Otóż często mam problem z zakupem części do Proba, bo akurat nikt ich nie ma, a przynajmniej tego czego akurat potrzebuję, to kupuję od Mazdy.
Otóż proponuję dla nas i przyszłych użytkowników zrobić jakąś listę kompatybilności, a jeśli nie, to przynajmniej odpowiedzcie mi, od jakiej Mazdy do Proba IIgen 2,5l 93r pasuje:
kopułka i palec, bo trza by zmienić.
Kompatybilność z Mazdą
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
Kompatybilność z Mazdą
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
Mam czesciowo taka liste zrobiona z przeznaczeniem na strone, ale czekam na pelna liste czesci. Bede mial w polowie czerwca. Ogolnie ujmujac najwiecej pasuje od mazdy 626 IV GE hatchback, ale sa roznice pomiedzy 93, 94-95 oraz >95. Zerknij na foty przy czesciach - link do sklepu nizej.
----------------
Zalezy jaki masz aparat. Ja spotkalem sie juz 3 rodzajami.
Najprosciej rozroznic...
1. Wyjscia przewodow WN na boki
2. Wyjscia przewodow WN gora/dol, obie wtyczki z instalacji skierowane w strone silnika
3. Wyjscia przewodow WN, mniejsza wtyczka skierowana do gory
http://www.moto.sklep.pl
Palec rozdzielacza - K23010, K23013, K23014
Kopulka - K13021, K13022
----------------
Zalezy jaki masz aparat. Ja spotkalem sie juz 3 rodzajami.
Najprosciej rozroznic...
1. Wyjscia przewodow WN na boki
2. Wyjscia przewodow WN gora/dol, obie wtyczki z instalacji skierowane w strone silnika
3. Wyjscia przewodow WN, mniejsza wtyczka skierowana do gory
http://www.moto.sklep.pl
Palec rozdzielacza - K23010, K23013, K23014
Kopulka - K13021, K13022
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rzeczywiście w I gen jest aparat nieco przestarzały, ale nie ma tam już przerywacza tylko hallotron i tranzystorowy układ sterujący cewką, niemniej wyprzedzenie zapłonu jest zmieniane mechanicznie.Cynki pisze:tak tylko ja się zastanawiam czy nie łapię tam jakichś luzów powoli...
no i zdaje się że te aparaty mają tam odśrodkowe mechanizmy do zmiany momentu zapłonu nie?
czy w naszych jest iskra na sztywno w kopułce... nie sądzę..
bez sensu by było...
ale fajnie by było gdyby był moduł i czyjnik położenia wału tylko a nie cała kompilacja z młoteczkiem i kowadełkiem włącznie.
Nie słyszałem żeby ktoś skarżył się na dolegliwości związane z aparatem I gen (poza sporadycznymi awariami oczywiście).