Problem z pasami
- domo
- Posty: 745
- Rejestracja: 2006-04-08 20:45
- Galeria: viewtopic.php?t=11027
- Lokalizacja: Gubin
czy w/w skarga na użytkownika Maciucha ma być rozpatrzona w trybie administracyjnym czy polubowny sąd koleżeński wystarczy
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Na sądy to ja mam dwa granaty w kieszeni, że o tym z wylatającym zamkiem nie wspomnę...domownik pisze:czy w/w skarga na użytkownika Maciucha ma być rozpatrzona w trybie administracyjnym czy polubowny sąd koleżeński wystarczy
Teraz wychodzę, ale jak wrócę postaram się poprawić swój błąd
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ja sie na nic nie skarzyłem Maciucha sie pomylił i tyle , nie mam mu nic za złe czy coś .domownik pisze:czy w/w skarga na użytkownika Maciucha ma być rozpatrzona w trybie administracyjnym czy polubowny sąd koleżeński wystarczy
Ale było by miło gdybym zobaczył ten schemat bo teraz podpiołem tak jak pisał skorik i rekakci 0 , a jeszcze 3 dni temu pasy działały tylko co dziwne silniki sie strasznie nagrzewały .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
a powinieneśdavidlive pisze:
Ja sie na nic nie skarzyłem Maciucha sie pomylił i tyle , nie mam mu nic za złe czy coś .
davidlive troszkę niżej pisze:
Ale było by miło gdybym zobaczył ten schemat bo teraz podpiołem tak jak pisał skorik i rekakci 0 , a jeszcze 3 dni temu pasy działały tylko co dziwne silniki sie strasznie nagrzewały .
Niestety nie udało mi się go znaleźć
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
podczepiam sie.
Dzisiaj postanowilem naprawic pasy automatyczne,
Na wstepie podlaczylem kabelki
pozniej uslyszalem ze silnik od pasow ciagle pracuje a nic sie nie dzieje, wiec rozkrecilem ta obudowe, zobaczylem ze linka jest zerwana, rozkrecilem nastepna obudowe z tym kulkiem. Zamontowalem linke do tego kulka i szczesliwy zlozylem. Zajelo mi to 3 godziny troche nerwow i 20 min szorowania lap Po tym wsiadlem zamknolem drzwi, przekrecilem kluczyk i nic linka tylko szarpnie i nic sie nie dzieje. Nie moge rownierz przesunac tej wtyczki do pasow ( sila tez nie idzie )
Dodam ze ze ta wtyczka na pasy jest blisko szyby przedniej. Gdy by byla w normalnej pozycji ( zapietej ) to bym sie nie przejmowal.
Czy to ma zwiazek z linką? da sie ta prowadnice jakos rozebrac? jak mozna zdjac tan plastik zaslaniajacy slupek i prowadnice. Przeszkadza mi ten mala zaslepka ktorej nie moge zdjac, sila próbowałem ale z lekkim umiarem.. Jak ja mam to zdjąć i jak przesunac tą wtyczke?.
pozdrawiam
Dzisiaj postanowilem naprawic pasy automatyczne,
Na wstepie podlaczylem kabelki
pozniej uslyszalem ze silnik od pasow ciagle pracuje a nic sie nie dzieje, wiec rozkrecilem ta obudowe, zobaczylem ze linka jest zerwana, rozkrecilem nastepna obudowe z tym kulkiem. Zamontowalem linke do tego kulka i szczesliwy zlozylem. Zajelo mi to 3 godziny troche nerwow i 20 min szorowania lap Po tym wsiadlem zamknolem drzwi, przekrecilem kluczyk i nic linka tylko szarpnie i nic sie nie dzieje. Nie moge rownierz przesunac tej wtyczki do pasow ( sila tez nie idzie )
Dodam ze ze ta wtyczka na pasy jest blisko szyby przedniej. Gdy by byla w normalnej pozycji ( zapietej ) to bym sie nie przejmowal.
Czy to ma zwiazek z linką? da sie ta prowadnice jakos rozebrac? jak mozna zdjac tan plastik zaslaniajacy slupek i prowadnice. Przeszkadza mi ten mala zaslepka ktorej nie moge zdjac, sila próbowałem ale z lekkim umiarem.. Jak ja mam to zdjąć i jak przesunac tą wtyczke?.
pozdrawiam
Probe 2.2 T GT 91"
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
plastik zaslaniajacy slupek i prowadnice jest na zatrzaskach musisz mocnej szarpnąć.
Ja z pasami meczylem sie dosc dlugo bo poprzedni właściciel zostawil mi troche czesci ale nie moglem sie z tym uporac wiec kupilem caly uzywany komplet na forum.
Zostala mi jedna prowdnica(nie pamietam ktora) 3 silniki 2 bez linek jeden z linką ale z ułamanym zaczepem na koncu linki.Jesli ktos chce sie pobawic oddam za free.
Ja z pasami meczylem sie dosc dlugo bo poprzedni właściciel zostawil mi troche czesci ale nie moglem sie z tym uporac wiec kupilem caly uzywany komplet na forum.
Zostala mi jedna prowdnica(nie pamietam ktora) 3 silniki 2 bez linek jeden z linką ale z ułamanym zaczepem na koncu linki.Jesli ktos chce sie pobawic oddam za free.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Dzieki za wskazowke, dzisiaj postaram to zrobic, nie czuje sie pewnie bez pasow... mysle ze teraz sobie poradze, tylko ten smar juz mi bokami wychodzi. A mi poprzedni wlasiciel zostawil prawa strone do zamontowania, a lewa miala urwana lnke, linka zrobiona ale prowadnica cos sie zaciela i wtyczka niechce sie przesunac.
Probe 2.2 T GT 91"
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
W tym temacie jest sporo opisane :
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=pasy%2A
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=pasy%2A
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Racja niedawno wrocilem z garazu, przynioslem do domu kanpe oparcia plastiki boczne itd, caly tyl rozbebeszony i gotowy do prania
Z pasami za duzo nerwow stracilem wiec wymontowalem je, wezme je do domu jak umyje te brudne ....
Pasy sie przesuwaja recznie ok 1-2 cm w prawo/lewo wyglada to tak jak by linka sie gdzies zakleszczyla na poczatku. Jak je przyniose do domu to bede myslal jak je rozebrac :/ tzn prowadnice .
Dzieki za link, fotki troche mi ulatwily.
Z pasami za duzo nerwow stracilem wiec wymontowalem je, wezme je do domu jak umyje te brudne ....
Pasy sie przesuwaja recznie ok 1-2 cm w prawo/lewo wyglada to tak jak by linka sie gdzies zakleszczyla na poczatku. Jak je przyniose do domu to bede myslal jak je rozebrac :/ tzn prowadnice .
Dzieki za link, fotki troche mi ulatwily.
Probe 2.2 T GT 91"
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- towarzysz
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-11-29 12:15
- Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14578
- Lokalizacja: Pabianice
może podobny temat
moje pasy przestały działać od momentu myjni samochodowej normalnego mycia z zewnątrz. nikt sensownie nie umiał mi pomóc a te pomoce które otrzymałem nic nie dały.
Wczoraj oddałem probaka do mechanika, który postanowił się tym zająć aczkolwiek nastąpiły jakieś problemy ze sterownikami do pasów czy ktoś coś z was wie na ten temat??
Prądzik dochodzi do silników wszystko gra a ruszać się nie chcą?
kurde jak go w końcu umyje to chyba go myć nie będę aby się nic nie schrzaniło.
sterowniki ponoć nie chcą się w grać. czy ktoś z was miał podobny problem??
Wczoraj oddałem probaka do mechanika, który postanowił się tym zająć aczkolwiek nastąpiły jakieś problemy ze sterownikami do pasów czy ktoś coś z was wie na ten temat??
Prądzik dochodzi do silników wszystko gra a ruszać się nie chcą?
kurde jak go w końcu umyje to chyba go myć nie będę aby się nic nie schrzaniło.
sterowniki ponoć nie chcą się w grać. czy ktoś z was miał podobny problem??
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Hehe, zmień mechanika.
Wgrać sterowniki. Dobre.
Czytałeś (wchodziłeś w) link, który jest podany parę postów wyżej przez Gućka?
Napisz dokładniej [już po przeczytaniu wszystkich tematów z linku ( potem linków )], co Ci się stało z pasami.
Dowiesz się co jest odpowiedzialne za odsunięcie pasów, dowiesz się co powoduje, że pas staje "w połowie"
i jeszcze wielu, wielu innych rzeczy.
Jeżeli jednak nie dasz sobie rady, to pisz śmiało. Jakoś razem
coś zaradzimy.
I dodam jeszcze. Weź sobie rady (podane linki) Roberta do serca.
Pozdrawiam.
Wgrać sterowniki. Dobre.
Czytałeś (wchodziłeś w) link, który jest podany parę postów wyżej przez Gućka?
Napisz dokładniej [już po przeczytaniu wszystkich tematów z linku ( potem linków )], co Ci się stało z pasami.
Dowiesz się co jest odpowiedzialne za odsunięcie pasów, dowiesz się co powoduje, że pas staje "w połowie"
i jeszcze wielu, wielu innych rzeczy.
Jeżeli jednak nie dasz sobie rady, to pisz śmiało. Jakoś razem
coś zaradzimy.
I dodam jeszcze. Weź sobie rady (podane linki) Roberta do serca.
Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
- towarzysz
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-11-29 12:15
- Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14578
- Lokalizacja: Pabianice
witam ponownie
otóż sytuacja przedstawia się następująco. komputer sterujący pasami znajduje się w słupku za kierowcą. No i wystepuje takie problem że w tym czyms ja nazywam to komputerem i chyba to tak się nazywa jest sterownik czyli nic innego niz chyba jakis potencjometr. i co z tego wynika ze kiedy on jest na swoim miejscu pasy ni hu..hu ruszyc się niechcą. natomiast po jego wyjęciu i podlączeniu masy na "krótko" mówiąc po niemiecku Alles kla. i jak teraz to rozumieć. mechanior jest dobry słyszałem ze najlepszy w łodzi ale brak mu schematu do tej wersji. ponoc ten "sterownik" pochodzi tak jak całe auto z Kanady. Ja ogólnie zgłupiałem. bo niesądziłem że aż tak problemy z tym bede miał. Może ktoś z was się lubuje w tym temacie i chciałby się tym pobawic. czytałem w jakies wypowiedzi ze ktos w Toruniu się bawi. każdą opcję przemyśle. a teraz ide szukac tego ....... schematu.
pozdrawiam.
EDIT:
no i po czasie nie znalazlem schematu mechanizmu pasów . Inne są ale czemu tego...
pozdrawiam.
EDIT:
no i po czasie nie znalazlem schematu mechanizmu pasów . Inne są ale czemu tego...
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
zaczne od tego że cały moduł razem z przekaźnikami jest po lewej stronie schowany za lewym boczkiem zaraz koło głośnikatowarzysz pisze: komputer sterujący pasami znajduje się w słupku za kierowcą.
skorik pisze:
Wtyczka (ta która jest na przewodach wychodzących z podłogi):
patrząc na nią z góry trzymając ją tak aby na dole był zatrzask:
lewy górny róg przewód: czarny (cienki od krańcówki)
lewy dolny róg przewód: niebieski z białym paskiem (też cienki od krańcówki
prawy górny róg to przewód: niebieski (gruby od zasilania silnika)
prawy dolny róg to przewód: żółty (też od silnika)
natomiast gniazdo to które idzie od silnika i całego mechanizmu to:
z lewej u góry jest przewód czerwony (od zasilania silnika)gdzies w strefie widziałem foto tego kompa ale nie moge znaleść
p.
z lewej ale na dole jest przewód zielony (też gruby)
natomiast po prawej są obydwa przewody cienkie, czarne - idą one do krańcówki.
Czyli po podłączeniu wtyczki z gniazdem kolory przewodów łączą się (od zasilania silnika - grube):
Niebieski z czerwonym i
żółty z zielonym
Krańcówka nie ma polaryzacji więc dwa czarne przewody można podłączyć dowolnie do tych dwóch (czarnego i niebieskiego z białym paskiem).
Mysle co ci tu jeszcze napisać hmmm
sprawdz jeszcze CPU nad bezpiecznikami , i na krótko zbadaj przekazniki (4 za boczkiem)
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- towarzysz
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-11-29 12:15
- Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14578
- Lokalizacja: Pabianice
z tego co rozumiem opisujesz mi jakie kabelki do spinek i do silnika. ale to wszystko sprawne krencówki powimieniane silnik zbadany zasilanie dochodzi sznurki ok a pasy nie idą tak jak pisalem wczesniej jakis"sterownik" a dokładnego schematu budowy nie posiadasz moze??
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
- towarzysz
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-11-29 12:15
- Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14578
- Lokalizacja: Pabianice
To nie czujniki
czujniki wszystkie jakie są możliwe posprawdzane. Na 90% jest to wina po prostu elektryki. potrzebuje pilnie serwisówke do niego.ponieważ elektryk/mechanik nie chce nic w nim namieszać "na czuja". mechanik jest dobry teraz na Łódzkim zlocie powiedzieli ze niema lepszego. Tak więc jak ktoś ma niepotrzebną serwisókę to z wielką chęcią odkupię.
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
skoro piszesz ze prad dochodzi i silnik jest sprawny to zdaje sie ze musi chodzic,chyba ze sie linka zaciela.na otwartych drzwiach sprobuj zatrzaskiwac zamek srubokretem (znczy sie popchnac zapadke w zamku na 2-gi zatrzask) i sluchaj czy w centralce (tej pod tylnim boczkiem za kierowca) cykaja przekazniki.mozesz ja tez wykrecic i wyjac plytke z obudowy w celu lepszego obsluchania.sprawdz czy jest prad na silniku w momencie zamykania/otwierania drzwi.pozatym spojrz jeszcze do bagaznika na wylacznik wstrzasowy...
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: To nie czujniki
To na łódzkim spocie mogli Ci dać serwisówke.towarzysz pisze:czujniki wszystkie jakie są możliwe posprawdzane. Na 90% jest to wina po prostu elektryki. potrzebuje pilnie serwisówke do niego.ponieważ elektryk/mechanik nie chce nic w nim namieszać "na czuja". mechanik jest dobry teraz na Łódzkim zlocie powiedzieli ze niema lepszego. Tak więc jak ktoś ma niepotrzebną serwisókę to z wielką chęcią odkupię.