Robo-prob Swap FE3
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Zapowiada się mocna jedynka
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka
Ostatnio zmieniony 2006-05-24 09:41 przez Drzymek, łącznie zmieniany 1 raz.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie - skąd. Postanowiłem się ustatkować i za namową Kaliiego zmieniam silnik z 2.2 na 2.0 (w dodatku na razie bez turbinki).
Mniejsza pojemność, mniejsze opłaty, mniejsze czasy - wszystko mniejsze
No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)...
Mniejsza pojemność, mniejsze opłaty, mniejsze czasy - wszystko mniejsze
No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Jak się pytał to odpowiedziałem prawdę!
Kupiłem dopiero kilka godzin później...
Kupiłem dopiero kilka godzin później...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Raczej mniejsza bo ten silnik seryjnie ma 140 koniRobert pisze: No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)...
A dlaczego na razie bez turbo, toć to idealnie pasuje
Do tego polecam lekturę F2T vs. FE3 NA
http://www.mx6.com/forums/archive/index ... 26984.html
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A Kalii twierdził, że 150
Czemu bez - bo Kamil chce szybko odpalić, posłuchać, pojeździć...
A potem na spokojnie spasować z turbiną, wyspawać co trzeba z kwasówki, bez ponaglania i gdy wiadomo na czym stoimy (tzn. mam nadzieję, że nie stoimy, ale jeździmy). Żeby się nie okazało, że na zlot nie mam czym jechać...
W dodatku mój Probek to przecież nie jedyny, którym się na bieżąco zajmuje.
BTW: Przeczytałeś całość? Tam niektórzy "równiesz" mają problemy z pisownią i domyśl się co autor próbował powiedzieć
Czemu bez - bo Kamil chce szybko odpalić, posłuchać, pojeździć...
A potem na spokojnie spasować z turbiną, wyspawać co trzeba z kwasówki, bez ponaglania i gdy wiadomo na czym stoimy (tzn. mam nadzieję, że nie stoimy, ale jeździmy). Żeby się nie okazało, że na zlot nie mam czym jechać...
W dodatku mój Probek to przecież nie jedyny, którym się na bieżąco zajmuje.
Now before anyone says the infamous "SEARCH"...
BTW: Przeczytałeś całość? Tam niektórzy "równiesz" mają problemy z pisownią i domyśl się co autor próbował powiedzieć
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ale kręcisz robert sqad mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. Ale cóż klub to tylko klub i niczego tu się spodziewać innego nie można z tego co widzę. Powodzenia w pracach będziesz go przed wsadzeniem remontował czy tak jak stoi ?? A później można będzie sie wzajemnie informować na temat postępów twoich i moich tylko że mi trochę dłużej zejdzie bo ja swojego remontuje uturbiał nikiel itp. Pozdrawiam i dzieki wam wszystkim za szczerość.
A co będzie sie działo przy 16 ?? Bo dalej to już bym musiał sie znowu przy kompie bawić.
A co będzie sie działo przy 16 ?? Bo dalej to już bym musiał sie znowu przy kompie bawić.
Ostatnio zmieniony 2006-05-24 17:42 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Może moc jest taka jak piszesz ale kolektory to już inna bajka. Ssący to ok z małymi różnicami ale wydech to zupełnie co innego no i na pewno z 2,2 kolektor pod turbo nie pasujeSqad pisze:Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze .
Co do kelktorów to pasują seryjne.
Sądze że Robert będzie chciał rozwiać wszystkie wątpliwości i przed zamontowaniem turbiny pojedzie na rolki .Były już przypadki w klubie że moc katalogowa nie = się mocy na rolkach.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Koles nie wypisuj bzdur po pierwsze nie napisałem nic Tobie że Robert kupuję ten silnikBogdan9999 pisze:Ale kręcisz robert pelot mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. .
Po 2.to pierwsze słyszę że chciałeś ode mnie jakiś nr.telefonu na szrot.
WIĘCEJ NIE MIESZAJ
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
To że kolektory wydechowe są inne to wiedziałem ale że mała różnica jest na ssącym to nie zauważyłem tego
Sory wielkie błąd naprawiłem tą wiadomość dostałem od Sqada zwracam honory zawsze mylą mi sie wasze niki nie wiem dlaczego. Pozdrawiam i jaszcze raz sory.
Sory wielkie błąd naprawiłem tą wiadomość dostałem od Sqada zwracam honory zawsze mylą mi sie wasze niki nie wiem dlaczego. Pozdrawiam i jaszcze raz sory.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tsk więc prosze mnie o nic nie posądzać. Nie mam transmisji on line ze Złoto Kłosu i nie wiem kiedy dokładnie silnik kupili i przywieźli.kawałek pw, 2006-05-22 11:03 pisze:AleRobert go kupił dziś telefonu tam nie mamchyba
Kalii przeczytajcie dokładnie co tam jest napisane, bo jest praedopodobieństwo że w przypadku proba nie będzie się macha domykać z tym kolektorem
(Q) The FWD intake of the 12V F2 will mount onto the FE3 head with some modification, right?
I would say with a lot of modification. The Sportage intake manifold will not fit the hood line of the MX-6/Probe so you'll have to transfer the 12V intake manifold (primarily just a huge gasket match and redrill a couple flange holes with one hold-down bar for the center stud)
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Nowe wiadomości z frontu.. - gdzieś ktoś kiedyś powiedział napisał wszystko pasuje wkładasz jeździsz no nie do końca trochę się trzeba namęczyć i poprzerabiać żeby to wszystko spasować ale warto dla tego silnika.Ciesze się że projekt który miał być kiedyś w mojej jedynce realizowany upadł z prostej przyczyny ktoś mi 2 lata temu sprzątnął silnik i niestety darowałem sobie -- aż tu nagle znalazł się chętny i to chyba jeszcze bardziej niż ja uzależniony od przyspieszenia. .A więc było trochę problemu z ze spasowaniem kolektora,po drodze doszło sprzęgło które zakupione z silnikiem nie pasowało a mianowicie wieloklin i nie można było przykręcić skrzyni ,pozostaje jeszcze sprawa zapłonu muszę rozebrać oba i porównać ,przerobić przewody od wspomagania i na końcu wydech - na szczęście podpora od przegubu długiego pasuje do bloku [miałem obawy]. - nie wspomne o wiązce elektrycznej
PS . Robo obiecuje jak najmniej posługiwać się diaksem
PS . Robo obiecuje jak najmniej posługiwać się diaksem
Ostatnio zmieniony 2006-06-01 07:08 przez KALI, łącznie zmieniany 2 razy.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
he he to się pewnie do mnie tyczy
nie mówiłem że sprzęgło pasuje tylko że skrzynia, co do kolektora to pisałem że trzeba podrobić, reszta oki zresztą już hen czasu temu podawałem linka do strony z pełnym info jakie problemy można spotkać na drodze. Wystarczyło użyć opcji szukaj
Co do stwierdzenia wkaładasz i jedziesz wiadomo że niegy nie jest to tak łatwo, a chodziło mi o to że nie ma większych problemów, bo większości silników nie wrzucisz tu pod mache bo praktycznie nic nie pasuje.
Pozdro walduś
nie mówiłem że sprzęgło pasuje tylko że skrzynia, co do kolektora to pisałem że trzeba podrobić, reszta oki zresztą już hen czasu temu podawałem linka do strony z pełnym info jakie problemy można spotkać na drodze. Wystarczyło użyć opcji szukaj
Co do stwierdzenia wkaładasz i jedziesz wiadomo że niegy nie jest to tak łatwo, a chodziło mi o to że nie ma większych problemów, bo większości silników nie wrzucisz tu pod mache bo praktycznie nic nie pasuje.
Pozdro walduś