Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

Problem z dmuchawą

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Lisiu odpowiedział Ci na niezadane (jeszcze) pytanie o przekaźnik - nie bezpiecznik.

Fotkę znajdziesz (o ile Ci się będzie chciało) na drugiej stronie wątku "Dziwne wtyczki...", dokładny opis w temacie "Sterowanie zawieszeniem!!".
Możesz też rzucić okiem na wątek "Rozpiska bezpieczników i przekaźników... ?".

Celowo nie podaję odsyłaczy, bo jak już się zaczniesz poruszać po wyszukiwarce, to w przyszłości sobie sam poradzisz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

a ja na złość robertowi odpowiem na 3 orzeszki w tym poście.
1. Kabel trzeba przylutować nie przykleić bo klej nie przewodzi prądu.
2. mogła ci paść krańcówka
3. przeczyszczenie czujników powinno pomóc jeśli to jest przyczyną
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Osz ty mściwy wieśku :lol:
To teraz jeszcze na złość nam wszystkim zabierz łopatkę i wiaderko :lol:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

zauważyłem jeszce jedną rzecz...w żadnej z wtyczek znajdujących sie przy silniczku i tych opornikach nie ma plusa ( brak prądu ) patrzałem przy przekręconej stacyjce...więc niech ktoś sie zlituje i powie gdzie jest ten ewentualny bezpiecznik kracówka czy co tam jeszcze innego bo wertuje to forum na prawo i lewo i nie moge tego znalez a czeka mnie juto dłuższa podróż :( wszystkie styki które widziałem, ten przekaźnik...przeczyszciłem odrdzewiaczem do styków i dalej nic

<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj :arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert
</b>

<p disabled="on">który kabel jest zasilającym dmuchawe??, pamietam ze kiedys jak tez cos takiego sie dzialo wyjalem rezystorki, poruszalem kablami przy dmuchawie i wszystko zaczelo dzialac</p>


który kabel z wtyczek przy tych opornikach powinien mieć "+" po przekręceniu kluczyka???, u mnie na żadnym nie ma plusa :? , sprawdzałem też w kostce przy panelu sterowania i "+" jest tylko na jednym kablu ( obstawiam ze to od klimy - bo kontrolka AC zapala sie po ustawieniu na pierwszy i drugi bieg ), wiec który kabel odpowiada za zasilanie dmuchawy ( ktora po spieciu na krótko normalnie dziala ) rezystorki tez mam naprawione niby
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

sprawdź wszystkie bezpieczniki, sprawdź czy działają ci te przekaźniki przy dmuchawie i ten pod maską, przyczyną może być uszkodzony panel a też nie domaganie w zasilaniu więc rzecze miłego sprawdzania.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

przkaźnik przy dmuchawie?? - jaki masz na mysli
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

przy dmuchawie są dwa przekaźniki i jeden pod maską. wszystkie sprawdziłeś?
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

szczerze mówiąc nawet nie wiem dokładnie gdzie te przy dmuchawie sie znjduja....nie widziałem tam nic takiego ( one są schowane gdzieś bardziej pod tapicerka?? )
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
micek
Posty: 265
Rejestracja: 2008-05-09 22:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: micek »

Jak ktoś potrzebuje trochę drutu oporowego to służę (tylko koszt przesyłki). Kupiłem go, a że mieli tylko odcinki 10 metrowe to trochę mi go zostało :lol:
Zrobiłem w końcu u siebie i działa, mam nadzieję że na długo. Ten który mam ma średnicę 0,35 mm, założony na 2 najwyższe biegi (zbliżona średnica).

Teraz musze zająć się klimą. Też nie działa :(
PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

a nie lepiej było wlutować odpowiednie oporniki?
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Wiesiu, jakie oporniki? :shock:
Czy Ty wiesz w ogóle jak to jest zbudowane i na jakiej zasadzie działa?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

tak wiem. zrobić ci zdjęcie jak ja mam zrobione? mam brata elektronika i mi to jakoś zrobił bez drutu tylko na opornikach czy grom wie jak to się zwie.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

wargawiesiek pisze:mam brata elektronika
Chyba pirotechnika.
wargawiesiek pisze:...bez drutu tylko na opornikach czy grom wie jak to się zwie.
Elektrody od spawarki? :roll:
;)


Sorry - chcesz coś wnieść, to przeczytaj wcześniejszą dyskusję, czemu w tym przypadku zastosowano rezystory powietrzne - mimo, że przecież znali już "normalne" (choćby w przyciskach centralnego). Albo napisz przynajmniej, że Ci to brat-elektronik (aka Unabomber) zrobił 5 lat temu i wciąż działa (np. nie wybuchło) - to też jest jakaś informacja.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

:D :D :D
aka Unabomber :D dobre.
wargawiesiek pisze:zrobić ci zdjęcie jak ja mam zrobione?
Ależ oczywiście. Sam nie śmiałem o to prosić. Będę wdzięczny.
Chętnie zobaczę jak masz to zrobione.

Jest tylko jeden minus. Niestety w działanie tego elementu będę musiał uwierzyć na słowo. :wink:
Równie dobrze mógłbym w miejsce sprężynek wlutować kondensatory,
zrobić i wrzucić zdjęcie i powiedzieć, że działa. :twisted:

Teraz wjadę Ci troszkę na ambicję. :wink:
Pewnie i tak nie zrobisz zdjęcia, bo zawsze znajdą się jakieś wymówki,
jak nie zepsuty aparat, to brak czasu itd., itp. :D :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Post autor: Destroyer »

To może jak już będziesz te zdjęcia cykał to ja bym poprosił o zdjęcie tego magicznego kabelka :gwizd: :gwizd: :gwizd:

Sorry za off ale nie mogłem się powstrzymać :D :D :D
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
Awatar użytkownika
wargawiesiek
Posty: 371
Rejestracja: 2007-01-19 19:46
Galeria: viewtopic.php?t=11379
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Post autor: wargawiesiek »

zdjęcie kabelka dostał już ze dwa miechy temu domownik
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Taa. :D
I jakoś w niedługim czasie sprzedał Probe i kupił Mondeo w dieslu.
Chyba nowa moc w GL-u go przeraziła. :lol: :wink:

Ale my tu nie o kabelku, a o problemie z dmuchawą dyskusje toczyć powinniśmy. :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: Lukasz »

Obrazek a mi sie zj....o cos takiego to jest rezystor płynnej regulacji.Od micha nie mam ogrtzewania,samochod stoi,wie ktos gdzie mozna dostac cos takiego?? bo elektryk nie moze sobie z tym poradzic,nia ma nigdzie do tego czesci konkretnie tego czegos okrągłego"nie wiem jak to sie nazywa"na forum nic na temat tego urzadzenia nie ma.
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
zuku19
Posty: 117
Rejestracja: 2008-12-03 15:06
Galeria: viewtopic.php?t=14932
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: zuku19 »

podaj wartości to jutro się dowiem w sklepie na Hożej :)
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1308
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: Lukasz »

własnie problem w tym ze nieznam wartosci tego bo ani zadnych numerow bo wszysko jest starte
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
zuku19
Posty: 117
Rejestracja: 2008-12-03 15:06
Galeria: viewtopic.php?t=14932
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: zuku19 »

No to lipa z sosną :(
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: Robert »

Przy ustawionym maksymalnie zimnym (do końca w lewo) ma dawać poniżej 1.5V, przy maksymalnie gorącym (do końca w prawo) 4-7V - elektrykowi powinno wystarczyć.
Jeśli to na pewno rezystor, a nie np. kabel/cięgno spadło z przysłony otwierającej ciepło/zimno.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: wojtas89 »

Witm, mam mały problem, w moim probku ogrzewanie w ostatnim tygodniu postanowiło sobie zrobić wolne, ustawiałem na max ciepło , powietrze z zewnątrz i dupa. Wczoraj nieświadomie przełączyłem ogrzewanie na wewnętrzny obieg, po kilku minutach zaczeło lecieć ciepłe powietrze ale auto zaparowało więc przestawiłem na zaciąg powietrza z zewnątrz no i odziwo leciało dalej ciepłe, sprawdziłem to kilka razy sytuacja się powtarza, jaki może być powód?
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Awatar użytkownika
K4mil
Posty: 357
Rejestracja: 2008-12-13 11:10
Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
Galeria: viewtopic.php?t=15213
Lokalizacja: Legnica/Głogów

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: K4mil »

Wydaje mi sie ze to problem z obiegiem plynu w chlodnicy masz, kup jakis dodatek do czyszczenia chlodnicy i jak obieg wroci to i ogrzewanie powinno, sprawdz tez czy masz wystarczajaca ilosc plynu chlodniczego. pozdro
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED :wink:
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: Problem z dmuchawą

Post autor: wojtas89 »

Płyn jest, ukłąd odpowietrzony tak jak należy, też przyszło mi na myśl odkamienienie układu ale K. . .a kupować nowy płyn juz przed zimą zmieniałem (chyba zbankrutuje), troche szkoda mi płynu bo jest nowy
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”