kontrolka "fuel cutout'

Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Victory!! Auto zapaliło, Wielkie ale to Wielkie dzięki za pomoc chłopaki. Szczególne ukłony należą się 2Ya'i (nie wiem jak odmienić) Przyczyną były kabelki które wypadły z kostki od bezpiecznika w bagażniku. Bezpiecznik został wycięty a kabelki zlutowane i poprowadzone tak żeby już nie leżały w wodzie.
Obrazek
Auto jednak dalej stoi u mechanika gdyż jest rozrząd do wymiany, sprężyny i akumulatory.

PS: niestety auta dalej nie mam ale to już opisalem w innym dziale.

Pozdrawiam!
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
chajs
Posty: 73
Rejestracja: 2006-10-25 21:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Z Nad Sniardw

Post autor: chajs »

Witam. No wiec robilem przekladke z ATX i MTX i wszystko bylo by zakonczone sukcesem gdyby nie to ze nie moge odpalic auta. Swieci mi sie wlasnie ten CUT OUT. Samochod kreci ale nie pali. Slysze ze pompa caly czas pracuje i paliwo sie przelewa non stop. Jak probuje odpalic to tylko lekko cos jak by zalapie i odrazu gasnie i moge tak krecic w nieskonczonosc. I za kazdym razem jest tak po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu. Czy automat mial jakies zabezpieczenie czy co?? I powie mi moze ktos gdzie znajduje sie acu od skrzyni atx??
Probe 2.5V6 94r USA MTX LPG SKÓRA KLIMA
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”