skrzynia biegów ,i nitro

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

skrzynia biegów ,i nitro

Post autor: arturo »

witam serdecznie,wszystkich klubowiczów.mam małe pytanie,czy skrzynia biegów od 2,2 turbo różni się od 2,2 bez turbiny.chodzi mi oto, czy będzie pasować,i czy biegi będą dłuższe. a tak na marginesie, od roku mam białego anioła 2,2 usa 91r.zapisałem się do klubu niedawno,jak coś napisałem nie tak to sory. jeszcze raz pozdrawiam,arturo nowy dwór mazowiecki
Ostatnio zmieniony 2005-05-12 22:07 przez arturo, łącznie zmieniany 1 raz.
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

Po pierwsze primo witam i zapraszam do tego tematu aby się przywitać.

A co do sprawy skrzyni to biegi od 2.2 bez turbo są krótsze niż w GT, natomiast sama skrzynia będzie pasować jak ulał.
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
klimek
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-26 21:42
Galeria: viewtopic.php?t=1563
Lokalizacja: Katowice

Post autor: klimek »

Witam nowego klubowicza.
Zaraz cie ktoś pewnie zje..e że nie używasz opcji szukaj :wink:

A pytanie bardzo ciekawe ale odpowiedzi różne ja też chętnie dowiem się jak to jest bo jedni mówią że skrzynia z GT do GL pasuje a drudzy że nie.

Czy ktoś potrafi powiedzieć jasno tak czy nie :?: :?: :?:
klimek
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

jeśli bym założył skrzynię od GT do zwykłego 2,2, to osiągi , by się poprawiły,
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
klimek
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-26 21:42
Galeria: viewtopic.php?t=1563
Lokalizacja: Katowice

Post autor: klimek »

arturo pisze:jeśli bym założył skrzynię od GT do zwykłego 2,2, to osiągi , by się poprawiły,
To wiem ale czy skrzynia napewno będzie pasowała :?: :?: :?:
klimek
Gość

Post autor: Gość »

A więc tak:
Skrzynia od GT pasuje do GL i na odwrót. Skrzynia z GL'a ma krótsze przełożenia więc w GT będzie na tej skrzyni miało lepsze przyśpieszenie, ale lepszą gorsza prędkość maksymalną, w przypadku założenia skrzyni od GT do GL przyśpieszenie spadnie, gdyż są krótsze przełożenia, ale polepszy się prędkość maksymalana.
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

poruszyłem ten temat, ponieważ przystawiam się do założenia podtlenku azotu. więc jeżeli skrzynia o GT ma dłuższe biegi, to po założeniu podtlenku powinno poprawić się przyspieszenie, i prędkość max. obawiam się, że na oryginalnej skrzyni silnik może się zbyt szybko wkręcać się w obroty. ale to tylko moje gdybanie.
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

arturo pisze:...po założeniu podtlenku powinno poprawić się przyspieszenie, i prędkość max...
Faktycznie powinno 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
klimek
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-26 21:42
Galeria: viewtopic.php?t=1563
Lokalizacja: Katowice

Post autor: klimek »

Sqad pisze:A więc tak:
w przypadku założenia skrzyni od GT do GL przyśpieszenie spadnie, gdyż są krótsze przełożenia, ale polepszy się prędkość maksymalana.
że prędkość maksymalna się polepszy to byłem pewien :twisted: ale z tym że przyśpieszenie się pogorszy nie liczyłem się :( :(

A nie wiesz może jak bardzo się pogorszy :?: Czy będzie to odczuwalne :?:

Zawsze potem można turbinke wsadzić :twisted:
klimek
Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker »

Obawiam się że turbinki do GL to nie wsadzisz. Bo koszty będą większe niż wartość samochodu.
2,2 GT 89r.
Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker »

A przy okazii od jakiej fury wziołeś nakładkę pod zderzak klimek ???
2,2 GT 89r.
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Gość

Post autor: Gość »

klimek pisze: że prędkość maksymalna się polepszy to byłem pewien :twisted: ale z tym że przyśpieszenie się pogorszy nie liczyłem się :( :(
Niestety nie wiem, ale na pewno odczuwalnie
biker pisze:A przy okazii od jakiej fury wziołeś nakładkę pod zderzak klimek ???
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4763

temat niżej w tym dziale, ech
Awatar użytkownika
klimek
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-26 21:42
Galeria: viewtopic.php?t=1563
Lokalizacja: Katowice

Post autor: klimek »

biker pisze:Obawiam się że turbinki do GL to nie wsadzisz.
Czemu nie ????
klimek
Gość

Post autor: Gość »

Komputer (ECU)
Przeguby (półosie)
Głowica + uszczelka
Kolektor wydechowy
Przepustnica
Dolot + intercooler
Pompa paliwa, bo jest inna w GT
Zawór ciśnienia paliwa

To są rzeczy które mi przychodza na myśl teraz.
Pytanie jak długo wytrzyma skrzynia od GL'a ect.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ciężko byłoby to zrobić... Za dużo roboty a poza tym części od GL`a
mogłyby nie wytrzymać...

Auto można bezpiecznie podkręcać bez większych przeróbek w granicach 20-30% jego fabrycznej mocy. A poźniej tak jak napisał Sqad: przeguby, skrzynia, sprzęgło, hamulce i wiele innych...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker »

j.w.

Pozdro
2,2 GT 89r.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

szukałem tematu z tym związanego ale nie znalazłem i do tego nie działa wyszukiwarka pyta się tu gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
klimek
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-26 21:42
Galeria: viewtopic.php?t=1563
Lokalizacja: Katowice

Post autor: klimek »

Sqad pisze:Komputer (ECU)
Przeguby (półosie)
Głowica + uszczelka
Kolektor wydechowy
Przepustnica
Dolot + intercooler
Pompa paliwa, bo jest inna w GT
Zawór ciśnienia paliwa

To są rzeczy które mi przychodza na myśl teraz.
Pytanie jak długo wytrzyma skrzynia od GL'a ect.

A tak chciałem se zrobić GT :1111_placz:

Ale może sie kiedyś jakieś powypadkowe trafi za grosze :twisted: z tymi gadżetami
klimek
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

bogdan9999 pisze:gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
Miernik poziomu oleju jest przy lince prędkościomierza. Tam również jest wlew do uzupełniania. Nie obejdzie się bez wizyty pod autem.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

co do ilości oleju , to mieści się 3,7l. patrz performanceprobe.pl . pozdrawiam arturo
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Sh(.)(.)ters pisze:
bogdan9999 pisze:gdzie jest wlew oleju do skrzyni w I i gdzie można sprawdzić stan oleju ???
Miernik poziomu oleju jest przy lince prędkościomierza. Tam również jest wlew do uzupełniania. Nie obejdzie się bez wizyty pod autem.
A tu Cie zadziwię ja już doszedłem do wprawy i od góry wlewałem u siebie olej,tylko trzeba uważać żeby nie spsuć tego slimaka,lubi sobie pęknąć ale na to też już mam patent bo mi właśnie pękł.
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To aby sprawdzić stan oleju to trzeba odkręcić ślimak od prędkościomierza tak ??? Bo już się pogubiłem a obok żadnego wlewy nie widziałem !!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

tak trzeba wyjąć ślimak i będziesz już widział po uprzednim zaświeceniu latarka
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

ok wielkie dzięki pelot a jaki olej zalałeś chodzi mi o symbol i firmę ???
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”