Sqad pisze:Wojo Twój przypadek miałem w I generacji, drobna regulacja śrubą na przepustnicy, i problem znika.
Dokładnie tak jak prawisz. Wojo miałem ten problem ale już sobie z nim poradziłem.
Silnik zmniejszał obroty jak wyłączone było ssanie. Obroty spadały gdy:
Nacisnąłem sprzęgło, włączyłem światła, nacisnąłem hamulec, włączyłem dmuchawę. Docisk sprzęgła nie miał tu nic do rzeczy (na co się kilku tutaj osobników upierało). Natomiast jak był zimny to wręcz przeciwnie jak nacisnąłem na sprzęgło obroty szły do góry o jakieś 100 obrotów.
Są dwa sposoby na rozwiązanie problemu:
1) Bezproblemowy. Odłączamy czujnik przy sprzęgle. Ten powyżej bo są dwa. Jak odłączycie ten drugi to go nie zapalicie jak musicie nacisnąć sprzęgło by rozrusznik zaczął chodzić.
2). Problemowy. Udało mi się to rozwiązać dopiero jak wymieniłem przepływomierz, potem regulacja przepustnicy i jest git.