Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
jak tak oglondam wykresiki Qki Qego to mi sie moj nowy silniczek coraz bardziej podoba
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- maverick
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-03-19 12:56
- Galeria: viewtopic.php?t=8029
- Lokalizacja: Poznań
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Przy wydzielaniu do nowego wątku "wcięło" (przeniosło) wykres, więc wklejam w ten sposób.gonciu1 pisze:witam, wczoraj przejeżdzałem przez łódz i postanowiłem ze skoro juz jestem to wjade na hamownie i tak zrobiłem
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
Przyszedl czas i na mnie , tzn na Proba i stalo sie
Pojechalem na hamowanie dwukrotnie , raz bez kata i drugi po jego zalozeniu, Probek byl na paliwku zwyklym 95 , co by nie naciagac.
Hamowanie odbylo sie na 4 biegu, choc Kalii mi zaznaczyl zeby byl piáty, ale cóz koles sie uparl i zostalo na 4.
oba pomiary sa naniesione na jeden wykres i sa jak widac prawie identyczne. Dodam tylko ze auto stracilo po dodaniu kata swoja lekkosc wkrecania sie na obroty, niby osiaga ten sam pulap ale nieco dluzej no i dzwiek poszedl w diably , kto go slyszal wie o czy mysle.
Generalnie jestem podlamany wynikiem i mam nadzieje dojsc dlaczego tak jest , szczególnie ze nie pasuje mi wykres do zachowania sie Proba np w czasie wyscigów na 400m
Pojechalem na hamowanie dwukrotnie , raz bez kata i drugi po jego zalozeniu, Probek byl na paliwku zwyklym 95 , co by nie naciagac.
Hamowanie odbylo sie na 4 biegu, choc Kalii mi zaznaczyl zeby byl piáty, ale cóz koles sie uparl i zostalo na 4.
oba pomiary sa naniesione na jeden wykres i sa jak widac prawie identyczne. Dodam tylko ze auto stracilo po dodaniu kata swoja lekkosc wkrecania sie na obroty, niby osiaga ten sam pulap ale nieco dluzej no i dzwiek poszedl w diably , kto go slyszal wie o czy mysle.
Generalnie jestem podlamany wynikiem i mam nadzieje dojsc dlaczego tak jest , szczególnie ze nie pasuje mi wykres do zachowania sie Proba np w czasie wyscigów na 400m
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
A może faktycznie trzeba było wbić 5 bieg. Bo jak ja widze to 2 po paru latach ma bardzo duży spadek mocy. Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie. Pozdo
Ostatnio zmieniony 2007-01-23 23:08 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacjąBogdan9999 pisze: Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie. Pozdo
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj
Pozdrawiam
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Pelot co ja tu więcej powiem bo mnie boli nie Że nie wierzysz w moje autopelot pisze: dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj
Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
ja nie napisałem do końca że nei wierzę, ale Tykwy autem jechałem, a Tobie nawet niechce się ruszyć d**u na zlot który jest 100km od Ciebie.Bogdan9999 pisze:Pelot co ja tu więcej powiem bo mnie boli nie Że nie wierzysz w moje autopelot pisze: dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj
Pozdrawiam
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
Sprezanie sprawdze, ale najsmieszniejsze jest to ze Vrisy czuc bardzo wyraznie. Bardzo ladnie czujesz jak sie zalaczajá , jest wyrazny przyrost mocy, a nie tylko czujesz ale i slyszysz po pracy silnika. Tak czy siak , zmierze cisnienie, a poza tym zbadam auto jeszcze na innej hamowni, jak i wtedy to samo pokaze to zaczne dzialac z silniczkiemRX pisze:Witam,
Tykwa nie łam się. Dwie sprawy - sprężanie i przy okazji, chociaż to ma na pewno mniejszy wpływ - vrisy. Wszystko da się naprawić.
Pzdr.
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
no tak , moglem i ja tam sprawdzic jak bylem w Wawie , moznaby porównac wykresy.KALII pisze:I koniecznie na 5 biegu wtedy będziesz też znał prędkość maksymalną.W Diagtroniku jak byliśmy blubową wizytą wszyscy byli hamowani na 5.
Ale nie ma tego zlego co by slimak pokaz rogi, w koncu wiemy jak sie zachowuje hamowane auto na 4 biegu
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ten pocisk się bierze z nowego sprzęgła, mając nówkę jest zupełnie inaczej bo można zmieniać biegi tak że aż poduchy przy silniku jęczą z bulu, ze ślizgaczem nie da radypelot pisze: dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk
PS. Tykwa>> zmień hamownie, może mieli źle skalibrowaną.