Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Wskaznik EGT
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Wreszcie zdiagnozowałem przyczynę tego pie#&(*&$#@^ EGT!
Komputer po zchipowaniu musiał się uszkodzić i cały czas podaje taką samą dawkę paliwa. Podmieniłem dzisiaj komputer z na fabryczny z rocznika 92 i auto chodzi wyśmienicie! Jeździłem na 11PSI (bo od 12 jest odcięcie) do odcięcia obrotów przez 3 biegi i samochód najwyższą temperaturę miał 830-850 stopni!!!
Wcześniej podmieniłem samego chipa na starego i mogłem pompować 16 psi nie było odcięcia. Dopiero podmiana całego kompa dała pozytywny efekt.
Ja mam po prostu zwalonego kompa a nie wyświetla żadnych błędów!!!
p.s. kupie komputer z rocznika 92 do Igt
Komputer po zchipowaniu musiał się uszkodzić i cały czas podaje taką samą dawkę paliwa. Podmieniłem dzisiaj komputer z na fabryczny z rocznika 92 i auto chodzi wyśmienicie! Jeździłem na 11PSI (bo od 12 jest odcięcie) do odcięcia obrotów przez 3 biegi i samochód najwyższą temperaturę miał 830-850 stopni!!!
Wcześniej podmieniłem samego chipa na starego i mogłem pompować 16 psi nie było odcięcia. Dopiero podmiana całego kompa dała pozytywny efekt.
Ja mam po prostu zwalonego kompa a nie wyświetla żadnych błędów!!!
p.s. kupie komputer z rocznika 92 do Igt
BEAUTY...POWER...SOUL...
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Mam pytanie: czy zwalone kable (mające przebicia) mogą dawać oznaki wysokiego EGT?
Trochę się poprawiło po założeniu fabrycznego kompa ale wciąż są spore problemy...
A może to poprostu wskaźnik jest zwalony?
Jak nie miałem tego wskaźnika, to wszystko było ok. Pałowałem auto, dawałem mu do pieca ile wejdzie i nic się nie działo, a odkąd kupiłem wskaźnik to mam same problemy i boję się że tłoki popłyną. Nie mam już zielonego pojęcia co ewentualnie mogło się stać. Elektronika fabryczna (w tej chwili), zapłon ustawiony, nic nie grzebałem nic nie kręciłem.
Podmienię wskaźnik na oryginalny Greedy`iego od znajomego i wtedy się okaże czy to wskaźnik oszukuje.
p.s. jak się okaże że to nie wskaźnik, to w dziale giełda pojawi się ogłoszenie: "oddam Probka w niedobre ręce"
Trochę się poprawiło po założeniu fabrycznego kompa ale wciąż są spore problemy...

A może to poprostu wskaźnik jest zwalony?
Jak nie miałem tego wskaźnika, to wszystko było ok. Pałowałem auto, dawałem mu do pieca ile wejdzie i nic się nie działo, a odkąd kupiłem wskaźnik to mam same problemy i boję się że tłoki popłyną. Nie mam już zielonego pojęcia co ewentualnie mogło się stać. Elektronika fabryczna (w tej chwili), zapłon ustawiony, nic nie grzebałem nic nie kręciłem.
Podmienię wskaźnik na oryginalny Greedy`iego od znajomego i wtedy się okaże czy to wskaźnik oszukuje.
p.s. jak się okaże że to nie wskaźnik, to w dziale giełda pojawi się ogłoszenie: "oddam Probka w niedobre ręce"
BEAUTY...POWER...SOUL...