po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

HellHound pisze:
rabull pisze:jak gaśnie to jest szrot ,mój nie gaśnie a olejem rzuca zębatka albo wałki i nie ma co rozkminiac
A ja powiedziałbym, że jest na odwrót, jak nie gaśnie to szrot. Więc miłej naprawy :wink:
Ma gasnąć :), miłej naprawy :)
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

hehe

Post autor: rabull »

tak jak gaśnie to bardzo dobry silnik możesz być z niego dumny a jak już wcale nie będzie zapalał to wymontuj go i zrób sobie flinstona :D
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Rabull chłopaki mają racje. Silnik powinien gasnąć.

A Twój silnik jeśli nie gaśnie to prawdopodobne masz inaczej poprowadzone odmy niż seryjnie. U mnie też nie gaśnie bo mam inaczej wyprowadzone odemki. Jak miałem seryjnie - gasł.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Hehe RX ja mam tak samo.jak odkrece korek to lekko sie tylko zawacha i zdeka nierowno pracuje ale nie gasnie.Jest gdzies schemacik jak to wszystko powinno byc po podłanczane ???
Ostatnio zmieniony 2008-03-30 23:27 przez Ero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Rabull - Ty już chyba kiedyś przewidziałeś własną wypowiedź w tym wątku :roll:
rabull pisze:widze ze w wymadrzaniu to jestes najlepszy ale tak naprawde to malo sie znasz jak nie znasz odpowiedzi na pytanie to nie mow nic lepiej
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Hehe :) Czyli 2,5 to szrot ;)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Każde fabryczne 2,5 gaśnie. Tak jak pisał rx podciśnienia panie i się nie ciskaj tak, bo to miejsce nie od tego.
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Ech to jak jest gdzies jakis schemacik jak to powinno byc polaczone wszystko ze soba???
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Zamiast powtórzyć jeszcze kilka razy, może odrobinę samodzielności?schemat podciśnień, wszystkie słowa, II generacja...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

hehe

Post autor: rabull »

ciekawych rzeczy się tu można dowiedzieć szkoda że nikt nie wie jak sie wyciąga pompę do paliwa
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: hehe

Post autor: Sqad »

[ciach]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Wybacz Kamilu - dobrze gadasz, ale kolega uprzejmy inaczej sam będzie musiał dokopać się do tej informacji (choćby wśród postów Voodoo).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Robert czasmi mnie denerwujesz ale co Ci przyznac musze to musze ze jestes :1111_ok: dzieki za namiary do tego schemaciku :D

A nasz nowy kolega niech radzi sobie sam jak taki madry :P
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

A chciałem być miły i powiedzieć jak się dostać do pompy no cóż, tak wola góry :P
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

No i dzięki Rabullowi jest kolejny wątek (ten) do przeczytania, gdy ktoś szuka informacji o pompie paliwa w dwójkach. :?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

dzięki chłopaki już sobie poradziłem jak ktoś chciał by naprawić wskaźnik paliwa to mam dokładne zdjęcia przyczyny
probeII(96r) 2.5 24v
Dominik
Posty: 6
Rejestracja: 2008-08-05 22:27
Galeria: viewtopic.php?t=14279
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: Dominik »

podczepie sie do tematu zeby nie zasmiecac chociaz problem jest inny.

otoz cieknie mi olej spod korka w malych ilosciach ale jednak:/ pytanie jak temu zaradzic? kupic nowy korek czy mozna wymienic oring gumowy co jest pod spodem?

tak to wyglada:
Obrazek

dzieki za pomoc,
pzdr
The Power of Dreams...
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

wymien uszczelke pod korkiem i bedzie po sprawie :D
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

dokładnie i sprawdzić czy odma nie jest zapchana.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

frysiu pisze:A jeśli nie gaśnie po odkręceniu korka wlewu to mam rozumieć że mam duży problem? Jakie działania mam podjąć żeby sprawdzić przyczynę czemu nie gaśnie i jak to naprawić?
andrew pisze:Było na forum, ale...

Przy 2,5 na benzynie prawidłowe zachowanie jak odkręcisz korek to zgaśnie. Jeśli jest na gazie i odkręcisz korek to może pojawić się falowanie, ale nie zgaśnie. Miałem gaz i tak było, zresztą nie tylko ja sprawdzałem.

Co do obrotów to może być problem z przepustnicą i bypasem, który reguluje automatyczne ssanie, lub po remoncie pomieszali coś z podciśnieniami.
frysiu pisze:Nie miałem remontu i nie mam gazu, a jak odkręcę korek to obroty spadają i po chwili jest tak jak przed odkręceniem korka(jest tak od nie dawna wcześniej było dobrze)
Tomek_Wroc pisze:Odswiezam temat, bo u mnie (2.0 bez gazu) nie gasnie po odkreceniu korka. Czy to znaczy ze jest cos nie tak?
Robert pisze:Tak - to znaczy, że Twój silnik słabo emuluje V6 :P
MiH pisze:Aha - mowa o silniku 2,5V6...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: TYGRYSEX »

Gdy wyjmuję bagnet na zimnym silniku obroty delikatnie spadają ... To normalne ? :?
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: RX »

Witam,

Z tego co mi wiadomo, jest to normalne.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: andrew »

Normalne, nawet może zgasnąć - łapie lewe powietrze. W końcu bagnet prowadzi do miski olejowej.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: Kocureq »

... a dalej odmą do kolektora - żeby nie wyszło, że łyka powietrze miską a nie dolotem :)
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6

Post autor: jarsonik »

co to jest ta odma?? tak się zastanawiam nad tym, bo na allegro jakies filtry do niej są. Gdzie to jest w probku i jak to wygląda?? szukałem trochę na google, ale nic nie znalazłem co by wyjaśniało co to jest ta odma, więc prosze panowie o wyjaśnienie
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”