Sebring
- sebring
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-08-04 11:59
- Galeria: viewtopic.php?t=14237
- Lokalizacja: Słupsk
Sebring
Tak jak obiecalem pragne wam przedstawic po krotce moje Probe,
Narazie trafilo do mechanika ... koniecznosc przy kupnie nowej bryki - wymiana rozrzadu pompy wody oleju i filtrow nabicie i serwis klimy , uklad hamulcowy ... wiec jedyne zdjecie narazie mam u mechanika jak bylem luknac co slychac u mojej furci.
jak bede mial wiecej fotosow to dodam tutaj .
pozdrawiam Sebring
wiecej fotosow na polska jazda
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233
Narazie trafilo do mechanika ... koniecznosc przy kupnie nowej bryki - wymiana rozrzadu pompy wody oleju i filtrow nabicie i serwis klimy , uklad hamulcowy ... wiec jedyne zdjecie narazie mam u mechanika jak bylem luknac co slychac u mojej furci.
jak bede mial wiecej fotosow to dodam tutaj .
pozdrawiam Sebring
wiecej fotosow na polska jazda
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233
- sebring
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-08-04 11:59
- Galeria: viewtopic.php?t=14237
- Lokalizacja: Słupsk
Witam kolejny raz ...
Skad pomysl na Probe ???
Bujalem sie w oblokach gondola o nazwie Audi 80 B4 1.9 TD. Turbognojek wygodny komfortowy ale doszedlem do wniosku ze to tapczan dla dziadkow. Do tego padlo turbo wysrala sie uszczelka pod glowica wtryski laly kpocil jak kotlownia na slasku ale coz ogloszenie wmig na szybe i znalazl sie jelen :Dprzyjechal obejrzal zaplacil pojechal grubosc portfela mi wzrosla wiec power na allegro i szukanie auta ... miala byc omcia mv6 ale opel mi sie zle kojarzy xD juz zawrot glowy mnie wziol od tych aut i kumpel dal mi cynk ze moze jakies sportowe . i to mnie zainteresowalo ..... jazda po stronach od hondy prelude po clipery itp ... wpadlem na proboszcza ... sylwetka przypadla mi do gustu ogolna opinia tez ... wiec szukamy odpowiedniego ... Sugestia zony ze ma byc srebrny mi utrudnila sprawe bo liczba aut mi zmalala. dzwonie do niemca czy ma jakies Probe a ten do mnie ze przyciagnol jedno ale czerwonke ..... eeeeeee czerowony zonie nie podchodzi uparla sie na srebrny. Wiec jakas przyjemnosc jej trza zrobic .... chodz nie wiedzila ogolnie co sie kroi i jakiego auta ja szukam ...wszystko byle nie daewo fiat i ma byc srebrne .
Dzwonie do kuzyniaka do wrocka on ma znajomkow i po 2 dniach tel ze jest srebrne szalenstwo... cyk fota na mejla patrze i ciekawe....
dryndam do goscia co i jak jaka cena i wogole a lepek do mnie ze za 6 tys odda no to mik mik pozyczam auto i kierowce i lece na opolskie po furke .... jak w nie wsiadlem to juz wysiasc nie chcialem ale coz podniecac sie nie ma co wio z nim do mechanika ten nie stwierdza nic poza jakas zaroweczka. i wio na pomorze z opola .. podroz przyjemna autko dobrze prowadzi sie w zakretach jak pociag na lepszych odcinkach obroty 5 tys i but do domu. i tak oto stalem sie wlascicelem proboszcza
Ogolne info o Proboszczu : przyprowadzony 4 dni temu z Kluczborga w opolskim
2.0 16 V 120 Km 1994 USA
(klima , abs, wspm, central , el szyb. , el lusterk. jakies pomki do fotela, felunek 17 calakow AZEV oponki 225/55/17)
to obecny klakier tego auta bo w dowodzie ma wbity jeszcze poprzedni motor 2,5 v6 ale wysypala sie glowica i zmieniony zostal silnik z probencji ktora skonczyla swoj zywot po wielokrotnym dachowaniu.
Autko mam dopiero 4 dzien wiec narazie doprowadzam je do porzadku w sprawach technicznych ,
- wymiana rozrzadu ,pompy wody i podstawowych komponentow.
(cena z wymiana okolo 600 zl )
pozniej bede montowal sobie caly sprzet grajacy ... jednak po poczytaniu kilku waszych postow odnosnie naglosnia zostane przy przod 165 mm + wysoki tonik na jbl i tubie z tylu z powodu braku miejsca w bagazniku.
Na moje potrzeby to starczy .... kwestia podlonzenia wzmaka zostala mi bo glosniki juz sa osadzone.
co do wygladu to nie zmienie w nim nic oprocz zarowek bo mi sie podoba takie jakie jest a nie mam zamiaru zrobic agro tuningu z niego !
Felunek AZEV bedzie w pozniejszym czasie odrestaurowany tylko potrzeba troszke floty na to .... ogolnie narazie trzepie mnie po portfelu rozrzad
Trzeba troszke poryzac wnetrze poprzednik totalnie niezadbal o kwestie plastikow... nalozyl jakis nablyszczaczy wszystko jest tluste a do tego skrzypi mam juz zakupionych 500 wkretow i bede skrecal wszystko i ewentualnie wygluszal ... bo nie toleruje skrzypienia
Auto wczoraj mi ogolnie nie odpalilo zapalily sie kontrolki check engine i fuel cutout ... zlapalem sie za glowe jak czytalem prognozy forumowiczow.
bo co sie okazalo zadna z nich nie odpowiadala mojemu przypadkowi.
Autko na hol i do znajomego elektryka ... klapa w gore i sprawdzanie co jest grane. istota sprawdzic iskre. i dupa iskry brak pojechana cala elektryka bo jakis idiota LPG zakladal i instalacjie ze scinkow poskladal.
Coz zycie ... jedziemy z koksem i lecimy dalej dochodzimy do cewki i znowu zalamka brak impulsu. Po chwili rozkminy dochodzimy ze wtryski leja pompa chodzi ( czujnik wstrzasow wcisniety ) ale kontrolka fuel cutout dalej swieci mowie lepkowi ze to chyba to cos jest skopane .. wiec rozkopujemy dalej przekladka kabli i proba wymuszenia iskry konczy sie wlonczeniem wentylatora co jest do k.... nedzy ??? komp sie zjaral ? dobra rozprowamy deche dochodzimy do kompa i okazuje sie ze wtyczka nie byla docisnieta i ogolnie piny pognite ... regeneracja wtyczki i wpinamy ja w kompa. Coz sprawdzmy teraz iskre... i naszym oczom ukazal sie blysk .... banany na twarzach od ucha do ucha ... poba odpalenia konczy sie sukcesem i winszujemy to lykiem piwka .... lutownica w ruch laczenie przewodow i ogolny porzadek w tym sajgonie auto trybi ....
Nastepnego dnia but do mechanika na rozrzad... mam nadzieje ze na tym sie stuki co skoncza wydatki i auto bedzie bezproblemowo lykac kilometry.
Jak mi wroci Proboszcz od doktora to wezme sie za dopieszczanie w ruch filcowa szmateczka i high glass z Normfestu i pelna jazda po blachach.
Wtedy maly sparing i starcie z fotograficznym cykadelkiem i fotosy w pelnym wymiarze pojawia sie na forum w tym temacie .
pozdrawiam Sebring
p.s jest ktos z okolic Słupska ???
Skad pomysl na Probe ???
Bujalem sie w oblokach gondola o nazwie Audi 80 B4 1.9 TD. Turbognojek wygodny komfortowy ale doszedlem do wniosku ze to tapczan dla dziadkow. Do tego padlo turbo wysrala sie uszczelka pod glowica wtryski laly kpocil jak kotlownia na slasku ale coz ogloszenie wmig na szybe i znalazl sie jelen :Dprzyjechal obejrzal zaplacil pojechal grubosc portfela mi wzrosla wiec power na allegro i szukanie auta ... miala byc omcia mv6 ale opel mi sie zle kojarzy xD juz zawrot glowy mnie wziol od tych aut i kumpel dal mi cynk ze moze jakies sportowe . i to mnie zainteresowalo ..... jazda po stronach od hondy prelude po clipery itp ... wpadlem na proboszcza ... sylwetka przypadla mi do gustu ogolna opinia tez ... wiec szukamy odpowiedniego ... Sugestia zony ze ma byc srebrny mi utrudnila sprawe bo liczba aut mi zmalala. dzwonie do niemca czy ma jakies Probe a ten do mnie ze przyciagnol jedno ale czerwonke ..... eeeeeee czerowony zonie nie podchodzi uparla sie na srebrny. Wiec jakas przyjemnosc jej trza zrobic .... chodz nie wiedzila ogolnie co sie kroi i jakiego auta ja szukam ...wszystko byle nie daewo fiat i ma byc srebrne .
Dzwonie do kuzyniaka do wrocka on ma znajomkow i po 2 dniach tel ze jest srebrne szalenstwo... cyk fota na mejla patrze i ciekawe....
dryndam do goscia co i jak jaka cena i wogole a lepek do mnie ze za 6 tys odda no to mik mik pozyczam auto i kierowce i lece na opolskie po furke .... jak w nie wsiadlem to juz wysiasc nie chcialem ale coz podniecac sie nie ma co wio z nim do mechanika ten nie stwierdza nic poza jakas zaroweczka. i wio na pomorze z opola .. podroz przyjemna autko dobrze prowadzi sie w zakretach jak pociag na lepszych odcinkach obroty 5 tys i but do domu. i tak oto stalem sie wlascicelem proboszcza
Ogolne info o Proboszczu : przyprowadzony 4 dni temu z Kluczborga w opolskim
2.0 16 V 120 Km 1994 USA
(klima , abs, wspm, central , el szyb. , el lusterk. jakies pomki do fotela, felunek 17 calakow AZEV oponki 225/55/17)
to obecny klakier tego auta bo w dowodzie ma wbity jeszcze poprzedni motor 2,5 v6 ale wysypala sie glowica i zmieniony zostal silnik z probencji ktora skonczyla swoj zywot po wielokrotnym dachowaniu.
Autko mam dopiero 4 dzien wiec narazie doprowadzam je do porzadku w sprawach technicznych ,
- wymiana rozrzadu ,pompy wody i podstawowych komponentow.
(cena z wymiana okolo 600 zl )
pozniej bede montowal sobie caly sprzet grajacy ... jednak po poczytaniu kilku waszych postow odnosnie naglosnia zostane przy przod 165 mm + wysoki tonik na jbl i tubie z tylu z powodu braku miejsca w bagazniku.
Na moje potrzeby to starczy .... kwestia podlonzenia wzmaka zostala mi bo glosniki juz sa osadzone.
co do wygladu to nie zmienie w nim nic oprocz zarowek bo mi sie podoba takie jakie jest a nie mam zamiaru zrobic agro tuningu z niego !
Felunek AZEV bedzie w pozniejszym czasie odrestaurowany tylko potrzeba troszke floty na to .... ogolnie narazie trzepie mnie po portfelu rozrzad
Trzeba troszke poryzac wnetrze poprzednik totalnie niezadbal o kwestie plastikow... nalozyl jakis nablyszczaczy wszystko jest tluste a do tego skrzypi mam juz zakupionych 500 wkretow i bede skrecal wszystko i ewentualnie wygluszal ... bo nie toleruje skrzypienia
Auto wczoraj mi ogolnie nie odpalilo zapalily sie kontrolki check engine i fuel cutout ... zlapalem sie za glowe jak czytalem prognozy forumowiczow.
bo co sie okazalo zadna z nich nie odpowiadala mojemu przypadkowi.
Autko na hol i do znajomego elektryka ... klapa w gore i sprawdzanie co jest grane. istota sprawdzic iskre. i dupa iskry brak pojechana cala elektryka bo jakis idiota LPG zakladal i instalacjie ze scinkow poskladal.
Coz zycie ... jedziemy z koksem i lecimy dalej dochodzimy do cewki i znowu zalamka brak impulsu. Po chwili rozkminy dochodzimy ze wtryski leja pompa chodzi ( czujnik wstrzasow wcisniety ) ale kontrolka fuel cutout dalej swieci mowie lepkowi ze to chyba to cos jest skopane .. wiec rozkopujemy dalej przekladka kabli i proba wymuszenia iskry konczy sie wlonczeniem wentylatora co jest do k.... nedzy ??? komp sie zjaral ? dobra rozprowamy deche dochodzimy do kompa i okazuje sie ze wtyczka nie byla docisnieta i ogolnie piny pognite ... regeneracja wtyczki i wpinamy ja w kompa. Coz sprawdzmy teraz iskre... i naszym oczom ukazal sie blysk .... banany na twarzach od ucha do ucha ... poba odpalenia konczy sie sukcesem i winszujemy to lykiem piwka .... lutownica w ruch laczenie przewodow i ogolny porzadek w tym sajgonie auto trybi ....
Nastepnego dnia but do mechanika na rozrzad... mam nadzieje ze na tym sie stuki co skoncza wydatki i auto bedzie bezproblemowo lykac kilometry.
Jak mi wroci Proboszcz od doktora to wezme sie za dopieszczanie w ruch filcowa szmateczka i high glass z Normfestu i pelna jazda po blachach.
Wtedy maly sparing i starcie z fotograficznym cykadelkiem i fotosy w pelnym wymiarze pojawia sie na forum w tym temacie .
pozdrawiam Sebring
p.s jest ktos z okolic Słupska ???
Ostatnio zmieniony 2008-08-05 21:32 przez sebring, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Wiesz nie chciałbym cię martwić z tym innym silnikiem wbitym w dowód ale przyjrzyj się karoserii w okolicy tabliczki z numerami....
Nikt by się nie bawił w wymianę silnika z 2.5 na 2.0, to jest totalnie nieopłacalne....
Nikt by się nie bawił w wymianę silnika z 2.5 na 2.0, to jest totalnie nieopłacalne....
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- sebring
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-08-04 11:59
- Galeria: viewtopic.php?t=14237
- Lokalizacja: Słupsk
lepek mowil tak :
mialem probe 2.0 16v i zaliczylem test losia i je skasowalem
kupilem drugie z rozwalonym silnikiem 2,5 v6 i przelozyl silnik
papiery odnosnie przemianki sa .... na przegaldzie tez wszystko okey i stacja diagnostyczna nie robila problemu drukneli mi oswiadczenie o zmianie i pozniej ubezpieczalnia tez problemu nie robila .
obie probencjie wersje usa byly roznily sie tylko silnikami.
a silnik z tego co mi mowili przekladali lacznie z zawieszeniem przednim skrzynia biegow amorkami. Gosc 3 tyski wrzucil w ten silnik 2.0 wymienil uszczelki glowice zrownal ,,, pierscienie wtryski swiece kable kopulke na wszystko pokazal mi fakture. też jest ok
mialem probe 2.0 16v i zaliczylem test losia i je skasowalem
kupilem drugie z rozwalonym silnikiem 2,5 v6 i przelozyl silnik
papiery odnosnie przemianki sa .... na przegaldzie tez wszystko okey i stacja diagnostyczna nie robila problemu drukneli mi oswiadczenie o zmianie i pozniej ubezpieczalnia tez problemu nie robila .
obie probencjie wersje usa byly roznily sie tylko silnikami.
a silnik z tego co mi mowili przekladali lacznie z zawieszeniem przednim skrzynia biegow amorkami. Gosc 3 tyski wrzucil w ten silnik 2.0 wymienil uszczelki glowice zrownal ,,, pierscienie wtryski swiece kable kopulke na wszystko pokazal mi fakture. też jest ok
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Przekładka z silnika 2.0 do budy z 2.5 nie wiąże się jedynie ze zmianą silnika, skrzyni i przedniego zawieszenia.... trzeba przerzucić całą wiązke elektryczną, komputer, i masa innych dupereli którymi się te wersje różnią.
W 99% przypadków jest to nieopłacalne, tym bardziej że ponoć przeszczepiany silnik trzeba było dodatkowo remontować....
Być może ktoś zrobił taki zabieg, ale wg. mnie albo sam nad tym siedział dłuuugie dni w garażu tworząc rzeźbę, albo po prostu zrobił podkładkę.
Sprawdzałeś numer VIN?
W 99% przypadków jest to nieopłacalne, tym bardziej że ponoć przeszczepiany silnik trzeba było dodatkowo remontować....
Być może ktoś zrobił taki zabieg, ale wg. mnie albo sam nad tym siedział dłuuugie dni w garażu tworząc rzeźbę, albo po prostu zrobił podkładkę.
Sprawdzałeś numer VIN?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- sebring
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-08-04 11:59
- Galeria: viewtopic.php?t=14237
- Lokalizacja: Słupsk
nad tym zabiegiem siedzial jego brat mechanik ... szczerze dostalem kompelt papierow w slupsku na stacji pojechalem na przeglad i nie robili zadnych problemow ... wiec chyba jest wszystko okey .... komp i elektryka jest zmieniona,,, totez teraz mi ja beda porzadkowac bo nie wyszlo im to idealnie...wazne ze probiak jezdzi i to calkiem zwawo ,,, zobaczymy jak to hulac bedzie w przyslosci .
Lepiej być prawą ręką diabła niz stanąć mu na drodze
Byl Audi 80 B4 1.9 TD jest Probe II 2.0 16 V 1993
(fotki- http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233 )
Byl Audi 80 B4 1.9 TD jest Probe II 2.0 16 V 1993
(fotki- http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233 )
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- sebring
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-08-04 11:59
- Galeria: viewtopic.php?t=14237
- Lokalizacja: Słupsk
szczerze to zglupialem troche ... nie wiem o co chodzi wam z tym vinem ? jakis problem moze byc czy cos ???
nie ma listew .... to chyba nic zlego lepiej wyglada.
lampy przednie ma przelozone podbnie tylne lampy bo tamte byly insze ... i brzydsze ... poprzednik nie jest noobem w sprawach probe bo z nimi ma doczynienia 12 lat i to ktores z kolei jego probe .... na podworku widzialem jeszcze u niego probe I 2.2 i widzialem silnik od mojej budy byla to 2,5 v6 .. z zawieszeniem i osprzetem i miala pekniety blok przy laczeniu z pokrywa zaworow.
a probas ktory mial moj silnik zaliczyl dzwonka bokiem i poprostu przelozyli silniki . przecierz silnik rzecz wymienna wiec nie zbyt wiem o co rozchodzi sie . przeglad przeszedl ubezpieczalnia tez nie czepiala sie papiery na wszystko sa . moze mi to ktos wyjasnic ?
nie ma listew .... to chyba nic zlego lepiej wyglada.
lampy przednie ma przelozone podbnie tylne lampy bo tamte byly insze ... i brzydsze ... poprzednik nie jest noobem w sprawach probe bo z nimi ma doczynienia 12 lat i to ktores z kolei jego probe .... na podworku widzialem jeszcze u niego probe I 2.2 i widzialem silnik od mojej budy byla to 2,5 v6 .. z zawieszeniem i osprzetem i miala pekniety blok przy laczeniu z pokrywa zaworow.
a probas ktory mial moj silnik zaliczyl dzwonka bokiem i poprostu przelozyli silniki . przecierz silnik rzecz wymienna wiec nie zbyt wiem o co rozchodzi sie . przeglad przeszedl ubezpieczalnia tez nie czepiala sie papiery na wszystko sa . moze mi to ktos wyjasnic ?
Lepiej być prawą ręką diabła niz stanąć mu na drodze
Byl Audi 80 B4 1.9 TD jest Probe II 2.0 16 V 1993
(fotki- http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233 )
Byl Audi 80 B4 1.9 TD jest Probe II 2.0 16 V 1993
(fotki- http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233 )
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Po prostu sprawdź swój VIN np TU:
http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
Tak jak pisze Lis taka przekładka byłaby totalnie nieopłacalna, ale w tym kraju wszystko możliwe
http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
Tak jak pisze Lis taka przekładka byłaby totalnie nieopłacalna, ale w tym kraju wszystko możliwe
Let The Galaxy Burn....
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeżeli masz budę od GT (2,5v6) powinieneś mieć listwy czy dziury po klipach od listew, chyba że ktoś ładnie zaspawał.... chyba wszystkie GT były z listwami.kocureq pisze:Sprawdź VIN. Były II 2,5 bez listew bocznych?
Na ford-probe.net opisane są wszystkie różnice między 2.0 a 2.5v6
http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
m.in. kolektor wyd, wspomaganie....
kupa roboty żeby wszystko przełożyć,..... łatwiej podłożyć papiery
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sebring
- Posty: 39
- Rejestracja: 2008-08-04 11:59
- Galeria: viewtopic.php?t=14237
- Lokalizacja: Słupsk
Witam ,,, chcialbym podziekowac za dyskusje ,,,
Pytanko czy moglby ktos wyrazic opinie o probku jakies sugestie czy cos w tym stylu.
Skompletowalem juz caly sprzet car audio do niego dzisaj przyszla skrzynia,
Radio :
Alpine CDE9882Ri
Wzmacniacz:
JBL CS60.4
Głośniki :
JBL GTO 6807SC ( 165 mmm + zwrotnice + wysokotonowe)
Skrzynia:
JBL GT5 1205BR
zobaczymy co z tego sie urzezbi
Bylem dzisiaj u doktorka skontrolowac jak prace przy rozrzadzie ida.
Pasek rozrzadu mial braki i postrzepiony ... za glowe sie chwycilem doslownie jak to zobaczylem.
prosze o opinie o moim probku i ewentualne sugestie ... troche serca i pieniedzy jestem w stanie wlozy w niego...
Sebring
Pytanko czy moglby ktos wyrazic opinie o probku jakies sugestie czy cos w tym stylu.
Skompletowalem juz caly sprzet car audio do niego dzisaj przyszla skrzynia,
Radio :
Alpine CDE9882Ri
Wzmacniacz:
JBL CS60.4
Głośniki :
JBL GTO 6807SC ( 165 mmm + zwrotnice + wysokotonowe)
Skrzynia:
JBL GT5 1205BR
zobaczymy co z tego sie urzezbi
Bylem dzisiaj u doktorka skontrolowac jak prace przy rozrzadzie ida.
Pasek rozrzadu mial braki i postrzepiony ... za glowe sie chwycilem doslownie jak to zobaczylem.
prosze o opinie o moim probku i ewentualne sugestie ... troche serca i pieniedzy jestem w stanie wlozy w niego...
Sebring
Lepiej być prawą ręką diabła niz stanąć mu na drodze
Byl Audi 80 B4 1.9 TD jest Probe II 2.0 16 V 1993
(fotki- http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233 )
Byl Audi 80 B4 1.9 TD jest Probe II 2.0 16 V 1993
(fotki- http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Probe/40233 )
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Jak chceszsebring pisze:
prosze o opinie o moim probku i ewentualne sugestie ... troche serca i pieniedzy jestem w stanie wlozy w niego...
Sebring
- A więc na początek sprawdziłbym vin i obejrzał pole numerowe.
- Nie masz wersji USA tylko zwykłe Euro
- tylne światła wstawiłbym oryginalne 93 bo od 94 dziwnie wyglądają
- co do audio to będzie łupać i nie ma się czego więcej spodziewać od tego
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Pochwalilbys cos a nie :D:D:D
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Ale to cześć druga prośby czyli sugestie bo mało widać by wydać opinie
Ale by nie było ładny kolor
Ale by nie było ładny kolor
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Pewnie. Od mazdy 626
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Nie dobijaj chłopaka
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Ladne autkoi fajny kolorek daj foto srodka jak mozesz i sprawdz vin czy rzeczywiscie to bylo 2.5 i jaki rocznik bo piszesz ze 94 ale patrze na autko i sam nie wiem juz
- kierunki na blotnikach sugeruja 94
- tylnie lampy rowniez
- zderzak tylni od rocznika 93
- ma daszki USA ale ma lusterka i kierunki przednie euro
Ciekawa kombinacja sprawdz tak jak pisanow czesniej VIN i zapodaj foto srodka
- kierunki na blotnikach sugeruja 94
- tylnie lampy rowniez
- zderzak tylni od rocznika 93
- ma daszki USA ale ma lusterka i kierunki przednie euro
Ciekawa kombinacja sprawdz tak jak pisanow czesniej VIN i zapodaj foto srodka
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Czarne 2.5V6 USA 92r
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
93 bo widzę pasek na desce
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie