Znowu jaja z silnikiem, POMOCY!

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Znowu jaja z silnikiem, POMOCY!

Post autor: laptop »

Ludziska HELP! Mam problem, dzisiaj rano zapalam probka, wyjezdzam z garazu, przejechałem może z 600m i linka od gazu zaczepiła mi o opaske dociskową i gaz sie zablokowal, wcisnąłem sprzegło na obrotomierzu 7tys obrotow, wiec ja zgasilem auto.

Próbuje odpalic i zapalił, ale chodził jak traktor tzn tak jakby nie palił na którymś z cylindrów. Po wyciągnieciu przewodów okazało sie ze jeden z nich jest uszkodzony, wiec wymieniłem.

w dwóch komorach na przewody był olej, bo mi ucieka spod uszczelki spod kolektora. Ile sie dalo oleju wyciągłem i wykreciłem swiece, niestety czesc oleju wlała sie na tłoki przez te dziury na świece.

Świece wyczyściłem, założyłem i nic, nie rusza, pokreciłem troche rozrusznikiem i probe pokociło po czym przestało kopcic(pewnie ten olej który sie zlał)

Świece mają iskry super, kable OK. na każdym kablu jest iskra.

I nadal nic, co ma zrobić dalej = pomóżcie!
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Pociagnij go na lince.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

na biegu?? tzn tak jakbym go palił na popych?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A świece nie maja gdzieś przebicia przeczyść je albo wymień.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Tak, tak jakbys odpalal go na popych.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Swiece "swiecą" jak nowe, przeczyscilem je, ale zawsze jak je zkładam to jak pale probka to mi je obrzyga resztkami oleju ktore wlaly sie do cylindrow, ale probowalem badz co badz nawet czy na mokrej jest iskra noi jest...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Odkręć świece, i uruchom rozrusznik kilka razy aby ci ten olej wydmuchało z tłoków, bo pewnie ci non stop świece zarzuca na zalanych tłokach olejem i tyle. Skręć do kupy całość i ma gadać.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Ada robiłem tak i nic, wsadzilem szmatke ile sie da, i praktycznie nic nie wyplulo, ale swiece zawsze cos mi tam schlapie, zastanawiam sie nad wymiana swiec na NGK
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

wymień uszczelki jak tak rzyga...

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
pawelc
Posty: 115
Rejestracja: 2006-04-26 15:30
Samochód: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: pawelc »

jeżeli świece swiecą jak nowe ,jest paliwo to musi zagadac nawet jak bedą trzy cylindry nie palic to i tak odpali sam to sprawdziłem u siebie :D jak nie wepchałem dobrze wytyczki od wtrysków który to rocznik ?,kody sprawdzałeś?
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Zmierzyłem cisnienie na tłokach, okazało się, ze na pierwszym nie ma go w ogołe, ale tłok się rusza, na 3cim jest tylko 7 i jak sie kreci ciut dluzej to laskawie nabije na 11.

Na pozostałych waha sie w granicach 12, 13

Co radzicie?
SPrawdziłem paski, są całe.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Kamil_01 »

a może rozrząd :?
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Rozrzad OK, niestety Mih przedstawił mi kosztowna wuzje remontu...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Na początek rozbierz ta głowicę i zobacz co się stało, być może nie jest tak źle jak by się wydawać mogło. Wszystko się okarze po oględzinach. Ale nie ukrywam, ze to jakis pech, żeby po 2 s. przegazówki ( przynajmniej tak mówiłeś) padł silnik... :shock:
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

2 sekundy nie dłużej, ja jestem pechowcem wiec...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

laptop, jeszcze troche i dojdziesz do tego samego wniosku co ja...kup sobie normalne auto.

jak dobrze pojdzie to za miesiac juz bedzie mercedes 320, tez V6, na pelnym wypasie,mocniejszy silnik i zero PROBElemow. cenowo prawie tak samo.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Ale ja kocham to auto... w ciągu dwóch lato dołzoyłem do niego 15000zl nie licząc paliwa i opłat. Masakra!!!
Wręcz porażka... ale cóz.

Co moge zrobić by zwiększyć moc kosztem rozebranego silnika?
Jest okazja to można coś dłubnąc!
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Możesz splanować głowice - ale obie więc dojdzie Ci koszt 2 uszczelki pod głowice i planowania ~ 200zł. Za planowanie też trzeba będzie więcej zapłacić ~ +50zł

możesz spolerować koletor dolotowy - koszt przyrząd giętki do wiertarki.

Ale całe to zamieszanie zaskutkuje 2-3 końmi........

Kup sobie lepiej uszczelki pod pokrywki i nowe kable WN.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Dzisiaj rozbieramy silnik... sie zobaczy co i jak.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Piotrek (cien)
Posty: 175
Rejestracja: 2006-02-26 13:59
Galeria: viewtopic.php?t=8035
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Piotrek (cien) »

laptop pisze:Dzisiaj rozbieramy silnik... sie zobaczy co i jak.
Coś się wyjaśniło??
Było czarne 2,5 v6.
Będzie ..
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Stoje na pasku rozrządu, nie wiem czy ma oznaczenia czy trzeba blokować, pozatym nie moge odkręcić śruby tej trzymającej koło od bodajze alternatora, ja się już wczoraj poddałem.

4ty mechanik mi odmówił naprawy, i chyba został mi jeszcze jdene który wymieniał mi silnik... tyle ze jego ceny są takie że za ten remont miałbym paliwa na pół roku!

KUUUUUUUUUUUUUUPA! I oczywiście cała rodzina wisi mi na głowie żebym sprzedał ten samochód i kupił coś "normalnego" nawet bmw e38 z 4 litrowym motorem.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

może to głupie pytanie - ale czy nie pomyliłeś kolejności podpięcia kabli do aparartu zapłonowego?
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

a jak wytłumaczysz brak cisnienia? Na pewno nie pomylilem sprawdzalem z 10 razy!
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

spoko - ale zasugerowałem się tym, że po wymianie kabla przestał działać silnik
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Napiszcie jak z tym rozrządem... dziex za info
A może komuś sie nudzi, komuś kto mógłby postawić mój silnik na nogi, tzn na cylindry, gwarantuje nocleg + wyżywienie + wynagrodzenie :twisted:
I podróż też sponsoruje, jak trzeba to i kobiete załatwie: 8)
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”