FORD PROBE crupka !!!
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
FORD PROBE crupka !!!
Witam Wszystkich klubowiczów. Kupiłem Probka i na tym poscie bede wypytywał o wszystko poniewaz jak narazie jestem zielony i potrzebuje Waszej pomocy w niektorych przypadkach
Zakochalem sie w tym autku 2 lata temu i od tamtej pory robilem wszystko zeby go miec kupiłem dokladnie dzisiaj forda probe 2.0 16v czerwony 94r. ale w stanie IGŁA!!! Szukałem szukałem az znalazlem.
Przebieg równo 135000 km
- alufelgi 15" 'SE'"
- szyberdach
- pełna elektryka
- 2 x airbag
- ABS
BRAKUJE KLIMY !!
Jak narazie wszystko pięknie ładnie nie nie stuka nic nie puka aż jestem zaskoczony:) silniczek pracuje rowno i cicho. w silniku nawet popychaczy nie slychac.
Teraz mam pierwsze pytanie co do kontrolki poduszek. Szukałem juz na forum ale tego nie znalazlem. Miga w ten sposob:
- 1 krótki
- 2 długie
- 1 krótki
- 2 długie
Czy to jest kod 21 czy kod 12 z ponizszego opisu
Kody diagnostyczne układu poduszek powietrznych
Odczyt kodów SRS czyli układu sterującego poduszką (lub dwiema) powietrzną nie wymaga zwierania żadnych pinów. Wyświetlane są one cały czas jeśli nastąpiła awaria w/w układu.
Poszczególne kody oznaczają:
12 niskie napięcie zasilania (akumulatora)
13 instalacja elektryczna Air bag lub czujnik uderzeniowy zwarty do masy
21 czujnik zabezpieczający zamontowany nieprawidłowo
22 czujnik zabezpieczający: wyjście zwarte do zasilania
23 czujnik zabezpieczający: otwarty obwód
24 otwarcie w obwodzie 944B lub niska rezystancja w czujniku(ach) zderzeniowym
32 poduszka pasażera / czujnik zabezpieczający: wysoka rezystancja lub otwarty obwód
33 pin 7 nie jest zwarty do Monitora Diagnostyki
34 poduszka kierowcy / czujnik zabezpieczający: niska rezystancja lub zwarty obwód
35 niska rezystancja pomiędzy pinami 8 i 9 w Monitorze Diagnostyki
41 obwód czujnika zderzeniowego: wysoka rezystancja lub otwarty obwód
44 prawy czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
45 centralny czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
46 lewy czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
51 wewnętrzny bezpiecznik Monitora Diagnostyki
52 zasilanie awaryjne: brak napięcia
53 wewnętrzny błąd Monitora Diagnostyki
szybkie miganie lampki: odłączone wszystkie czujniki
lamka nie świeci: zasilanie lub jego obwód do Monitora Diagnostyki
lampka świeci ciągle: uszkodzony Monitor Diagnostyki
Dzieki z góry za porady i pozdrawiam wszystkich PROBE maniaków
Fotka mojej furki jeszcze na blachach poprzedniego właściciela P.S. nawet nie mam gdzie zaprakowac bo kostke u mnie kładą http://www.fordprobe.pl/upload/files/probek_016.jpg
Zakochalem sie w tym autku 2 lata temu i od tamtej pory robilem wszystko zeby go miec kupiłem dokladnie dzisiaj forda probe 2.0 16v czerwony 94r. ale w stanie IGŁA!!! Szukałem szukałem az znalazlem.
Przebieg równo 135000 km
- alufelgi 15" 'SE'"
- szyberdach
- pełna elektryka
- 2 x airbag
- ABS
BRAKUJE KLIMY !!
Jak narazie wszystko pięknie ładnie nie nie stuka nic nie puka aż jestem zaskoczony:) silniczek pracuje rowno i cicho. w silniku nawet popychaczy nie slychac.
Teraz mam pierwsze pytanie co do kontrolki poduszek. Szukałem juz na forum ale tego nie znalazlem. Miga w ten sposob:
- 1 krótki
- 2 długie
- 1 krótki
- 2 długie
Czy to jest kod 21 czy kod 12 z ponizszego opisu
Kody diagnostyczne układu poduszek powietrznych
Odczyt kodów SRS czyli układu sterującego poduszką (lub dwiema) powietrzną nie wymaga zwierania żadnych pinów. Wyświetlane są one cały czas jeśli nastąpiła awaria w/w układu.
Poszczególne kody oznaczają:
12 niskie napięcie zasilania (akumulatora)
13 instalacja elektryczna Air bag lub czujnik uderzeniowy zwarty do masy
21 czujnik zabezpieczający zamontowany nieprawidłowo
22 czujnik zabezpieczający: wyjście zwarte do zasilania
23 czujnik zabezpieczający: otwarty obwód
24 otwarcie w obwodzie 944B lub niska rezystancja w czujniku(ach) zderzeniowym
32 poduszka pasażera / czujnik zabezpieczający: wysoka rezystancja lub otwarty obwód
33 pin 7 nie jest zwarty do Monitora Diagnostyki
34 poduszka kierowcy / czujnik zabezpieczający: niska rezystancja lub zwarty obwód
35 niska rezystancja pomiędzy pinami 8 i 9 w Monitorze Diagnostyki
41 obwód czujnika zderzeniowego: wysoka rezystancja lub otwarty obwód
44 prawy czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
45 centralny czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
46 lewy czujnik zderzeniowy zamontowany nieprawidłowo
51 wewnętrzny bezpiecznik Monitora Diagnostyki
52 zasilanie awaryjne: brak napięcia
53 wewnętrzny błąd Monitora Diagnostyki
szybkie miganie lampki: odłączone wszystkie czujniki
lamka nie świeci: zasilanie lub jego obwód do Monitora Diagnostyki
lampka świeci ciągle: uszkodzony Monitor Diagnostyki
Dzieki z góry za porady i pozdrawiam wszystkich PROBE maniaków
Fotka mojej furki jeszcze na blachach poprzedniego właściciela P.S. nawet nie mam gdzie zaprakowac bo kostke u mnie kładą http://www.fordprobe.pl/upload/files/probek_016.jpg
Ostatnio zmieniony 2006-08-03 18:24 przez crupek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Szukałeś pewnie tylko tam, skąd przekleiłeś zarówno opis jak i swój postcrupek pisze:Szukałem juz na forum ale tego nie znalazlem.
Patrz miganie kontrolki poduszki powietrznej
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Dobra dzieki TOFIL jak bede mial czym to zmierze
Dzisiaj z samiuskiego rana jakies 20 minut temu sprawdzilem olej - stan idealny. odpalil za pierwszym strzalem, obroty podskoczyly bardzo leciutko a potem opadły i chodzil cichutko. A popychaczy w ogole nie bylo slychac, z reszta jeszcze w tym silniku nie slyszalem popychaczy:) Przepieknie chodzi jestem zadowolony na maksa POZDRO
jeszcze raz napisze:
dzisiaj znow zatankowalem do pelna
przehjechalem 240 km - 18 litrów
trasa 140-160 km/h jakies 200 km
miasto (szalencza jazda) jakies 40 km
czyli spala mi srednio 7.5 litra / 100 km
Chyba nie ma sensu zakladac gazu Smile
Dzisiaj z samiuskiego rana jakies 20 minut temu sprawdzilem olej - stan idealny. odpalil za pierwszym strzalem, obroty podskoczyly bardzo leciutko a potem opadły i chodzil cichutko. A popychaczy w ogole nie bylo slychac, z reszta jeszcze w tym silniku nie slyszalem popychaczy:) Przepieknie chodzi jestem zadowolony na maksa POZDRO
jeszcze raz napisze:
dzisiaj znow zatankowalem do pelna
przehjechalem 240 km - 18 litrów
trasa 140-160 km/h jakies 200 km
miasto (szalencza jazda) jakies 40 km
czyli spala mi srednio 7.5 litra / 100 km
Chyba nie ma sensu zakladac gazu Smile
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Hejka!! No dobra szukałem na forum i nie znalazlem. Wobec tego mam pytanie ile Watt mają te zaroweczki(diody) przy siedzeniach prz otwarciu drzwi ?? Bo na zaroweczce(diodzie) jest tylko napisane "stanley" A chcialem zalozyc niebieskie zaroweczki(diody) lub gdy takiej nie dostane nakleic niebieska folie na pokrywki ...... Z góry dziekuje za odpowiedz
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
chodzi mi o te zaroweczki oswietlenia wnetrza pod konsola co oswietlaja glownie dywaniki przenich siedzen chcialbym je zamienic na niebieskie tylko nie wiem czy bedzie siwecic tak jakbym chcial
przebieg 135886 km
przebieg 135886 km
Ostatnio zmieniony 2006-08-03 18:25 przez crupek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Crupek - wpadnij w końcu na CWS to powiemy ci wszystko co i jak. Ja miałem podświetlenie diodowe, Buster nadal ma podświetlenie nóg. Jako podświetlenie nóg możesz spokojnie zastosować żarówki pomalowane na niebiesko. Ile WAT ? Te żarówki kosztują chyba po 1zł więc kup sobie różne opcje i sprawdź, która ci odpowiada. Gorzej jest z podświetleniem panelu na drzwiach (do okienek) tam mam diody - żarówki bardzo szybko się przepalają. Tylko jeśli chcesz tam wsadzić diode to już ewidentnie musisz podjechać na CWS bo trudno znaleźć kolorową,na tyle małą diodę, która będzie tak mocno świecić, żeby światło było widoczne.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Szukaj diód które służą do podświetlania panelu w CDkach. Ja ostatnio wymieniałem w radiu, są dość malutkie i mocno świecą.Basf_Wrocław pisze: Tylko jeśli chcesz tam wsadzić diode to już ewidentnie musisz podjechać na CWS bo trudno znaleźć kolorową,na tyle małą diodę, która będzie tak mocno świecić, żeby światło było widoczne.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Dzieki chlopaki No przyjade musze w końcu, tylko nie teraz bo mam praktyki w kopalni. Pozdro
Hej! Chłopaki! Mam jeszcze jedno pytanie ewidentnie slysze jak przy zamykaniu klapy bagaznika lata w srodku srubka, czy jest mozliwosc otworzenia tego plastiku bez jego polamania ?? bo tam nie ma zadnych srubek, czy da sie pozniej to zamknac i nie bedzie zadnych luzow skrzypow trzaskow itp ?? dzieki z góry za odpowiedź! Musze jak najszybciej pojechac na tego CWS'a
Hej! Chłopaki! Mam jeszcze jedno pytanie ewidentnie slysze jak przy zamykaniu klapy bagaznika lata w srodku srubka, czy jest mozliwosc otworzenia tego plastiku bez jego polamania ?? bo tam nie ma zadnych srubek, czy da sie pozniej to zamknac i nie bedzie zadnych luzow skrzypow trzaskow itp ?? dzieki z góry za odpowiedź! Musze jak najszybciej pojechac na tego CWS'a
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
No mam kilka pytan.
Co to jest ?
fotka nr 1 pod maską (na jej wewnetrznej stronie co to jest i do czego służy??
fotka nr 2 pod zderzakiem przednim taka wtyczka do czego ona jest ??
fotka nr 3 pokrętło przy reflektorze, do czego ono służy ??
fotka nr 4 kolejna wolna biała wtyczka na srodku zdjęcia, do czego ona jest??
fotka nr 5 i ostatnia chyba tez nie podłączona wtyczka zaraz przy tej macie dzielącej kabine od silnika! tez chyba powinna byc gdzies podlaczona ale gdzie ??
Dodam tylko że wszystko działa jak najbardziej w porządku i i nie ma rzeczy która by nie działała czyli (wszystkie kabelki mam podpięte!!!
Musze napisac ze od nie dawna zaczynają docierac ogłosy podczas włączania dmuchawy. coś jak świerszcz coś jakby łozysko w wentylatorku było do wymiany. Musze sie dobrac do tego wentylatorka tylko teraz pytanie jak ?? gdzie on sie znajduje! To by bylo na tyle dzieki z gory za pomocne porady! POZDRO
Co to jest ?
fotka nr 1 pod maską (na jej wewnetrznej stronie co to jest i do czego służy??
fotka nr 2 pod zderzakiem przednim taka wtyczka do czego ona jest ??
fotka nr 3 pokrętło przy reflektorze, do czego ono służy ??
fotka nr 4 kolejna wolna biała wtyczka na srodku zdjęcia, do czego ona jest??
fotka nr 5 i ostatnia chyba tez nie podłączona wtyczka zaraz przy tej macie dzielącej kabine od silnika! tez chyba powinna byc gdzies podlaczona ale gdzie ??
Dodam tylko że wszystko działa jak najbardziej w porządku i i nie ma rzeczy która by nie działała czyli (wszystkie kabelki mam podpięte!!!
Musze napisac ze od nie dawna zaczynają docierac ogłosy podczas włączania dmuchawy. coś jak świerszcz coś jakby łozysko w wentylatorku było do wymiany. Musze sie dobrac do tego wentylatorka tylko teraz pytanie jak ?? gdzie on sie znajduje! To by bylo na tyle dzieki z gory za pomocne porady! POZDRO
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
-- oryginalny post 2006-08-17 09:26 --
Wczoraj wjechałem na kanał i fachowiec (czyt. mój ojciec) zrobił dokładną kontrole podwozia i zawieszenia, okqazało sie że łączniki, przeguby jak i gumy, drazki kierownicze, wachacze, wszystko jest w stanie idealnym, tak jak i wydech.
Ale stwierdził że z tyłu gumy na wachaczach podłużnych nie długo do wymiany, bo są lekkie luzy. Czy one mogły powodować prawie nie slyszalne stukanie ?? na ogromnych dziurach ??
A czy można wymienic tylko te gumy na sworznach które mają luzy ?? własciwie to tylko jedna ma luzy ale jak wymieniac to po obu stronach. to jest ta guma od strony auta (nie koła!)
Ile taka przyjemność kosztuje (oryginał) jak najlepszy?
-- dodano 2011-02-12 17:49 --
Ale ja kiedyś zieloooooooooooooony byłem ahahahahahahahaha
Wczoraj wjechałem na kanał i fachowiec (czyt. mój ojciec) zrobił dokładną kontrole podwozia i zawieszenia, okqazało sie że łączniki, przeguby jak i gumy, drazki kierownicze, wachacze, wszystko jest w stanie idealnym, tak jak i wydech.
Ale stwierdził że z tyłu gumy na wachaczach podłużnych nie długo do wymiany, bo są lekkie luzy. Czy one mogły powodować prawie nie slyszalne stukanie ?? na ogromnych dziurach ??
A czy można wymienic tylko te gumy na sworznach które mają luzy ?? własciwie to tylko jedna ma luzy ale jak wymieniac to po obu stronach. to jest ta guma od strony auta (nie koła!)
Ile taka przyjemność kosztuje (oryginał) jak najlepszy?
-- dodano 2011-02-12 17:49 --
Ale ja kiedyś zieloooooooooooooony byłem ahahahahahahahaha
Ostatnio zmieniony 2011-02-15 00:25 przez crupek, łącznie zmieniany 1 raz.