Tarcze hamulcowe

KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

KALII podobno kiedyś próbował nacinać kątówką Razz
Nie kątówką jeszcze mnie nie powaliło było to 4 lata temu wtedy dostanie sportowej tarczy do gt1 graniczyło z cudem.Facet to frezował ale spierdzielił robotę dlatego biło ALE NI POLECAM TAKICH przeróbek.[są niebezpieczne] :wink: :twisted:
:arrow: Polecam tarcze BlackDiamond z JC auto są dobrej jakości .
Awatar użytkownika
thebestcars
Posty: 227
Rejestracja: 2004-11-29 20:15
Galeria: viewtopic.php?t=6093
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: thebestcars »

ile koplet takich tarczy blackdimand i jaki efekt hamowaniea ??
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!! :)
Obrazek
:)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Wejdz na JC auto tuning division.
Awatar użytkownika
Bartekk
Posty: 141
Rejestracja: 2004-10-17 15:13
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10629
Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia

Post autor: Bartekk »

sorry za mały off ale czy da sie przerobic bebny na tarcze i ile to moze ksoztowac.gdzies przeczytalem ze ktos z forumowiczow przerabiał...?
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Maciucha pisze:
Destroyer pisze:... Chciałbym jeszcze zapytać o jedną rzecz przy okazji, nie zakładając nowego tematu: czy opłaca się toczyć tarcze hamulcowe (tylne) czy jednak najlepiej będzie kupić nowe? Moje są w takim sobie stanie. No i jakiej firmy będą najlepsze :?:
Wg mnie to tylko nówki. Toczenie też kosztuje, a minimalna grubość tarczy to 8mm. Nówka ma 10mm, jak już widać ranty to pewnie po toczeniu może tych 8mm nie być, albo niewiele ponad.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

Jakiej firmy tarcze warto kupić? Może BOscha?
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

Wczoraj zamówiłem klocki i tarcze ATE, zobaczymy. Chciałem Brembo, ale gościu mówił, że mają sporo reklamacji na brembo.
Tutaj ma tanio http://moto.allegro.pl/item252681182_at ... probe.html
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Jeżeli chodzi o tarcze to nie wiem jak się sprawują. Obecnie mam klocki ATE i są ok z wyjątkiem tego, że strasznie się z nich pyli. Po kilku dniach robi się niezły syf na felgach. Jak wcześniej miałem Lucas'y nie było tego efektu ale może kupiłeś jakiś inny rodzaj i będzie ok.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

To nie jest reguła, ale skoro bardziej pylą to i auto powinno lepiej hamować. Na zestawieniu tarcze sportowe / klocki sportowe felgi są zawsze czarne, klocki starczają na bardzo krótko.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Słuchajcie, a ja właśnie zmieniłem tarcze z tyłu, dałem nowe tarcze i nowe klocki. Ale pojawił się problem.

Okazuje się że po zamontowaniu nowych tarcz i kolców zacisk nie wchodzi na swoje miejsce, ci którzy wymieniali klocki wiedzą o co chodzi. Jest po prostu za szeroko a tłok który jest w zacisku nie daje się bardziej wcisnąć. Jaki jest sposób na jego wciśnięcie?
Obrazek
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Dwa sciski stolarskie i kawałek profila metalowego i gwarantuje ze sie schowa :D :D :D
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Spróbuj go wkręcić jeżeli nie da się już wcisnąć. Ja też tak miałam jak mi się klocki skonczyły. Pewnie na smoregulatorze się wysunęło na tyle mocno, że nie da się wcisnąć. Ponieważ samoregulatora nie przekręcisz w przeciwną stronę to trzeba kręcić tłoczkiem.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
MA-rek-6
Posty: 15
Rejestracja: 2007-07-29 08:14
Samochód: EUNOS 500
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MA-rek-6 »

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

KITT pisze:Słuchajcie, a ja właśnie zmieniłem tarcze z tyłu, dałem nowe tarcze i nowe klocki. Ale pojawił się problem.

Okazuje się że po zamontowaniu nowych tarcz i kolców zacisk nie wchodzi na swoje miejsce, ci którzy wymieniali klocki wiedzą o co chodzi. Jest po prostu za szeroko a tłok który jest w zacisku nie daje się bardziej wcisnąć. Jaki jest sposób na jego wciśnięcie?
Odpal jeszcze samochód, jak u Qkiego wyniemienialiśmy kiedyś z przodu też sie nie dało schować uruchomienie troche zelżyło. Możliwe że są jakieś zawory zwrotne stad ten problem.
Awatar użytkownika
adm
Posty: 28
Rejestracja: 2007-07-11 21:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adm »

Trzeba wkręcić tłoczek, nie wcisnąć. Po założeniu klocków należy wyregulować luz na klockach ukrytą w zacisku śrubką ampulową inaczej nie będzie ręcznego.
2.5 V6 24V
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

Zgadza sie z tyłu zacisku jest ukryta śrubka którą się reguluje tłoczek w tę i z powrotem.
Ford probe 2.5V6 94r.
Awatar użytkownika
samo zło
Posty: 159
Rejestracja: 2008-01-04 00:57
Samochód: Probe II 94 2.5, CBR 900RR
Lokalizacja: Ajdahooo

Post autor: samo zło »

W pazdzierniku przymierzam się do wymiany układu hamulcowego tzn chodzi mi szczególnie o wyrzucenie obecnych tarcz, klocków i zacisków. Kazdy chyba wie do czego nadają sie te nasze tarcze :? u ojca vectra B 1,6 ma większe :evil: .Przy hamowaniu nawet z 180 km/h bardzo łatwo przegrzać tarcze a wiadomo czym sie to kończy... no ale do rzeczy...

Planuje wsadzić jak najwieksze tarcze (oczywiscie w granicach rozsądku i PLN :D ) najlepiej nacinane i nawiercane gdyż jak wiadomo lepiej odprowadzają ciepło i cały syf z klocków, z kolei zaciski najlepiej 2 -tłoczkowe no i wiadomo klocki. Jakie czekają mnie modyfikacje układu hamulcowego? jakie polecacie tarcze zaciski klocki ? ewentualnie komplet? jaki rozmiar tarcz? itd itd dodam ze na ten "zabieg" będe mial max 2.5 tyś z góry wielkie dzieki
Awatar użytkownika
sziaba
Posty: 168
Rejestracja: 2008-04-23 20:29
Samochód: Skoda Octavia Scout
Galeria: viewtopic.php?t=13751
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: sziaba »

Pozdrawiam
Rzuc okiem na to : http://www.tuninghaus.de/shop/catalog/p ... s_id=18330
Niestety jak widzisz 2,5 tys. zl to za malo :evil: na Twoja konfiguracje :idea:
To dosc powazne koszta dajace super efekty :twisted:
Sam kiedys zbieralem sie na cos takiego lecz finanse sprowadzily mnie na ziemie :(
Polecal bym ci : tarcze seryjnych rozmiarow nacinane i nawiercane po obrubce termicznej do tego odpowiednie klocuszki i jeszcze takie przewody . :wink:
a na koniec plyn hamulcowy o wyzszych parametrach (pompa ham. probe dobrze sobie z tym radzi :wink: )
Sam mam podobny zestaw i niezle sobie z tym autko radzi :idea:
Ps.-Oponki tez daja swoje :wink:

Sorry za pisownie i niem. linki ale chwilowo komp mi sie sypnol :roll: :evil:
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Awatar użytkownika
samo zło
Posty: 159
Rejestracja: 2008-01-04 00:57
Samochód: Probe II 94 2.5, CBR 900RR
Lokalizacja: Ajdahooo

Post autor: samo zło »

to juz nic niema tanszego niz tamten komplet? bo za 7 tyś mam nową II :lol: słyszałem coś o firmie membro(czy jakoś tak) moze z tego by coś podebrał? a jakie koszty sziaba tego nacinania,nawiercania i obróbki termicznej w twoim przypadku?
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Hey,

Sprawdź tarcze EBC Turbo Groove, i klocki tej samej firmy np. Red Stuff.
Do tego przewody... i nie powinno być źle, ale to nie będzie taki efekt jak big brake kitt. W Stanach szukałeś? Na pewno da się to taniej załatwić niż ten zestaw niemiecki.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
mnich
Posty: 1
Rejestracja: 2008-05-20 09:57

Post autor: mnich »

Awatar użytkownika
sziaba
Posty: 168
Rejestracja: 2008-04-23 20:29
Samochód: Skoda Octavia Scout
Galeria: viewtopic.php?t=13751
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: sziaba »

Tarcze mam teraz takie .
Poprzednie wytrzymaly 5 dni :evil: ale nie byly hartowane a te sa :wink:
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

To jest cena za 2 czy za 4 ??
Niby do PROBE II a na 4 śruby :roll:
Awatar użytkownika
sziaba
Posty: 168
Rejestracja: 2008-04-23 20:29
Samochód: Skoda Octavia Scout
Galeria: viewtopic.php?t=13751
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: sziaba »

Niestety to takie zdjecie ale chodzi o te z piecioma otworami :wink:
A cena za jedna tarcze
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Link z RR Racing, który podał Mnich to świetna propozycja! Za cenę z chęcią bym się uzbroił w big brake. Będzie trzeba poważnie pomyśleć, przy obecnym kursie dolara - warto!

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”