO. Kompresor dla 2.0 ,to jak maczuga dla krasnala :wink: Bardziej pasuje w dużych silnikach :P
1. Nigdy Krasnalowi nie oglądałem maczugi, ale nie wygląda na kogoś, kto aż tyle w spodniach nosi :wink:
2. To nie będzie wieeeeeelki kompresor, tylko kompresorek 8) Więc jeżeli np. W silniczku MINI, czyli 1,6l daje radę, to i w 2.0 powinien dac radę.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Post autor: black_martines »

mini to duży silnik, MB 200 też duży - punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Taxon »

Oj Marines - relatywnie 1,6 w stosunku do 2.0 chyba nie jest duży. Chodzi mi o sam fakt doładowania - wg. HellHound'a 2.0 jest za mały do doładowania, tymczasem silniczek MINI znosi to bezproblemowo. Podobnie CIVIC, który mnie generalnie zainspirował :

http://www.streetracing.pl/forum/index. ... opic=45503

Oczywiście mój projekt będzie troszkę mniej progresywny, niż tego kolesia.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Post autor: black_martines »

nie wyczułeś Taxonie ironii mej. jeśli dla kogoś 1,6 lub 2.0 to małe duże silniki to co myśli o 3.0 4.7 i wiekszych?
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Taxon »

He he he - aha teraz rozumiem. A to tez temat splótł się z Krasnalem, bo podobno pojechał takie monstrum oglądać.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Do 2.0 są małe silniki od 2.0 do 4.0 są średnie silniki od 4.0 do 6.0 są duże silniki, pow 6.0 są już giganty tego świata z królem Viperem na szczycie
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Taxon »

Hmmm....można tak przyjąć, tyle że tu znów sprawdza się Martines'a stwierdzenie - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Jeżeli siedzisz w USA, to 2.0 można tam uznać za maleństwo, a 4 - 5l za standard. Z kolei w europie takie silniki to bestie nie z tego świata i pakuje się je do najmocniejszych aut. VIPER faktycznie nawet jak na warunki amerykańskie jest odmieńcem i olbrzymem. Podobno mają zakończyć jego produkcję, bo nie opłaca im się go produkować.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Tax mi bardziej chodziło o to, że kompresor pasuje do 4.5 V8 Forda, a nie do 2.0 R4 Mazdy. Ale co tam, ważne aby palił kapcie :twisted: :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

A co za różnica? Jeszcze można powiedzieć, że bardziej pasuje do silników widlastych umieszczonych wzdłużnie, bo tam powietrze ma najkrótszą trasę, i jest miejsce na kompresor.

Ale żeby uzależniać to od pojemności silnika? doh.
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

Kogos w ogole interesuje jaka turbina bedzie dobra do 2.0 czy to taki temat Off Top Trendy Intercooler ?
ObrazekObrazekI love Skyline
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

el_talerzos prawie 3 miesiace temu sie za to zabieral u Kaliego, wywalil gaz i mial montowac slimaka, moze kali cos napisze na ten temat ;P
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

kocureq pisze:A co za różnica? Jeszcze można powiedzieć, że bardziej pasuje do silników widlastych umieszczonych wzdłużnie, bo tam powietrze ma najkrótszą trasę, i jest miejsce na kompresor.

Ale żeby uzależniać to od pojemności silnika? doh.
Duża. Tu chodzi o tradycję :twisted: :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Taxon »

Pluto pisze:Kogos w ogole interesuje jaka turbina bedzie dobra do 2.0 czy to taki temat Off Top Trendy Intercooler ?
Pluto, nie zauważyłeś że najistotniejszą częścią każdej modyfikacji jest intercooler :?: :?: :?:
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

:-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-$

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

el_talerzos Masz racje nasz klub lepiej postawić przed faktem dokonanym niż aby byli na bieżąco bo tyle byś sie naczytał że hoho :D :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Taxon »

No właśnie el_talerzos - co dzieje się w przypadku Twojej modyfikacji ?
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Ja wiem ale nie powiem :P
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Taxon »

Gadać i to już - co to za wiem, ale nie powiem :?:
Tajemnica jakaś ?
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

robta chlopcy robta te turbinki, chce zobaczyc co z tego wyniknie to moze tez bym sie przymierzyl :P
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

też mi tajemnice robicie
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

Więc nakreślę temat - jak już niektórzy wiedzą instalacja ślimaka w toku - wiadomo wszystko się wiąże z finansami, więc dlatego projekt jeszcze nie skończony.
Będzie założony nowy post opisujący wszystko, pewnie ze zdjęciami ale tak naprędce co zrobione i co będzie zrobione - jak na razie : szlif cylindrów, honowanie, wciśnięcie kutych tłoków, wyważenie wału razem z odelżonym kołem, sprzęgło spiek i oczywiście cała kapitaka czyli wymiana panewek, uszczelek, pasków, zimeringów i wszystkiego co trzeba było. Tak pokrótce zarysowana sytuacja - czyli jak na razie nic nie grzebane w związku z podniesieniem mocy (finanse), tylko gruntownie przygotowane wiadomo przez kogo :wink: Auto praktynie na dniach zostanie odebrane w celu dotarcia i wtedy już montaż dodatkowego płuca, całego wydechu, coolera, zestrojenie i takie tam - ale jak pisałem wcześniej do tego już będzie założony odpowiedni post w odpowiednim dziale, w odpowiednim czasie.

Pozdrowionka
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: turbina do 2.0 16v

Post autor: Taxon »

el_talerzos, jak sprawy się mają?
Jakieś postępy.
U mnie na razie wymieniony silniczek i powoli zaczynam się rozglądać za kompresorkiem.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Re: turbina do 2.0 16v

Post autor: el_talerzos »

Auto jest już po 2 wymianie oleju i planowany montaż reszty przewiuduję na listopad
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: turbina do 2.0 16v

Post autor: Sqad »

Taxon pisze: U mnie na razie wymieniony silniczek i powoli zaczynam się rozglądać za kompresorkiem.
A kucizne masz ??
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: turbina do 2.0 16v

Post autor: Lukask »

Sqad a po co mu kucizna ?? Jak nie chce kosmicznej mocy to bez kucizny też da radę :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”