Chyba jednak inna ilość ząbków. Tylko czemu przez moment działało?
Wymień wszystkie 4 i po kłopocie!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Czyżby Absolutny Brak SzczęściaSqad pisze:To powiem tak, miałem abs, w sewisie mi go rozwalili, potem kupiłem od dobrego klubowicza czujke pojeździłem troche i z pierwszym deszczem odpiełem abs, kurde z tym systemem się nie da jeździć.
Jest 1 wyjatek . Hmowanie na 2 roznych nawierzchniach. Jezeli lecisz jedna strona auta po sniegu , 2 zas po asfalcie sproboj zahamowac "awaryjnie" .Marcos pisze:Sądzę, że dobry kierowca nie potrzebuje ABS-u.
A po drugie bez niego się lepiej jeździ, można lepiej wyczuć samochód.
Jednak muszę przyznać, że czasami ABS uratowa komuś dupę.
A niby co ja wcześniej napisałemAndrzej pisze: Przyczyną może być również niepodłączony czujnik przy kole, albo przerwany przewód od niego.
Pozdrowienia
Robert pisze: Brak impulsów (przerwany obwód lub brak czujnika) powoduje wyłączenie ABSu sygnalizowane kontrolką ANTI LOCK.
Andrzej pisze:A niby co ja wcześniej napisałemAndrzej pisze: Przyczyną może być również niepodłączony czujnik przy kole, albo przerwany przewód od niego.
Pozdrowienia![]()
![]()
![]()
Poza tym:Robert pisze: Brak impulsów (przerwany obwód lub brak czujnika) powoduje wyłączenie ABSu sygnalizowane kontrolką ANTI LOCK.
To chyba nie ta bajka!Ivaho pisze: Z tego co wiem pompa wlącza sie przy ruszaniu, a nie przy przekreceniu kluczyka.
Andrzej pisze:To chyba nie ta bajka!
Pozdro!