Drzymek
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Drzymek
Oto moje czarne cudo 2.2 TURBO
Pora odświeżyć trochę moją galerię. Nie myślcie że spałem przez ten czas. Wszystko się koszmarnie wydłużyło, ale na szczęście dobrze (i drogo) się skończyło. Więc, po kolei:
Zamontowane są fotele z 2generacji z pompowanym fotelem kierowcy.
Sprzęgło do 260km firmy F1 racing:
Zestaw 5 zegarów + shift light.
Temperatura oleju, ciśnienie oleju, EGT, BOOST, AFR. Wszystkie zegary mają 7 kolorów podświetlenia, skale są w PSI i stopniach Fahrenheit`a (więc są dokładniejsze niż Bar`y i celsjusze). W dodatku mają fajny bajer - można je włączyć w 2 tryby automatycznej zmiany kolorów. Pierwszy to są skokowe zmiany kolorów, a drugi to jest płynne przechodzenie między kolorami. Szczerze mówiąc najczęściej używam jasnoniebieskiego
Shift light mam ustawiony na ok 5000obr, świeci mocnym czerwonym światłem.
08 marca 2008 - probek przeszedł STAGE 2
Największy INTERCOOLER jaki miał szansę wejść do Probka, łączniki elastyczne i kolana, zbrojone firmy SAMCO. Orurowanie zostało zmienione na średnicę 52mm ze stali nierdzewnej kwasoodpornej
i nie trzeba ciąć belki :
Zamontowany został jeszcze regulator ciśnienia paliwa AUTO GAUGE i 2 pompy paliwowe po 160L/h każda.
Zamontowane zostały światła do jazdy dziennej firmy Wessem (co by oczek nie otwierać), orAz przeprowadzona konserwacja przodu (wyczyściłem rdzę i spryskałem ocynkiem a następnie czarną farbą.
W tym momencie niesamowite podziękowania dla BOGDANA 9999 za pomoc i porady oraz za zaklepanie mi regulatora, dla RX`a też za zaklepanie mi regulatora, dla Marco za cenne rady, dla Davidalive za wspieranie i dopingowanie do dalszej pracy. Auto teraz wymiata, po jeździe próbnej, przy 90km/h na 3 biegu zaczęły piszczeć koła. Wciska w fotel niesamowicie...
13.04.2008
EDIT:
Dopięcie wszystkiego na cacy.
Tak wygląda intercooler patrząc z przodu (Probek "trochę" brudny, po jeździe w deszczu). Intercooler jest wymierzony równiutku, co do cm.
A tak jest teraz pod maską, i już tak zostanie:
Zawór upustowy jest już możliwie jak najbliżej przepustnicy, syczenie jest teraz bbaaarrrddzzzooo głośne i bardzo szybko reaguje. Wszystko jest robione na łącznikach firmy SAMCO, które kosztowały mnie majątek.
Kocham Probka!!!
POZDRAWIAM!!!
EDIT: 12.07.2009
Sesja artystyczna w plenerze:
Probek dostąpił przyjemności zrealizowania sesji zdjęciowej z moją prywatną modeleczką-dziewczyneczką.
A oto zdjęcie, co byście wiedzieli jak Drzymek wygląda:
Pozdrawiam wszystkich!!!
Pora odświeżyć trochę moją galerię. Nie myślcie że spałem przez ten czas. Wszystko się koszmarnie wydłużyło, ale na szczęście dobrze (i drogo) się skończyło. Więc, po kolei:
Zamontowane są fotele z 2generacji z pompowanym fotelem kierowcy.
Sprzęgło do 260km firmy F1 racing:
Zestaw 5 zegarów + shift light.
Temperatura oleju, ciśnienie oleju, EGT, BOOST, AFR. Wszystkie zegary mają 7 kolorów podświetlenia, skale są w PSI i stopniach Fahrenheit`a (więc są dokładniejsze niż Bar`y i celsjusze). W dodatku mają fajny bajer - można je włączyć w 2 tryby automatycznej zmiany kolorów. Pierwszy to są skokowe zmiany kolorów, a drugi to jest płynne przechodzenie między kolorami. Szczerze mówiąc najczęściej używam jasnoniebieskiego
Shift light mam ustawiony na ok 5000obr, świeci mocnym czerwonym światłem.
08 marca 2008 - probek przeszedł STAGE 2
Największy INTERCOOLER jaki miał szansę wejść do Probka, łączniki elastyczne i kolana, zbrojone firmy SAMCO. Orurowanie zostało zmienione na średnicę 52mm ze stali nierdzewnej kwasoodpornej
i nie trzeba ciąć belki :
Zamontowany został jeszcze regulator ciśnienia paliwa AUTO GAUGE i 2 pompy paliwowe po 160L/h każda.
Zamontowane zostały światła do jazdy dziennej firmy Wessem (co by oczek nie otwierać), orAz przeprowadzona konserwacja przodu (wyczyściłem rdzę i spryskałem ocynkiem a następnie czarną farbą.
W tym momencie niesamowite podziękowania dla BOGDANA 9999 za pomoc i porady oraz za zaklepanie mi regulatora, dla RX`a też za zaklepanie mi regulatora, dla Marco za cenne rady, dla Davidalive za wspieranie i dopingowanie do dalszej pracy. Auto teraz wymiata, po jeździe próbnej, przy 90km/h na 3 biegu zaczęły piszczeć koła. Wciska w fotel niesamowicie...
13.04.2008
EDIT:
Dopięcie wszystkiego na cacy.
Tak wygląda intercooler patrząc z przodu (Probek "trochę" brudny, po jeździe w deszczu). Intercooler jest wymierzony równiutku, co do cm.
A tak jest teraz pod maską, i już tak zostanie:
Zawór upustowy jest już możliwie jak najbliżej przepustnicy, syczenie jest teraz bbaaarrrddzzzooo głośne i bardzo szybko reaguje. Wszystko jest robione na łącznikach firmy SAMCO, które kosztowały mnie majątek.
Kocham Probka!!!
POZDRAWIAM!!!
EDIT: 12.07.2009
Sesja artystyczna w plenerze:
Probek dostąpił przyjemności zrealizowania sesji zdjęciowej z moją prywatną modeleczką-dziewczyneczką.
A oto zdjęcie, co byście wiedzieli jak Drzymek wygląda:
Pozdrawiam wszystkich!!!
Ostatnio zmieniony 2009-07-21 13:43 przez Drzymek, łącznie zmieniany 41 razy.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dziękuję za słowa uznania
Też uwielbiam moje Viper-style rims
a oto orginalne felgi montowane w Viperze: http://www.fordprobe.pl/upload/files/viper14.jpg
Też uwielbiam moje Viper-style rims
a oto orginalne felgi montowane w Viperze: http://www.fordprobe.pl/upload/files/viper14.jpg
BEAUTY...POWER...SOUL...
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
ale jest jedno "ale"
samochód się tak nie błyszczy jak "SieMY" no i w środku też nie jest wypolerowany :D:D:D hi Mateusz dba o stronę techniczna samochodu... a ja o stronę wizualną ... pozdrawiam (oczywiscie to nie było złośliwe czy coś w tym rodzaju)
anne
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Kristofer
- Posty: 178
- Rejestracja: 2004-06-26 00:59
- Galeria: viewtopic.php?t=7979
- Lokalizacja: Kraków Wexford