Falowanie wolnych obrotów

Awatar użytkownika
mayday23
Posty: 45
Rejestracja: 2007-03-18 00:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: mayday23 »

Chyba to sobie odpuszcze, tydzień temu kupiłem kable do świec sentecha czy jakoś tak w JC. a dziś sprawdzałem i maja przebicie, więc może to przez te kable. Chyba je zareklamuje tylko jakie wybrać żeby były dobre?
2,5 V6, Red, BiXenon
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Bolała ręka po sprawdzeniu? :twisted:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
mayday23
Posty: 45
Rejestracja: 2007-03-18 00:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: mayday23 »

Nie ręka, a co najwyżej, portfel sie pewnie znowu skurczy. No ale takie to są uroki V.
2,5 V6, Red, BiXenon
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A skąd wiesz, że mają przebicie?
Jeżeli kable mają przebicie, to nie może, a na pewno przez kable.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

OLEY pisze:Kocureq, musisz przeliczyć kreski i odpowiednio podzielić. :D :wink:
Ty sie smiej, normalnie miedzy tysiacami obrotów są 3 kreski, środkowa grubsza, więc po 250 na każdą. Natomiast między 0 a 1000 są 2 - jak wy tam widzicie różnicę między 650 a 750???
Ostatnio zmieniony 2007-03-21 11:41 przez Kocureq, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Ja widzę - ciężko to wytłumaczyć bez obrotomierza przed oczami :wink:
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

Awatar użytkownika
mayday23
Posty: 45
Rejestracja: 2007-03-18 00:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: mayday23 »

Bo iskra idzie z boku po fajce.
2,5 V6, Red, BiXenon
Awatar użytkownika
Indi
Posty: 97
Rejestracja: 2004-09-06 19:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Indi »

Jedyny słuszny kierunek to NGK, chyba że należysz do osób które lubią oszczędzać i narzekać.
Ford PROBE Blue 2.5 V6 96r.
Ford PROBE Black 2.0 16v 95r.
Takie były teraz jest taki
Ford PROBE Red 2.5 V6 96.r 72Kkm
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Indi pisze:Jedyny słuszny kierunek to NGK,
Też jestem tego samego zdania.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
mayday23
Posty: 45
Rejestracja: 2007-03-18 00:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: mayday23 »

Też tak mi się wydawało za te badziewy zapłaciłem po dużej zniżce niecałe 200zł, ale teraz żałuję. Więc chyba dołożę drugie 200 i łyknę NGK :)
2,5 V6, Red, BiXenon
Awatar użytkownika
Indi
Posty: 97
Rejestracja: 2004-09-06 19:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Indi »

NGK-a przewody można kupić za 300pln, jak dobrze poszukasz i to bez zniżek.
Ford PROBE Blue 2.5 V6 96r.
Ford PROBE Black 2.0 16v 95r.
Takie były teraz jest taki
Ford PROBE Red 2.5 V6 96.r 72Kkm
Obrazek
Obrazek
longer1234
Posty: 62
Rejestracja: 2007-04-07 08:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: longer1234 »

Czy ktoś może mi napisać gdzie dokładnie znajduje się silnik krokowy, chciałem go przeczyścić bo coś nie tak jest z obrotami, ale nie mogę go zlokalizować. Trudno go wymontować?
Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 493
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ »

Witam!
Jeśli chodzi o moją zabaweczkę jaką jest jednostak 2,5V6 to sprawa ma się następująco. Swego czasu miałem duuuże problemy z modułem zapłonowym, słałem do naprawy do Torunia>>>Yakuza-efekt=TANDETA! Maksymalnie ile udało mi się przejechać po naprawie to było z jakieś 100km, później moduły padały po niespełna 30km. Poirytowany zawiozłem auto do mechanika założył mi moduł zastępczy-zewnętrzny. Auto pojeździło może z tydzień=padło. Okazało sie że brak iskry=padłą cewka. Kupiłem oryginalną cewkę Motocraftu, założyłem i jeździ:) Mam natomiast problem typu, że po włączeniu auto obroty wynoszą +/- 700, ale gdy auto przejedzie jakiś dystans i wrzucę na luz to obroty schodzą do 500, a czasem nawet 250-300!!! Niezależnie od tego co w danej chwili mam włączone, czy to klimę czy nawiewy. Nie mam pojęcia co może być przyczyną, jak myślicie???
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

załóż moduł taki jak masz schemat na http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42 i powinno być ok.
Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 493
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ »

Dzięki za radę! Myślisz, że to może być wina modułu? Auto mi wprawdzie nie gaśnie, ale mechanik mówi, że zamontował jakiś modu zewnetrzny. który niby pochodzi od VW (taka tam kostka wpięta jest na trzy przewody). Powiedzcie mi tylko czy może mieć na to wpływ jakość świec, ale świece wymieniałem z jakieś 10000tyś.km , a może owy Virs, który stweirdzono, że u mnie jeden z dwoch nie dziala. Jak myślicie? Bo kable WN mam nówki.
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Damian a po wymianie cewki ustawiałeś ponownie zapłon? Zapewne aparat był wyciągany i zmieniono nastawy.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Trasecom
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-02 00:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Skaczą Obroty

Post autor: Trasecom »

Witam wszystkich Klubowiczów . Mam dziwny problem z moim Probe .
Dużo czytałem apropo Virs i innych problemów dotyczących aparatu zapłonowego , kabli , cewek itp. Auto mam od 8 miesięcy i wsadziłem troche już kasy rzeby doprowadzić moje autko do stanu celującego . Ale jednej usterki nie mogę zdiagnozować ani usunąć . Objawy dość szokujące . Moja V pracuje super . Nic pływają obroty . Virs są oki . Kable nowe . Cewka zewnętrzna nowa . Świece też . Objawy usterki są następujące . Wciskam gaz do połowy auto przyspiesza oki . Wcisnę pedał gazu tak na oki 3/4 i następuje tak jak by zanik iskry na świecach . Znaczy skaczą obroty . I nie zależnie czy wciśnięcie gazu jest przy obrotach 1500 , 3000 , 6000, . Ciekawe jest też to że jeżeli docisnę pedał gazu na max . Znaczy mine to położenie gazu jest oki . Auto rwie jak dzikie . Dużo czasu szukałem jakiegoś pokrewnego tematy ale nic nie znalazłem na ten temat . Ani na http://ford-probe.net/forum/ ani tu . Co wy o tym sądzicie bo nareszcie chce się pokazać 100% sprawnym probe na zlocie .

EDIT:
Zastanawiam sie nad czujnikiem otwarcia przepustnicy... Może to to . Jak ten czujnik sprawdzić ??? :shock:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Witaj.
Po pierwsze - staraj się nigdy nie pisać postu pod postem, a edytuj poprzedni.
Po drugie - jak przeczytałem tytuł, to od razu postanowiłem zamknąć temat,
bo o skaczących obrotach, to było w ... i jeszcze trochę. :wink:

Twój problem jest jednak troszkę inny i na razie zostawię. Przyznam się, że nie do końca
rozumiem co masz z tymi obrotami. Co według Ciebie znaczy, że one skaczą?

Czy przy tej pozycji wciśnięcia gazu (3/4), samochód się dusi, przerywa, zamula,
czy wskazówka obrotów wariuje? No nie wiem do końca. :roll:

Wytłumacz dokładnie, co się dzieje z autem. Możliwe, że to czujnik
otwarcia przepustnicy, ale czemu taki tytuł? Co z tymi obrotami?

Pozdrawiam.

Ps. A tak a'propo mojego - "po pierwsze", to proponuję zajrzeć tutaj:

:arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika.

I przyswoić sobie te punkty. :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Jest odpowiedz na pewno wystarczy wpisac w wyszukiwarce "nierowne obroty" i zaznaczyc wyszukiwanie wszystkich słow.A co do Ciebie to fajnie ze sie zarejestrowałes tylko po to zeby zadac pytanie a potem znikniesz jak wiekszosc.Nawet przywitac Ci sie nie chciało!!!
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Ero daj mu spokój :wink: Napisał " Witam wszystkich Klubowiczów" :lol:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Ciekawe czy chociaz napisze co było jak rozwiaze problem :? :?: Normalnie oni nas traktuja jak ksiazke ktora mozna wypozyczyc i oddac jak juz niepotrzebna :x
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Ero wyluzuj. :D
Dzisiaj jest niedziela. :wink:
Nie wszyscy potrafią zacząć przygodę z forum tak jak Ty.
Nie każdy urodził się z dwunastką i czternastką (chodzi o klucze do śrub) i myszką w rękach więc nie ma się co unosić. :wink:

Będzie chciał, to z nami będzie. Jeżeli nie, to cóż... - takie życie. :D
Jednak pomóc koledze, to chyba jeszcze możemy prawda?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

hej, jakby nie patrzeć to mama podobne problemy z obrotami i raczej sie juz do tego przyzwyczailem juz prawie wszystko posprawdzałem wymieniłem i nic, wiec dałem sobie spokój
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

OLEY pisze:Ero wyluzuj. :D
Dzisiaj jest niedziela. :wink:
Nie wszyscy potrafią zacząć przygodę z forum tak jak Ty.
Nie każdy urodził się z dwunastką i czternastką (chodzi o klucze do śrub) i myszką w rękach więc nie ma się co unosić. :wink:

Będzie chciał, to z nami będzie. Jeżeli nie, to cóż... - takie życie. :D
Jednak pomóc koledze, to chyba jeszcze możemy prawda?
No dobra ,że niedziela to odpuszcze :D :D :D hehe

Mi w tym przypadeku wyglada na to ze silniczek łapie lewe powietrze i przy nagłym dodaniu gazu poprostu sie dławi bo brak mu paliwa.Jest to czeste do zaopserwowania w silnikach z LPG.Nie wiem czy kolega ma autko na gaz bo nie napisał ,ale i na benie widziałem takie przypadki ze silniczek pracuje równo ładnie ,a jak sie nagle doda duzo gazu to pociagnie lewe powietrze i sie dławi.Proponowałbym sprawdzic szczelnosc układu dolotowego jak i np. takich rrzeczy jak serwo przez które tez moze dostawac sie lewe powietrze.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”