Falowanie wolnych obrotów
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Ty sie smiej, normalnie miedzy tysiacami obrotów są 3 kreski, środkowa grubsza, więc po 250 na każdą. Natomiast między 0 a 1000 są 2 - jak wy tam widzicie różnicę między 650 a 750???OLEY pisze:Kocureq, musisz przeliczyć kreski i odpowiednio podzielić.
Ostatnio zmieniony 2007-03-21 11:41 przez Kocureq, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-07 08:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Opole
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witam!
Jeśli chodzi o moją zabaweczkę jaką jest jednostak 2,5V6 to sprawa ma się następująco. Swego czasu miałem duuuże problemy z modułem zapłonowym, słałem do naprawy do Torunia>>>Yakuza-efekt=TANDETA! Maksymalnie ile udało mi się przejechać po naprawie to było z jakieś 100km, później moduły padały po niespełna 30km. Poirytowany zawiozłem auto do mechanika założył mi moduł zastępczy-zewnętrzny. Auto pojeździło może z tydzień=padło. Okazało sie że brak iskry=padłą cewka. Kupiłem oryginalną cewkę Motocraftu, założyłem i jeździ:) Mam natomiast problem typu, że po włączeniu auto obroty wynoszą +/- 700, ale gdy auto przejedzie jakiś dystans i wrzucę na luz to obroty schodzą do 500, a czasem nawet 250-300!!! Niezależnie od tego co w danej chwili mam włączone, czy to klimę czy nawiewy. Nie mam pojęcia co może być przyczyną, jak myślicie???
Jeśli chodzi o moją zabaweczkę jaką jest jednostak 2,5V6 to sprawa ma się następująco. Swego czasu miałem duuuże problemy z modułem zapłonowym, słałem do naprawy do Torunia>>>Yakuza-efekt=TANDETA! Maksymalnie ile udało mi się przejechać po naprawie to było z jakieś 100km, później moduły padały po niespełna 30km. Poirytowany zawiozłem auto do mechanika założył mi moduł zastępczy-zewnętrzny. Auto pojeździło może z tydzień=padło. Okazało sie że brak iskry=padłą cewka. Kupiłem oryginalną cewkę Motocraftu, założyłem i jeździ:) Mam natomiast problem typu, że po włączeniu auto obroty wynoszą +/- 700, ale gdy auto przejedzie jakiś dystans i wrzucę na luz to obroty schodzą do 500, a czasem nawet 250-300!!! Niezależnie od tego co w danej chwili mam włączone, czy to klimę czy nawiewy. Nie mam pojęcia co może być przyczyną, jak myślicie???
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
załóż moduł taki jak masz schemat na http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42 i powinno być ok.
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Dzięki za radę! Myślisz, że to może być wina modułu? Auto mi wprawdzie nie gaśnie, ale mechanik mówi, że zamontował jakiś modu zewnetrzny. który niby pochodzi od VW (taka tam kostka wpięta jest na trzy przewody). Powiedzcie mi tylko czy może mieć na to wpływ jakość świec, ale świece wymieniałem z jakieś 10000tyś.km , a może owy Virs, który stweirdzono, że u mnie jeden z dwoch nie dziala. Jak myślicie? Bo kable WN mam nówki.
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Skaczą Obroty
Witam wszystkich Klubowiczów . Mam dziwny problem z moim Probe .
Dużo czytałem apropo Virs i innych problemów dotyczących aparatu zapłonowego , kabli , cewek itp. Auto mam od 8 miesięcy i wsadziłem troche już kasy rzeby doprowadzić moje autko do stanu celującego . Ale jednej usterki nie mogę zdiagnozować ani usunąć . Objawy dość szokujące . Moja V pracuje super . Nic pływają obroty . Virs są oki . Kable nowe . Cewka zewnętrzna nowa . Świece też . Objawy usterki są następujące . Wciskam gaz do połowy auto przyspiesza oki . Wcisnę pedał gazu tak na oki 3/4 i następuje tak jak by zanik iskry na świecach . Znaczy skaczą obroty . I nie zależnie czy wciśnięcie gazu jest przy obrotach 1500 , 3000 , 6000, . Ciekawe jest też to że jeżeli docisnę pedał gazu na max . Znaczy mine to położenie gazu jest oki . Auto rwie jak dzikie . Dużo czasu szukałem jakiegoś pokrewnego tematy ale nic nie znalazłem na ten temat . Ani na http://ford-probe.net/forum/ ani tu . Co wy o tym sądzicie bo nareszcie chce się pokazać 100% sprawnym probe na zlocie .
EDIT:
Zastanawiam sie nad czujnikiem otwarcia przepustnicy... Może to to . Jak ten czujnik sprawdzić ???
Dużo czytałem apropo Virs i innych problemów dotyczących aparatu zapłonowego , kabli , cewek itp. Auto mam od 8 miesięcy i wsadziłem troche już kasy rzeby doprowadzić moje autko do stanu celującego . Ale jednej usterki nie mogę zdiagnozować ani usunąć . Objawy dość szokujące . Moja V pracuje super . Nic pływają obroty . Virs są oki . Kable nowe . Cewka zewnętrzna nowa . Świece też . Objawy usterki są następujące . Wciskam gaz do połowy auto przyspiesza oki . Wcisnę pedał gazu tak na oki 3/4 i następuje tak jak by zanik iskry na świecach . Znaczy skaczą obroty . I nie zależnie czy wciśnięcie gazu jest przy obrotach 1500 , 3000 , 6000, . Ciekawe jest też to że jeżeli docisnę pedał gazu na max . Znaczy mine to położenie gazu jest oki . Auto rwie jak dzikie . Dużo czasu szukałem jakiegoś pokrewnego tematy ale nic nie znalazłem na ten temat . Ani na http://ford-probe.net/forum/ ani tu . Co wy o tym sądzicie bo nareszcie chce się pokazać 100% sprawnym probe na zlocie .
EDIT:
Zastanawiam sie nad czujnikiem otwarcia przepustnicy... Może to to . Jak ten czujnik sprawdzić ???
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Witaj.
Po pierwsze - staraj się nigdy nie pisać postu pod postem, a edytuj poprzedni.
Po drugie - jak przeczytałem tytuł, to od razu postanowiłem zamknąć temat,
bo o skaczących obrotach, to było w ... i jeszcze trochę.
Twój problem jest jednak troszkę inny i na razie zostawię. Przyznam się, że nie do końca
rozumiem co masz z tymi obrotami. Co według Ciebie znaczy, że one skaczą?
Czy przy tej pozycji wciśnięcia gazu (3/4), samochód się dusi, przerywa, zamula,
czy wskazówka obrotów wariuje? No nie wiem do końca.
Wytłumacz dokładnie, co się dzieje z autem. Możliwe, że to czujnik
otwarcia przepustnicy, ale czemu taki tytuł? Co z tymi obrotami?
Pozdrawiam.
Ps. A tak a'propo mojego - "po pierwsze", to proponuję zajrzeć tutaj:
Kilka porad dla nowego użytkownika.
I przyswoić sobie te punkty.
Po pierwsze - staraj się nigdy nie pisać postu pod postem, a edytuj poprzedni.
Po drugie - jak przeczytałem tytuł, to od razu postanowiłem zamknąć temat,
bo o skaczących obrotach, to było w ... i jeszcze trochę.
Twój problem jest jednak troszkę inny i na razie zostawię. Przyznam się, że nie do końca
rozumiem co masz z tymi obrotami. Co według Ciebie znaczy, że one skaczą?
Czy przy tej pozycji wciśnięcia gazu (3/4), samochód się dusi, przerywa, zamula,
czy wskazówka obrotów wariuje? No nie wiem do końca.
Wytłumacz dokładnie, co się dzieje z autem. Możliwe, że to czujnik
otwarcia przepustnicy, ale czemu taki tytuł? Co z tymi obrotami?
Pozdrawiam.
Ps. A tak a'propo mojego - "po pierwsze", to proponuję zajrzeć tutaj:
Kilka porad dla nowego użytkownika.
I przyswoić sobie te punkty.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Jest odpowiedz na pewno wystarczy wpisac w wyszukiwarce "nierowne obroty" i zaznaczyc wyszukiwanie wszystkich słow.A co do Ciebie to fajnie ze sie zarejestrowałes tylko po to zeby zadac pytanie a potem znikniesz jak wiekszosc.Nawet przywitac Ci sie nie chciało!!!
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Ciekawe czy chociaz napisze co było jak rozwiaze problem Normalnie oni nas traktuja jak ksiazke ktora mozna wypozyczyc i oddac jak juz niepotrzebna
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Ero wyluzuj.
Dzisiaj jest niedziela.
Nie wszyscy potrafią zacząć przygodę z forum tak jak Ty.
Nie każdy urodził się z dwunastką i czternastką (chodzi o klucze do śrub) i myszką w rękach więc nie ma się co unosić.
Będzie chciał, to z nami będzie. Jeżeli nie, to cóż... - takie życie.
Jednak pomóc koledze, to chyba jeszcze możemy prawda?
Dzisiaj jest niedziela.
Nie wszyscy potrafią zacząć przygodę z forum tak jak Ty.
Nie każdy urodził się z dwunastką i czternastką (chodzi o klucze do śrub) i myszką w rękach więc nie ma się co unosić.
Będzie chciał, to z nami będzie. Jeżeli nie, to cóż... - takie życie.
Jednak pomóc koledze, to chyba jeszcze możemy prawda?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
hej, jakby nie patrzeć to mama podobne problemy z obrotami i raczej sie juz do tego przyzwyczailem juz prawie wszystko posprawdzałem wymieniłem i nic, wiec dałem sobie spokój
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
No dobra ,że niedziela to odpuszcze heheOLEY pisze:Ero wyluzuj.
Dzisiaj jest niedziela.
Nie wszyscy potrafią zacząć przygodę z forum tak jak Ty.
Nie każdy urodził się z dwunastką i czternastką (chodzi o klucze do śrub) i myszką w rękach więc nie ma się co unosić.
Będzie chciał, to z nami będzie. Jeżeli nie, to cóż... - takie życie.
Jednak pomóc koledze, to chyba jeszcze możemy prawda?
Mi w tym przypadeku wyglada na to ze silniczek łapie lewe powietrze i przy nagłym dodaniu gazu poprostu sie dławi bo brak mu paliwa.Jest to czeste do zaopserwowania w silnikach z LPG.Nie wiem czy kolega ma autko na gaz bo nie napisał ,ale i na benie widziałem takie przypadki ze silniczek pracuje równo ładnie ,a jak sie nagle doda duzo gazu to pociagnie lewe powietrze i sie dławi.Proponowałbym sprawdzic szczelnosc układu dolotowego jak i np. takich rrzeczy jak serwo przez które tez moze dostawac sie lewe powietrze.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153