No i stalo sie padl silnik
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
No i stalo sie padl silnik
Nie myslalem ze kidykolwiek Prbek mi to zrobi Wracajac dzisiaj z Kielc ( mialem przywiezc mame od rodziny) jakies 50 km za Kielcami uslyszalem ze cos glosno mi nawalaja popychacze Zatrzymalem sie dodalem gazu i zaczely tak napierniczac ze glowa mala Wiec go zgasilem Pozniej gdy probowalem odpalic wogole nie chcial zaskoczyc tak jakby go cos blokowalo Po jakis 30 min jednak odpalil ale wyraznie slychac ocieranie walu pochodzi ze 6-7 sekund po czym gasnie Mam nadzieje ze to niezbyt powazna usterka (o ile mozna tak mowic o jakiejkolwiek usterce silnika) i nie zrujnuje mnie finansowo Bo juz sama laweta mnie kosztowala 800zeta
Czasem nie mam juz do tego auta sily
P.s powtarzam temat bo nie uzyskalem zadnej pomocy
Czasem nie mam juz do tego auta sily
P.s powtarzam temat bo nie uzyskalem zadnej pomocy
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Chaos, sprawdz na pierwszy rzut rozrząd - może się przesuną o parę ząbków. Jeśli to nie w tym problem to zostaje Ci zdjęcie miski olejowej i ocena stanu panewek Nie kręć na darmo sinikiem bo pogorszysz sprawę. Jeśli wał się blokuje(opory w kręceniu) to wykluczam raczej eletrykę, zostaje głównie mechanika.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
podobne ODGLOSY slyszalem z mojego silnika...ci co widzieli niech powiedza jak wyglondal od srodka ...byl w czesciach.
niechce krakac ale oglondaj sie juz za nowym
pozdr
niechce krakac ale oglondaj sie juz za nowym
pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
Na wszelki wypadek nie odpalaj silnika. Zaholuj go do mechanika a ten niech sprawdzi co się dzieje z dołem (pod miską).
Dopiero wtedy można go odlalić i posłuchać skąd dociera odgłos.
Pamiętaj - silnik będzie chodził na 5 garach, nawet na 4. Na 4 to będzie nawet spokojniej chodził tak że będzie Ci się wydawało że jest prawie ok. Będzie tylko słabszy i słabo się wkręcał.
Aha - ocieranie może być odgłosem tarcia skrzywionego korbowodu o blok lub o wał. Korbowód nie musiał się urwać. Mogł się skrzywić - też bocznie.
Dopiero wtedy można go odlalić i posłuchać skąd dociera odgłos.
Pamiętaj - silnik będzie chodził na 5 garach, nawet na 4. Na 4 to będzie nawet spokojniej chodził tak że będzie Ci się wydawało że jest prawie ok. Będzie tylko słabszy i słabo się wkręcał.
Aha - ocieranie może być odgłosem tarcia skrzywionego korbowodu o blok lub o wał. Korbowód nie musiał się urwać. Mogł się skrzywić - też bocznie.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
u mnie to korbowód dziure wywalił w bloku wielkosci jedno złotówki, ale co było wczesniej słychać to nie wiem bo brat jechałMiH pisze: Aha - ocieranie może być odgłosem tarcia skrzywionego korbowodu o blok lub o wał. Korbowód nie musiał się urwać. Mogł się skrzywić - też bocznie.
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
...albo na wech sprawdz , zatarte silniki albo zacierajace sie maja taki dziwny zapach jak sie korek wlewu oleju odkreci. az w nosie kreci
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
Patrzylem i nie ma opilek ale za to jak wsadzalem rano miarke i patrzylem wieczorem to byla czystaLisiu pisze:spuść troche oleju i popatrz na niego pod światło. jeżeli będzie miał metaliczny połysk( mikroskopijne opiłki) to obróciło ci panewke
tak jakby nie bylo oleju w dolnych partiach silnika
Aha dzisiaj nie bylem u mechanika bo wyjechal A byle partaczowi nie dam sie dotknac do mojej v6 Wiec pozostaje czekac
Co do zapachu to rzeczywiscie jak odkrecilem korek to poczulem cos jakby przepalony olej dosyc charakterystyczny zapach
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
Kolego przy mojej skromnej wiedzy jak silnik sie przegrzewa musi sie to odzwierciedlac na czujniku temp silnika w kabinie ( dodam ze uklad chlodzenia nie byl zapowietrzony) Nie mam probka od wczoraj i nie takie rzeczy sie dzialy z moim poprzednim Jestem uczulony na wskazniki i podczas jazdy srednio co minute patrze na zegary Pozatym pierwsza rzecza jak uslyszalem ze cos sie dzieje nie tak bylo wlasnie spojrzenie na wskazniki i temp byla w normie Wiec nie ma mozliwosci przegrzania pozatym wlaczylyby sie wentylatory a sie nie wlaczylyBogdan9999 pisze:Czyli przegrzałeś silnik i go zatarłeś gratulacje piękna robota. Jest tylko jeszcze jedno pytanie z czyjej winy
p.s ja tobie tez gratuluje wiedzy. juz madrzejsi od ciebie nie mogli powiedziec co sie dokladnie stalo tylko na podstawie tego co powiedzialem a ty wiesz to od razu Naprawde gratuluje
Arek co do mechanikow to mam jednego Nie ma warsztatu ale robi auta znajomym i jest naprawde fachowcem Kiedy nikt inny nie moze to on moze Reszcie bym nie dal sie dotknac do zadnego samochodu A i jest jeszcze jeden w palecznicy tez dobrze samochody robi Obaj dobrze zrobia i malo wezma
Niestety ja musze czekac do pon z reszta diagnozy Poki co to wiem ze cyl nr 4 i 6 nie trzymaja cisnienia Reszta info po niedzieli
Na nasze czujniki temperatury, bym tak do końca nie patrzył i nie ufał im niestety.. Raz miałem taki przypadek, że zbiorniczek wyrównawczy mi się rozleciał i prawie cała woda wyleciała, został dosłownie z litr w układzie, gdyby nie skrzyżowanie na którym się zatrzymałem i zobaczyłem parę to bym nie wiedział, że jest problem Wskaźnik do końca wskazywał normalna temperaturę... szok. Fart, że nie zarżnąłem silnika.
Co do twojego przypadku do być może jezdziłeś bez oleju, bo niestety nasze V-ki zawsze oleju wezmą i dlatego taki wynik z twoim silnikiem.
Co do twojego przypadku do być może jezdziłeś bez oleju, bo niestety nasze V-ki zawsze oleju wezmą i dlatego taki wynik z twoim silnikiem.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
Dzisiaj sprawdzilem z gosciem przednia glowice Dolalismy 3L!!!! oleju ( czyli w sumie po dolaniu tamtych 2) zezarl 5L a przejechalem moze 2000 km Dymi jak cholera z rury Koles mowi ze to moga byc korbowody
Jutro zdejmiemy tylnia glowice ( stamtad dociera ten ocierajacy dzwiek ) zobaczymy ale juz sie powaznie rozgladam za nowym :/
P.s co do czujnika to mi w moim starym 2.0 ladnie wskazywal Jak sie zaczynal grzac to podchodzil pod M ale juz po 20 sek kreska leciala w gore z predkoscia astronomiczna Ale po tym jak raz mi sie zagrzal juz mam nawyk zeby co chwile spogladac na deske i wskazniki
Jutro zdejmiemy tylnia glowice ( stamtad dociera ten ocierajacy dzwiek ) zobaczymy ale juz sie powaznie rozgladam za nowym :/
P.s co do czujnika to mi w moim starym 2.0 ladnie wskazywal Jak sie zaczynal grzac to podchodzil pod M ale juz po 20 sek kreska leciala w gore z predkoscia astronomiczna Ale po tym jak raz mi sie zagrzal juz mam nawyk zeby co chwile spogladac na deske i wskazniki
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
tak mi pszykro, współczuje
swego czasu szukałem silnika dla siebie i znalazłem w necie z 96 z rozbitej mazdy (cały bok) silnik za 2000zł , też moze cos ciekawego znajdziesz??, no ale nie kraczmy bo moze jeszcze da sie uratować tamten silnik, powodzonka
swego czasu szukałem silnika dla siebie i znalazłem w necie z 96 z rozbitej mazdy (cały bok) silnik za 2000zł , też moze cos ciekawego znajdziesz??, no ale nie kraczmy bo moze jeszcze da sie uratować tamten silnik, powodzonka
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
a czy po dolaniu oleju silnik dalej się tak tłucze?? Bo jesli nie, i nie jechałeś za długo bez oleju , to być może tylko pierścienie masz do wymiany. Tak jak pisałem wyżej, nasze silniki "trochę" oleju biorą, jedne więcej drugie mniej
Oby tylko na tym się skończyło co piszę, bo ja juz przerabiałem remont silnika i nie ukrywam, że przeklnąłbym sprawę gdybym kiedykolwiek musiał jeszcze raz to powtórzyć. Więc współczuję i trzymam kciuki.
Pozdrawiam
Oby tylko na tym się skończyło co piszę, bo ja juz przerabiałem remont silnika i nie ukrywam, że przeklnąłbym sprawę gdybym kiedykolwiek musiał jeszcze raz to powtórzyć. Więc współczuję i trzymam kciuki.
Pozdrawiam
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
powiem ci z mojego doświadczenia ze silniki typu "V" maja tendencje do przenoszenia stukania, tak miałem u mnie słychac było na 1 tłoku u góry, wiekrzość "speców" mówiła ze jak tu to tylko popychacze na 1 tłoku, a okazało sie ze to ta cholerna panewka na 2 tłoku-wiec po przeciwnej stronie i to jeszcze na dole a było słychać wyraznie na górze, wiec wcale to nie musi byc drugiej głowicy, ale to tylko tak mówie bo mozna sie niepotrzebnie narobić,
stukanie!!??hmmm przyczyn jest duzo,ale czy sciągniecie głowicy cos da,-da jezeli cos z zaworami (popychaczami) ewentualnie trzeba by było wyciągnąc wszystnie tłoki, ale to wiąze sie z odkręceniem miski , wiec proponował bym na sam początek odkręcic miske i zobaczyc panewki a póżniej ewentualnie dalsze czynnosci, bo jezeli tak to wyciągasz wał i robisz co trzeba a jak głowice poodkręcasz a okze sie ze co innego to wiadomo,(uszczelki, planowanie itp.) powodzonka
stukanie!!??hmmm przyczyn jest duzo,ale czy sciągniecie głowicy cos da,-da jezeli cos z zaworami (popychaczami) ewentualnie trzeba by było wyciągnąc wszystnie tłoki, ale to wiąze sie z odkręceniem miski , wiec proponował bym na sam początek odkręcic miske i zobaczyc panewki a póżniej ewentualnie dalsze czynnosci, bo jezeli tak to wyciągasz wał i robisz co trzeba a jak głowice poodkręcasz a okze sie ze co innego to wiadomo,(uszczelki, planowanie itp.) powodzonka
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Goncia ma rację. I w tym że stukot nosi się po silniku i z tym że sprawdzanie należy zacząć od zdjęcia miski i obejżenia panewek. Może się okazać że obróciła się jedna z panewek ale nie porysowała jeszcze czopu a nawet jeśli to może się też okazać że uszkodzony jest tylko wał i nie trzeba zdejmować w ogóle głowic. A uszczelki drogie drogie...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)