to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35astro pisze:Ja mam 17" z profilem 45
Obnicha - poradźcie
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Chcesz wydać kasę na H&R nie ma problemu.sawmaster pisze:złe opinie czytałem o Jamexach
ja tez jestem posiadaczem jamexów, przejechałem około 30kkm,
astro napisał(a):
Ja mam 17" z profilem 45
to ty masz kawał gumy jeszcze, ja jak miałem 45 profil na 17calowych felgach to loozik, teraz to mam hardcore, nie polecam profilu 35
30 tyś na jamexach chyba dobrze wybrałem
U mnie osiadło 2cm. Szczerze to miałem nadzieje ze usiądzie koło 4cm i nie wiem co teraz zrobić
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Widziałem pewien sposób w TV. Gościu ścisnął sprężynę na prasie i ją rozgrzał palnikiem. Sprężyna się odkształciła i faktycznie samochód stał niżej, ale nie wiem jak jest wtedy z charakterystyką ugięcia takiej sprężyny. Czy jest ona sztywniejsza i jak się zmienia jej progresywność ścisku.
Samochód usiadł Ci 2cm dlatego że fabryczne sprężyny z upływem lat straciły troszkę na swojej sztywności i same się obniżyły. Na chłopski rozum możesz bardzo mocno skręcić klamrami sprężynę tak żeby samochód dotykał ziemi podwoziem i pozostawić tak na tydzień. Potem jak zdejmiesz klamry to być może sprężyna będzie troszkę bardziej ściśnięta niż jak była fabrycznie wypuszczona i jej wyjściowa pozycja będzie bardziej skompresowana. To są tylko moje rozważania, nie poparte żadnym konkretnym przykładem. Ale zastanówcie się co dzieje się ze sprężyną od długopisu którą całkowicie ściśniecie...
Samochód usiadł Ci 2cm dlatego że fabryczne sprężyny z upływem lat straciły troszkę na swojej sztywności i same się obniżyły. Na chłopski rozum możesz bardzo mocno skręcić klamrami sprężynę tak żeby samochód dotykał ziemi podwoziem i pozostawić tak na tydzień. Potem jak zdejmiesz klamry to być może sprężyna będzie troszkę bardziej ściśnięta niż jak była fabrycznie wypuszczona i jej wyjściowa pozycja będzie bardziej skompresowana. To są tylko moje rozważania, nie poparte żadnym konkretnym przykładem. Ale zastanówcie się co dzieje się ze sprężyną od długopisu którą całkowicie ściśniecie...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Drzymku, zebys zostawil tak scisnieta sprezyne moze na pare miesiecy to by sie odkrztalcila, ale po tygodniu to wątpie...
obcinanie sprezyn - mogdy w życiu!!
a po co wy w ogóle chcecie tak obnizac autko?? przecież to nic ani fajnego ani miłego
obcinanie sprezyn - mogdy w życiu!!
a po co wy w ogóle chcecie tak obnizac autko?? przecież to nic ani fajnego ani miłego
Ostatnio zmieniony 2008-06-13 23:19 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
Drzymek ktoś kiedyś mi wspominał ze w maluchu sprężyny związywali paskami se skóry i startowali w rajdach. Paski czasem pękały i sprężyna wracała do swojej poprzedniej postaci (takie gwintowane zawieszenie w PRL'u). Myślałem że jest jakiś bardziej "profesjonalny" sposób na obniżenie zawieszenia. Ale coś mi się zdaje ze bez gwintowanego zawieszenia to nie uzyskam tego co chcę
odezwał się ten co mu auto nie robi za glebogryzarkęa po co wy wogole chcecie tak obnizac autko?? przecierz to nic ani fajnego ani miłego
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
My definition is High Definition.
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
ja mam obciete ale NIE normalne sprezyny tylko te jamexsy obciąłem je zaraz po zakupie bo niestety za wyskoko tez stał
Ostatnio zmieniony 2008-06-15 11:33 przez guciek, łącznie zmieniany 2 razy.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Co wy chcecie od chłopaka przecież wykazał się wiedzą i zdolnościami manualnymi prawdziwego tjunera. To wymaga więcej pracy niż kupienie od razu niższych sprężyn.
Chyba sam zacznę produkować sprężyny obniżające
Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle
Chyba sam zacznę produkować sprężyny obniżające
Jak ktoś ma zbędne oryginalne to niech mi podeśle
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2008-06-07 21:40
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Szczecinek
Witam!
Ma ktoś może sprężynki "MTS Technik" i może coś o nich powiedzieć, czy są dobre, bo o jamexach się już naczytałem a znalazłem te i może będą lepsze
http://www.venom24.pl/ford-probe-25v6-3 ... Csid=27707
Ma ktoś może sprężynki "MTS Technik" i może coś o nich powiedzieć, czy są dobre, bo o jamexach się już naczytałem a znalazłem te i może będą lepsze
http://www.venom24.pl/ford-probe-25v6-3 ... Csid=27707
2.0 16v 94r
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2008-03-21 19:15
- Samochód: Blue SE`95 2,0 ; Legacy Turbo 92
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Obnicha - poradźcie
Z tańszej półki słyszałem o JAMEXach i MTS, zamierzam tez obniżyć ...Co polecicie?
Pozdr
Kowal-szeryf
Kowal-szeryf
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Obnicha - poradźcie
Jamex i MTS to ta sama firma która swoje wyroby sprzedaje pod 2 nazwami. Nie ma znaczenia które kupisz bo będziesz miał tylko pudełko z innym napisem. Co do opinii to poczytaj na tej samej stronie temat o obniżaniu. Tam jest wszystko opisane. Nie polecam nikomu.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
Re: Obnicha - poradźcie
Tak sie zastanawiam jak wy przejedziecie przez cycki( leżących policjantów) skoro ja na seryjnym twardym i tak mocno niskim zawieszeniem czepiam na dorodniejszej cycy (chyba że na podlasiu jakieś one dużo dorodniejsze).
A jak macie V6 załużcie od 2.0 i bedzie niżej... I jak na odwrót to bedzie twardziej o ile sie nie myle
A jak macie V6 załużcie od 2.0 i bedzie niżej... I jak na odwrót to bedzie twardziej o ile sie nie myle