zegarek poniżej radia i przeciwmgielne
- emce
- Posty: 351
- Rejestracja: 2006-05-08 14:09
- Galeria: viewtopic.php?t=10155
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- emce
- Posty: 351
- Rejestracja: 2006-05-08 14:09
- Galeria: viewtopic.php?t=10155
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
do flyke:
Sprawdź miernikiem lub czymś innym przejścia.
Odłącz akumulator (+). Wyjmij bezpiecznik (pod maską) BTN 60A.
Od pinu tego bezpiecznika sprawdź przejście do plusowego zacisku (czyli do tego przewodu który odłączyłeś od akumulatora).
Jeżeli będzie OK to następny krok to będzie sprawdzenie przejścia od drugiego pinu tego bezpiecznika do któregoś z bezpieczników w środku auta. Może to być np bezpiecznik: ROOM, CIGAR - czyli te bezpieczniki których urządzenia ci nie działają. Dodam, że przewód wychodzący od bezpiecznika BTN (tego pod maską) prawdopodobnie jest biały z czerwonym paskiem i powinien mieć znaczną grubość.
Jeżeli będzie przejście pomiędzy tymi bezpiecznikami to ja na razie nie mam więcej pomysłów, oprócz tego, żeby włożyć spowrotem BTN i podłączyć akumulator. Sprawdzić napięcie na bezpiecznikach CIGAR, ROOM itp. Nie sprawdzaj bezpieczników tylko napięcie na jego obydwu końcówkach. Jeżeli napięcie będzie, a powinnoi być bo po wcześniejszych pomiarach przejść prawdopodobnie tak wykaże to wtedy musisz spróbować na którymś z tych urządzeń zmierzyć czy jest masa. Być może napięcie (+) dochodzi, bezpieczniki są OK a nie ma masy.
Sprawdź miernikiem lub czymś innym przejścia.
Odłącz akumulator (+). Wyjmij bezpiecznik (pod maską) BTN 60A.
Od pinu tego bezpiecznika sprawdź przejście do plusowego zacisku (czyli do tego przewodu który odłączyłeś od akumulatora).
Jeżeli będzie OK to następny krok to będzie sprawdzenie przejścia od drugiego pinu tego bezpiecznika do któregoś z bezpieczników w środku auta. Może to być np bezpiecznik: ROOM, CIGAR - czyli te bezpieczniki których urządzenia ci nie działają. Dodam, że przewód wychodzący od bezpiecznika BTN (tego pod maską) prawdopodobnie jest biały z czerwonym paskiem i powinien mieć znaczną grubość.
Jeżeli będzie przejście pomiędzy tymi bezpiecznikami to ja na razie nie mam więcej pomysłów, oprócz tego, żeby włożyć spowrotem BTN i podłączyć akumulator. Sprawdzić napięcie na bezpiecznikach CIGAR, ROOM itp. Nie sprawdzaj bezpieczników tylko napięcie na jego obydwu końcówkach. Jeżeli napięcie będzie, a powinnoi być bo po wcześniejszych pomiarach przejść prawdopodobnie tak wykaże to wtedy musisz spróbować na którymś z tych urządzeń zmierzyć czy jest masa. Być może napięcie (+) dochodzi, bezpieczniki są OK a nie ma masy.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Małe pytanko do was panowie , a mianowicie ostatnio spalil mi sie bezpiecznik audio w samochodzie ten od podswietlenia silnika i odziwo zauwazylem ze nie dzialaja mi lusterka . Załorzylem nowy i wszystko ok z lusterkami , to znaczy ze ten audio jest od podswietlenia , lusterek i radia ????
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A dlaczego na tym wewnątrz jest napisane RADIO, a zabezpiecza (również) przednią wycieraczkę i spryskiwacze?
A dlaczego z tyłu masz napis PROBE, skoro kupujesz auto na stałe?
A dlaczego Twoje posty są podpisane davidlive jak czytam je z replaya?
Bezpieczniki masz również rozpisane pod adresem, który podawałem wczoraj http://www.performanceprobe.com - nic, tylko siąść i czytać.
A dlaczego z tyłu masz napis PROBE, skoro kupujesz auto na stałe?
A dlaczego Twoje posty są podpisane davidlive jak czytam je z replaya?
Bezpieczniki masz również rozpisane pod adresem, który podawałem wczoraj http://www.performanceprobe.com - nic, tylko siąść i czytać.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Jak dzisiaj wyciągałem radio, to okazało się, że wszystkie trzy przewody od zegara (czerwony, niebieski i czarny) są poprzecinane.
Sam zegar poza tym, że ma przepaloną żarówkę wydaje się sprawny.
W związku z tym mam dwa pytania:
1. Gdzie podpiąć trzy kolorowe kabelki wychodzące z zegara?
2. Jak można zastąpić oryginalną żarówkę od jego podświetlania?
Sam zegar poza tym, że ma przepaloną żarówkę wydaje się sprawny.
W związku z tym mam dwa pytania:
1. Gdzie podpiąć trzy kolorowe kabelki wychodzące z zegara?
2. Jak można zastąpić oryginalną żarówkę od jego podświetlania?
Red 2.2 GT '91
podlaczasz tak jak pisano powyzej jesli oczywiscie nie ma dalszego ciagu ucietych kabli,jesli sa to sprawa rozwiazana.
zastapic mozna taka sama zarowka,lub dioda co daje lepszy efekt.bylo gdzies na forum bo sam to opisywalem tylko cos znalezc nie moge
zastapic mozna taka sama zarowka,lub dioda co daje lepszy efekt.bylo gdzies na forum bo sam to opisywalem tylko cos znalezc nie moge
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Kurs wyszukiwania w Poradach... w FAQu
Wątki, w których o tym pisałeś:
Wątki, w których o tym pisałeś:
- Żaróweczki od przełącznika twardości zawieszenia
- tylko krotkie pytanko o lampki wewnatrz probka
- Żarówki, regulacja świateł.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Sorka panowie że odkopuje taki stary temacik ale zakupiłem sobie ten zegarek wreszcie (shadows dzieki ).
No i jest pytanko bo pisał tam cos Mr o kablach ale wole sie upewnic żeby go nie zjarać .
Czy on jest na 100% na 12v czy może 5v???
a pytam dlatego bo podobnie jak piotrek mam troszke pokopane z instalacja
Sorka jeszcze raz ale wole sie zapytać niz potem płakać że zegarek spalony .
pozdro
No i jest pytanko bo pisał tam cos Mr o kablach ale wole sie upewnic żeby go nie zjarać .
Czy on jest na 100% na 12v czy może 5v???
a pytam dlatego bo podobnie jak piotrek mam troszke pokopane z instalacja
Sorka jeszcze raz ale wole sie zapytać niz potem płakać że zegarek spalony .
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
No to i ja się wziąłem za ten zegarek.
Mój nie tyle po przekręceniu zapłonu się resetował, a w momencie włączania świateł. Podświetlenie nie działało w ogóle.
Rozebrałem więc to ustrojstwo i po wyjęciu panelu myślałem,
że zaraz wychyli się ogromny pająk i mnie wciągnie nosem - taka pajęczyna z przewodów zrobiona.
Co ja się nawydziwiałem, żeby dojść o co chodzi. Poskracałem przewody, wyrzuciłem, które nie potrzebne, no i wziąłem zegarek na stół operacyjny.
Sprawdziłem, o czym tam w nim szumią wierzby i tak, jak Cynki napisał,
banalnie proste.
Robiło się coraz ciemniej więc postanowiłem podpiąć to na razie na krótko,
a nazajutrz poskładać wszystko do kupy jak należy.
Podświetlenie zegarka podłączyłem do podświetlenia popielniczki, a napięcie główne do plusa zapalniczki (prąd jest non stop).
Wszystko działało jak należy... dopóki nie poskładałem tego w całość.
Próba generalna i ... dupa.
Po włączeniu świateł - zegarek się resetuje. Po wyłączeniu świateł - włącza się zegarek i jego podświetlenie.
Niby podłączenie banalne, ale ręce mi opadły.
Teraz jestem na zwolnieniu i samochód stał trzy dni nieodpalany.
Wczoraj zonk - aku rozładowany. Hehe.
Możliwe, że zamieniłem niebieski przewód z czarnym przy składaniu, ale
coś mi tu logiki brakuje.
Zauważyłem też, że w takiej podłużnej kostce ( dość sporo pinów) wycięte (ucięte) są dwa przewody. Niestety mają inne kolory niż te w zegarku.
Jak to jest podpięte oryginalnie?
Mój nie tyle po przekręceniu zapłonu się resetował, a w momencie włączania świateł. Podświetlenie nie działało w ogóle.
Rozebrałem więc to ustrojstwo i po wyjęciu panelu myślałem,
że zaraz wychyli się ogromny pająk i mnie wciągnie nosem - taka pajęczyna z przewodów zrobiona.
Co ja się nawydziwiałem, żeby dojść o co chodzi. Poskracałem przewody, wyrzuciłem, które nie potrzebne, no i wziąłem zegarek na stół operacyjny.
Sprawdziłem, o czym tam w nim szumią wierzby i tak, jak Cynki napisał,
banalnie proste.
Robiło się coraz ciemniej więc postanowiłem podpiąć to na razie na krótko,
a nazajutrz poskładać wszystko do kupy jak należy.
Podświetlenie zegarka podłączyłem do podświetlenia popielniczki, a napięcie główne do plusa zapalniczki (prąd jest non stop).
Wszystko działało jak należy... dopóki nie poskładałem tego w całość.
Próba generalna i ... dupa.
Po włączeniu świateł - zegarek się resetuje. Po wyłączeniu świateł - włącza się zegarek i jego podświetlenie.
Niby podłączenie banalne, ale ręce mi opadły.
Teraz jestem na zwolnieniu i samochód stał trzy dni nieodpalany.
Wczoraj zonk - aku rozładowany. Hehe.
Możliwe, że zamieniłem niebieski przewód z czarnym przy składaniu, ale
coś mi tu logiki brakuje.
Zauważyłem też, że w takiej podłużnej kostce ( dość sporo pinów) wycięte (ucięte) są dwa przewody. Niestety mają inne kolory niż te w zegarku.
Jak to jest podpięte oryginalnie?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
OLEY ja kiedyś sobie to podświetlanie zostawiłem na stałe , ze cały czas się świeciło , i coś mnie dziwiło czemu mi aku pada , a tu o taka mała żarówkę może się rozładować .
Plusa to sobie walnij najlepiej pod kabelek(+) od radia (jesli idzie prosto do aku ) mase to wiadome , a ten pomaranczowy czy tam niebieski podepnij tak abys po przekręceniu kluczyka się zaświecał .
p.
Plusa to sobie walnij najlepiej pod kabelek(+) od radia (jesli idzie prosto do aku ) mase to wiadome , a ten pomaranczowy czy tam niebieski podepnij tak abys po przekręceniu kluczyka się zaświecał .
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny