Chłodnica , problem , co zrobic??

Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

no wlasnie olej jest klarowny a ja sam nie moglem zlokalizowac wycieku plynu (ale chlodnica po stluczce byla robiona - moze gdzies lekko puscila). samochod byl na chodzie ze 20 min i nie widzialem kapania czy wycieku. dzis zaprowadze go do mechanika (innego).
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

jednak - uszczelka pod glowica :cry:
ten fachowiec naprawde sprawdzil po kolei wszystko co mi doradzaliscie. nawet sie troche poparzyl plynem :D :D :D
a jaki siwy dym szedl z rury ehhhhhhh
no i skroi mnie jakies 800 PLN :cry:
duzo to czy malo ???? (za wymiane obu uszczelek)
no i czy jest sens wymieniac obie jesli za pierwszym razem trafi na zla uszczelke czy dac sobie spokoj i wymienic tylko jedna????
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

Ja mam jeszcze takie pytanie, bo mam bardzo wysoka temperature w cieple dni, ktora nie idzie nawet obnizyc 2 wiatrakami i bede musial na dniach zrobic plukanie z octem; w ktorym miejscu najlepiej spuscic stary plyn, czy korek pod chlodnica powoduje calkowite oproznienie ukladu chlodniczego? Jak dokladnie najlepiej przeplukac pozniej uklad, czy wystarczy od gory lac i od dolu spuszczac czy silnik musi "pochodzic"?
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Powinieneś go przynajmniej zagrzać na tej mieszance żrącej :) i dokładnie po całej zabawie przepłucz układ zanim zalejesz go świeżym płynem.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Anonymous pisze:..... zalałem układ wodą z octem (UWAGA !!! przegotowaną wodą) w proporcji litr octu, a reszta wody. Jeździłem na tym cały dzień a nastepnie spusciłem to coś co przypominało minię :D i przepłukałem dwa razy układ samą wodą (oczywiście przegotowaną). Dopiero po tym wszystkim zalałem układ Petrygo.
Polecam tą metodę :!:
Miałem mały wyciek z układu chłodzenia (mała plamka po dłuższym postoju pod samochodem) :cry: Lokalizacja usterki niestety pompa wodna :( Więc w ostatni weekend zafundowałem probkowi czyszczenie układu za pomocą powyższej metody, 1 litr octu rozcieńczyłem w 5l przegotowanej wody, jazda ok. 50km, spuszczenie syfu, następnie powtórne zalanie układu roztworem z octem, jazda ok. 50km, spuszczenie syfu, następnie płukanie układu i wreszcie zalanie borygo :lol: jest oki, ale myslę sobie przecież może być jeszcze lepiej :idea:
Na stacji benzynowej kupiłem preparat w proszku do uszczelniania chłodnic. Zgodnie ze wskazowkami producenta wsypałem zawartość fiolki do układu, zagrzałem probka na postoju i w drogę....rano wstaję idę do autka i cóż....pod autkiem suchutko, żadnych plamek, w chłodnicy płynu po korek :lol: :lol: :lol: pompa wodna została uszczelniona :lol: :lol: :lol:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”