Wspomaganie, kierunki i inne
Wspomaganie, kierunki i inne
Właśnie wracałem z pracy do domu. 
Wsiadam do auta zapalam i widze świecący się napis (ANTI-LOCK)
Zaczynam jechaćnie mam wspomagania
Skręcam nie mam kierunków (a awaryjne działaja sprawdzałem- więc nie żarówki)
Bladego pojęcia nie ma!!!!
Czy moze być to za sprawą wariującego alternatora.
Mechanik mówił mi ze mam za duże ładowanie i że powinienm go zrobić.
Nie wiem co się dzieje podpowiedzcie coś.
			
			
									
						
							Wsiadam do auta zapalam i widze świecący się napis (ANTI-LOCK)
Zaczynam jechaćnie mam wspomagania
Skręcam nie mam kierunków (a awaryjne działaja sprawdzałem- więc nie żarówki)
Bladego pojęcia nie ma!!!!
Czy moze być to za sprawą wariującego alternatora.
Mechanik mówił mi ze mam za duże ładowanie i że powinienm go zrobić.
Nie wiem co się dzieje podpowiedzcie coś.
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
			
						MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz

- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
- 
				Gość
Re: Wspomaganie i inne
W gwoli ścisłości dodam tylko że ANTI-LOCK jest od ABS'u więc sprawdź jescze5150 pisze: Wsiadam do auta zapalam i widze świecący się napis (ANTI-LOCK)
sobie czy ci działa
PS. wyminiałeś ostatnio tracze albo klocki??
nom ja dzisiaj wsiadam do auto po wczesniejszym montazu radyjka...
i nie ma kierunkow;/ a kierownicą ledwo daje sie poruszac(raczej wspomaganie)
nie mam pojecia co sie stalo...
sparwdzilem wszystkie bezpieczniki i ok
kupilem plyn od wspomagania i dolalem ale tez nie bardzo...
wszystko niby pracuje cichutko jak zawsze ale nie ma kieru. i wspomagania...
moze ktos mial cos podobnego albo wie jak to zrobic...
zgory dziekuje.
			
			
									
						
							i nie ma kierunkow;/ a kierownicą ledwo daje sie poruszac(raczej wspomaganie)
nie mam pojecia co sie stalo...
sparwdzilem wszystkie bezpieczniki i ok
kupilem plyn od wspomagania i dolalem ale tez nie bardzo...
wszystko niby pracuje cichutko jak zawsze ale nie ma kieru. i wspomagania...
moze ktos mial cos podobnego albo wie jak to zrobic...
zgory dziekuje.
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA

			
						
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Poczytaj co w tym temacie pisał ZENiTH. Możesz mieć podobnie.
			
			
									
						
										
						- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
No właśnie sprawdź sobie czy bezpiecznik prawidłowo styka najlepiej jak pogrubisz sobie styki bezpiecznika cyną przy użyciu lutownicyMaciucha pisze:Poczytaj co w tym temacie pisał ZENiTH. Możesz mieć podobnie.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
			
						Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2887
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
KoNdRoN
2 - Przestrzegac ich
			
			
									
						
							1 - Na 100% zastosowac sie do tych zasad.tzn co mi bys proponowal zrobic??
2 - Przestrzegac ich

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- bronson 2.2GT
- Posty: 36
- Rejestracja: 2007-03-10 18:33
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Zabkowice Slaskie
- bronson 2.2GT
- Posty: 36
- Rejestracja: 2007-03-10 18:33
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Zabkowice Slaskie
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Czesc, może mi ktoś przybliżyć który bezpiecznik odpowiada za kierunkowskazy?, niestety nie posiadam tabliczki pokazującej który do czego a w niemieckiej książce po nic nie zrozumiałem.
A co do problemu wygląda to tak że przestały działać kierunkowskazy a jakieś 2 tyg temu przestały działać awaryjne.
Pozdrawiam
			
			
									
						
							A co do problemu wygląda to tak że przestały działać kierunkowskazy a jakieś 2 tyg temu przestały działać awaryjne.
Pozdrawiam
Probe 2.2 T GT 91"

			
						
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Oba (i pod maską, i w kabinie) zabezpieczają jednocześnie kierunkowskazy i awaryjne, więc to raczej nie bezpiecznik.
Rozpiskę bezpieczników (w podziale na roczniki, bo '89 ma inne niż 90-92) znajdziesz na performanceprobe.com
 performanceprobe.com
			
			
									
						
							Rozpiskę bezpieczników (w podziale na roczniki, bo '89 ma inne niż 90-92) znajdziesz na
 performanceprobe.com
 performanceprobe.comPoświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Dzieki, trochę mi to ułatwiło dokładniej mi chodzi o to który to bezpiecznik.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 7&start=21 znalazłem zdjęcie ale nie moge przeczytać. Poszukam jeszcze w tej książce obsługi tam coś było na ten temat.
			
			
									
						
							http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 7&start=21 znalazłem zdjęcie ale nie moge przeczytać. Poszukam jeszcze w tej książce obsługi tam coś było na ten temat.
Probe 2.2 T GT 91"

			
						
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Mam kolejne pytanie:
Sprawdziłem przekaźnik i działa, zauważyłem że pali mi bezpiecznik HAZARD nawet jeśli przekaźnik jest odłączony. Na chłopski rozum zwarcie musi być między bezpiecznikiem a przełącznikiem. Tylko od czego jest ten HAZARD?
Kolejne pytanie to czy to jest bezpiecznik od kierunkowskazów ?

A w tym miejscu gdzie brakuje bezpiecznika jest zwarcie.

			
			
									
						
							Sprawdziłem przekaźnik i działa, zauważyłem że pali mi bezpiecznik HAZARD nawet jeśli przekaźnik jest odłączony. Na chłopski rozum zwarcie musi być między bezpiecznikiem a przełącznikiem. Tylko od czego jest ten HAZARD?
Kolejne pytanie to czy to jest bezpiecznik od kierunkowskazów ?

A w tym miejscu gdzie brakuje bezpiecznika jest zwarcie.

Probe 2.2 T GT 91"

			
						



 a jak duze masz to ladowanie-->pozdrawiam
  a jak duze masz to ladowanie-->pozdrawiam PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393
 PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT  tel.794560393




 automat USA '90
automat USA '90 
 


 mogło się jeszcze coś spalić? albo jakieś spięcie zrobić jak montowałem radyjko ale gdzie teraz to sprawdzić
 mogło się jeszcze coś spalić? albo jakieś spięcie zrobić jak montowałem radyjko ale gdzie teraz to sprawdzić 




