Wspomaganie, kierunki i inne
Wspomaganie, kierunki i inne
Właśnie wracałem z pracy do domu.
Wsiadam do auta zapalam i widze świecący się napis (ANTI-LOCK)
Zaczynam jechaćnie mam wspomagania
Skręcam nie mam kierunków (a awaryjne działaja sprawdzałem- więc nie żarówki)
Bladego pojęcia nie ma!!!!
Czy moze być to za sprawą wariującego alternatora.
Mechanik mówił mi ze mam za duże ładowanie i że powinienm go zrobić.
Nie wiem co się dzieje podpowiedzcie coś.
Wsiadam do auta zapalam i widze świecący się napis (ANTI-LOCK)
Zaczynam jechaćnie mam wspomagania
Skręcam nie mam kierunków (a awaryjne działaja sprawdzałem- więc nie żarówki)
Bladego pojęcia nie ma!!!!
Czy moze być to za sprawą wariującego alternatora.
Mechanik mówił mi ze mam za duże ładowanie i że powinienm go zrobić.
Nie wiem co się dzieje podpowiedzcie coś.
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
Re: Wspomaganie i inne
W gwoli ścisłości dodam tylko że ANTI-LOCK jest od ABS'u więc sprawdź jescze5150 pisze: Wsiadam do auta zapalam i widze świecący się napis (ANTI-LOCK)
sobie czy ci działa
PS. wyminiałeś ostatnio tracze albo klocki??
nom ja dzisiaj wsiadam do auto po wczesniejszym montazu radyjka...
i nie ma kierunkow;/ a kierownicą ledwo daje sie poruszac(raczej wspomaganie)
nie mam pojecia co sie stalo...
sparwdzilem wszystkie bezpieczniki i ok
kupilem plyn od wspomagania i dolalem ale tez nie bardzo...
wszystko niby pracuje cichutko jak zawsze ale nie ma kieru. i wspomagania...
moze ktos mial cos podobnego albo wie jak to zrobic...
zgory dziekuje.
i nie ma kierunkow;/ a kierownicą ledwo daje sie poruszac(raczej wspomaganie)
nie mam pojecia co sie stalo...
sparwdzilem wszystkie bezpieczniki i ok
kupilem plyn od wspomagania i dolalem ale tez nie bardzo...
wszystko niby pracuje cichutko jak zawsze ale nie ma kieru. i wspomagania...
moze ktos mial cos podobnego albo wie jak to zrobic...
zgory dziekuje.
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Poczytaj co w tym temacie pisał ZENiTH. Możesz mieć podobnie.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
No właśnie sprawdź sobie czy bezpiecznik prawidłowo styka najlepiej jak pogrubisz sobie styki bezpiecznika cyną przy użyciu lutownicyMaciucha pisze:Poczytaj co w tym temacie pisał ZENiTH. Możesz mieć podobnie.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
KoNdRoN
2 - Przestrzegac ich
1 - Na 100% zastosowac sie do tych zasad.tzn co mi bys proponowal zrobic??
2 - Przestrzegac ich
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- bronson 2.2GT
- Posty: 36
- Rejestracja: 2007-03-10 18:33
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Zabkowice Slaskie
- bronson 2.2GT
- Posty: 36
- Rejestracja: 2007-03-10 18:33
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Zabkowice Slaskie
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Czesc, może mi ktoś przybliżyć który bezpiecznik odpowiada za kierunkowskazy?, niestety nie posiadam tabliczki pokazującej który do czego a w niemieckiej książce po nic nie zrozumiałem.
A co do problemu wygląda to tak że przestały działać kierunkowskazy a jakieś 2 tyg temu przestały działać awaryjne.
Pozdrawiam
A co do problemu wygląda to tak że przestały działać kierunkowskazy a jakieś 2 tyg temu przestały działać awaryjne.
Pozdrawiam
Probe 2.2 T GT 91"
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Oba (i pod maską, i w kabinie) zabezpieczają jednocześnie kierunkowskazy i awaryjne, więc to raczej nie bezpiecznik.
Rozpiskę bezpieczników (w podziale na roczniki, bo '89 ma inne niż 90-92) znajdziesz na performanceprobe.com
Rozpiskę bezpieczników (w podziale na roczniki, bo '89 ma inne niż 90-92) znajdziesz na performanceprobe.com
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Dzieki, trochę mi to ułatwiło dokładniej mi chodzi o to który to bezpiecznik.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 7&start=21 znalazłem zdjęcie ale nie moge przeczytać. Poszukam jeszcze w tej książce obsługi tam coś było na ten temat.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 7&start=21 znalazłem zdjęcie ale nie moge przeczytać. Poszukam jeszcze w tej książce obsługi tam coś było na ten temat.
Probe 2.2 T GT 91"
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Janosik_pat
- Posty: 138
- Rejestracja: 2007-11-22 23:59
- Galeria: viewtopic.php?t=13242
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Mam kolejne pytanie:
Sprawdziłem przekaźnik i działa, zauważyłem że pali mi bezpiecznik HAZARD nawet jeśli przekaźnik jest odłączony. Na chłopski rozum zwarcie musi być między bezpiecznikiem a przełącznikiem. Tylko od czego jest ten HAZARD?
Kolejne pytanie to czy to jest bezpiecznik od kierunkowskazów ?
A w tym miejscu gdzie brakuje bezpiecznika jest zwarcie.
Sprawdziłem przekaźnik i działa, zauważyłem że pali mi bezpiecznik HAZARD nawet jeśli przekaźnik jest odłączony. Na chłopski rozum zwarcie musi być między bezpiecznikiem a przełącznikiem. Tylko od czego jest ten HAZARD?
Kolejne pytanie to czy to jest bezpiecznik od kierunkowskazów ?
A w tym miejscu gdzie brakuje bezpiecznika jest zwarcie.
Probe 2.2 T GT 91"