Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Voodoo
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Zgadza się
Filtr AOMA, chyba największy z dostępnych, a cała reszta (rurki i kolanka) to JACKY. Nie pamiętam tylko firmy tego na odmie, ale akurat tutaj ma to najmniejsze znaczenie.
Dzięki również wszystkim za tak pozytywne opinie o wyglądzie autka, staram się jak mogę , a zdjęcia wcale nie były robione zaraz po wyjeździe z fabryki
EDIT/
Zrobiłem skromne uzupełnienie galerii. Postaram się jeszcze w najbliższym czasie dać zdjęcia nowego wydechu przelotowego i jakiś filmik z dźwiękiem Normalnie wymiękłem i mam teraz auto WRC Niestety muszę to z lekka wyciszyć wstawiając środkowy tłumik
Filtr AOMA, chyba największy z dostępnych, a cała reszta (rurki i kolanka) to JACKY. Nie pamiętam tylko firmy tego na odmie, ale akurat tutaj ma to najmniejsze znaczenie.
Dzięki również wszystkim za tak pozytywne opinie o wyglądzie autka, staram się jak mogę , a zdjęcia wcale nie były robione zaraz po wyjeździe z fabryki
EDIT/
Zrobiłem skromne uzupełnienie galerii. Postaram się jeszcze w najbliższym czasie dać zdjęcia nowego wydechu przelotowego i jakiś filmik z dźwiękiem Normalnie wymiękłem i mam teraz auto WRC Niestety muszę to z lekka wyciszyć wstawiając środkowy tłumik
Ford Probe 2.0 '94r.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
hahahahha świetna maskotka na lusterku
widzę że napisy na dywanikach solidnie wyhaftowane, a nie wiejące tandetą malunki
Daj może jakiś namiar gdzie takie zamówić i jaki koszt
widzę że napisy na dywanikach solidnie wyhaftowane, a nie wiejące tandetą malunki
Daj może jakiś namiar gdzie takie zamówić i jaki koszt
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Maskotka bardzo mi się spodobała i dlatego teraz mi towarzyszy w czasie drogi
Jeśli chodzi o dywaniki to napis jest wykonany metodą Flock, a nie wyszywany i faktycznie wykonany jest super. Jedyne zastrzeżenia można mieć co do samego obszycia, bo nie jest aż tak precyzyjne, co widać na zdjęciach, ale i tak są świetnie dopasowane i robią miłe wrażenie.
Ogólnie polecam http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=217371424
Jeśli chodzi o dywaniki to napis jest wykonany metodą Flock, a nie wyszywany i faktycznie wykonany jest super. Jedyne zastrzeżenia można mieć co do samego obszycia, bo nie jest aż tak precyzyjne, co widać na zdjęciach, ale i tak są świetnie dopasowane i robią miłe wrażenie.
Ogólnie polecam http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=217371424
Ford Probe 2.0 '94r.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Voodoo
Piękny autoportret
O dolnym się nie wypowiadam, bo tym bardziej nie widziałem, więc nie wiem, czy od początku było tylko jedno, czy też drugie magicznie przewędrowało po rytualnych nakłuciach.
Tylko nie zauważyłem, że Ci takie jedno rośnie prawidłowo, a drugie na głowie. Na Mazurach jeszcze tak nie było - kilka innych osób chodziło w czapeczkach, ale u Ciebie nic takiego nie było widać.
O dolnym się nie wypowiadam, bo tym bardziej nie widziałem, więc nie wiem, czy od początku było tylko jedno, czy też drugie magicznie przewędrowało po rytualnych nakłuciach.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Ja nie rozumiem tego fanatyzmu, tak naprawdę to szkoda, że nie ma pod maską V12. V-ke miałem zanim Ty jeszcze o niej pomyślałeśS_H_A_D_O_W pisze:... szkoda tylko ze to nie V
Małpka, a Ty się tak nie nabijaj, bo będę potrzebował pukiel Twoich włosów, długą igłę i wtedy zobaczymy
Ford Probe 2.0 '94r.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja też nie. Obaj rozumiemy tylko wzdychanie: szkoda tylko, że nie jedynkaVoodoo pisze:Ja nie rozumiem ...S_H_A_D_O_W pisze:... szkoda tylko ze to nie V
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Wszystkie probki są fajne. Ale ja po przesiadce z 2.0 na 2,5 nie wiem czy bym jeszcze czarpał przyjemnośc z 2.0
Voodoo fajna ta kukiełka. Ja bym też chciał coś takiego pasujące go probka, tyle że u mnie to musiała by być płyta CD ale by się źle kojarzyło.
Te larwy [ I gen] były całkiem spox. Na szczęście od 92 roku rozpoczęły przekształcać się w przepiękne motylkiJa też nie. Obaj rozumiemy tylko wzdychanie: szkoda tylko, że nie jedynka
Voodoo fajna ta kukiełka. Ja bym też chciał coś takiego pasujące go probka, tyle że u mnie to musiała by być płyta CD ale by się źle kojarzyło.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Cóż.. wszystko jest kwestią potrzeb i zasobności portfela.Dee Jay pisze:Wszystkie probki są fajne. Ale ja po przesiadce z 2.0 na 2,5 nie wiem czy bym jeszcze czarpał przyjemnośc z 2.0
Ja też mam za sobą już 2 Probki i obydwa 2.0
Oczywiście fajnie byłoby mieć te +/- 60 kucy więcej , ale jezeli to wiąże się to z takimi kosztami, jak się wiążę, to ja wolę pozostać przy "nędznym" 2.0 na benzynie, jak Bozia przykazała, niż rwać się na 2,5 i ratować się jazdą na "bąkach, wiatrach itp.".
Poza tym cenię w tym silniczku (VooDoo pewnie tez) bezawaryjność, a ta w porównaniu z V6 jest niepodważalna.Wystarczy wejść na Allegro i zobaczyć, ile jest do kupienia V6-tek z padniętymi motorami. Natomiast znalezienie wersji 2.0 z zarżniętym silnikiem to już nie lada sztuka (wiem, bo po rozbiciu mojego pierwszego Probka szukałem samej budy (graty miałem nietknięte). NIestety, a zarazem na szczeście - bez powodzenia
Wg mnie to najlepszy wyznacznik awaryjności.
Pozdro dla wszyskich
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Taxon jak się dba tak się ma. Jak się robi wszystko co trzeba i na czas to służy dobrze jak mój.
Nie powiedziałbym by vka była aż tak awaryjna by bać się zakupu.
A co do allegro to porównaj ilość 2,5 i 2.0 w ofercie i wszystko wiadomo. No i zauważ też że wszystkie padaki 2,5 na allegro wynikają z tego że ktoś katował auto i nie zaglądał pod maskę a nie dlatego że padły same z siebie.
Nie powiedziałbym by vka była aż tak awaryjna by bać się zakupu.
A co do allegro to porównaj ilość 2,5 i 2.0 w ofercie i wszystko wiadomo. No i zauważ też że wszystkie padaki 2,5 na allegro wynikają z tego że ktoś katował auto i nie zaglądał pod maskę a nie dlatego że padły same z siebie.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Masz rację pod względem tego,ze decydującym aspektem jest dbałość właściciela autka.
Niemniej uważam ( i nie jest to tylko moja opinia) ,ze V6 jest o wiele kosztowniejsze w eksploatacji od 16V (i nie chodzi tu tylko o benzynę,choć tu tez jest różnica).
Jeśli chodzi o awaryjność, to jednak pozostanę przy swoim. 16V ma o wiele prostszą konstrukcje. Tu akurat nawet konsultowałem to z Kaliim i powiedział to samo, a trochę jednak silniczków przewinęło się przez jego ręce i chyba wie co mówi.
Oczywiście nie krytykuję tu V6 , bo sam chciałbym móc sobie pozwolić na takie cacko. Stwierdzam jedynie, ze jeżeli ktoś liczy się z kosztami i nie zamierza większości dochodów lokowac w aucie, a koniecznie chce Probka, to zdecydowanie powinien pozostać przy 2.0.
Nie dlatego że jest lepsze, tylko tańsze w utrzymaniu.
Pozdrawiam Wszystkich
Niemniej uważam ( i nie jest to tylko moja opinia) ,ze V6 jest o wiele kosztowniejsze w eksploatacji od 16V (i nie chodzi tu tylko o benzynę,choć tu tez jest różnica).
Jeśli chodzi o awaryjność, to jednak pozostanę przy swoim. 16V ma o wiele prostszą konstrukcje. Tu akurat nawet konsultowałem to z Kaliim i powiedział to samo, a trochę jednak silniczków przewinęło się przez jego ręce i chyba wie co mówi.
Oczywiście nie krytykuję tu V6 , bo sam chciałbym móc sobie pozwolić na takie cacko. Stwierdzam jedynie, ze jeżeli ktoś liczy się z kosztami i nie zamierza większości dochodów lokowac w aucie, a koniecznie chce Probka, to zdecydowanie powinien pozostać przy 2.0.
Nie dlatego że jest lepsze, tylko tańsze w utrzymaniu.
Pozdrawiam Wszystkich
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zawsze można kupić szlifierkę i mieć dwa w jednym.Taxon pisze:Masz rację pod względem tego,ze decydującym aspektem jest dbałość właściciela autka.
Niemniej uważam ( i nie jest to tylko moja opinia) ,ze V6 jest o wiele kosztowniejsze w eksploatacji od 16V (i nie chodzi tu tylko o benzynę,choć tu tez jest różnica).
Jeśli chodzi o awaryjność, to jednak pozostanę przy swoim. 16V ma o wiele prostszą konstrukcje. Tu akurat nawet konsultowałem to z Kaliim i powiedział to samo, a trochę jednak silniczków przewinęło się przez jego ręce i chyba wie co mówi.
Oczywiście nie krytykuję tu V6 , bo sam chciałbym móc sobie pozwolić na takie cacko. Stwierdzam jedynie, ze jeżeli ktoś liczy się z kosztami i nie zamierza większości dochodów lokowac w aucie, a koniecznie chce Probka, to zdecydowanie powinien pozostać przy 2.0.
Nie dlatego że jest lepsze, tylko tańsze w utrzymaniu.
Pozdrawiam Wszystkich
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Heheh - rozumiem,że tą metodę wszedłeś w posiadanie S-kiSqad pisze: Zawsze można kupić szlifierkę i mieć dwa w jednym.
Trochę Probka, trochę Daci Logan, trochę Civika + szlifierka + spawarka
A tak poważnie - fajna furka Sqad, tylko z tymi felami coś zrób, bo wyglądają jak zdjęte z BMW
Pozdro
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nawiązując do tego, że to galeria Voodoo, to fajny masz obrazek w awatarze TaxonTaxon pisze:fajna furka Sqad
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Wiedziałem, że nasz "dwunożny naczelny" się czepnie.
ok - już nie będę
A awatar - ot taki się trafił i jest.
Niedługo będzie z moim "Czerwonym Meteorem".
Ale koniec pi........ , bo jak zauważyłeś - to temat VooDoo.
ok - już nie będę
A awatar - ot taki się trafił i jest.
Niedługo będzie z moim "Czerwonym Meteorem".
Ale koniec pi........ , bo jak zauważyłeś - to temat VooDoo.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety nie znajdziesz ,brachu - no chyba, ze będziesz miał wieeeeeeelkiego farta. Ja po rozbiciu mojej "czarnej perełki"- Panie świeć nad jej duszą - długo jeździłem po kraju i starałem się znaleźć coś w choć zbliżonym stanie...lthomas pisze:Voodoo naprawde gratuluje probka:D super stan i naprawde widac ze dbasz o somochod :]. Mam nadzieje ze jak bede kupowal probka na wiosne to znajde auto, ktorego stan bedzie chodz w pewnym stopniu odpowiadal twojemu. :]
Pozdrawiam
Wydaje się,ze jest ich całkiem sporo, ale tak jest tylko do chwili, kiedy zaczynasz szukać na poważnie z myślą o kupnie.
Po któryś z rzędu oględzinach i załamaniu rąk ze względu na różnice w ogłoszeniu i w rzeczywistości skupiłem się na znalezieniu furki przede wszystkim nie bitej - lepiej niech ma zniszczony lakier i tapicerkę (lakier pomalujesz,tapicerkę wymienisz), niż jak bym miał zostawiać 4 ślady i bać się przekraczać 80km/h.
Powoli, ale sukcesywnie poprawiam stan Probka, a na wiosnę będzie malowanko oraz przekładka silnika i skrzyni z rozbitka.
Tobie radzę to samo - podniszczone autko idzie dopracować, a auto "przestawione"solidnym dzwonem i pomalowane nadaje się tylko do stania.
Autko VooDoo jest pod tym względem prawdziwym ewenementem - z tego co mi mówił - już je kupił w dobrym stanie, a potem dopracował.
ps. VooDoo, czym pucowałeś silnik?
Pozdro
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V