Falowanie wolnych obrotów

Trasecom
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-02 00:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trasecom »

Co się tyczy nagłego pojawienia na forum to się zgadzam . U was zarejestrowałem sie nie dawno . Ale na http://ford-probe.net/forum/ jestem już dużo czasu . Nie wypowiadam się dużo na forum bo moje doświadczenie z tym autem uważam narazie za niewielkie . Co do waszych pytań . Mam założony gaz do niego . Auto się nie muli przy dodawaniu gazu . Wkręca się super na obroty . Silnik ma full mocy . A zachowanie Probasa w danej sytuacji wygląda jak by pseudo odcięcie paliwa . A dzieje się to i na gazie i na bezynie . Skazówka od obrotomierza zaczyna skakać w zakresie ok 200 obrotów a silnik przerywa . Mniej to czuć przy wyższych obrotach tak ok powyżej 5000 obrotów . A na gazie powoduje od razu mega strzał . Ja też się do tego przyzwyczaiłem :lol: . Sam nie wiem co to może być.
Awatar użytkownika
Yareck
Posty: 67
Rejestracja: 2004-01-27 18:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk - Swords

Post autor: Yareck »

Erofrog pisze:Ciekawe czy chociaz napisze co było jak rozwiaze problem :? :?: Normalnie oni nas traktuja jak ksiazke ktora mozna wypozyczyc i oddac jak juz niepotrzebna :x
Czy przypadkiem korzystajac z doswiadczen poprzednikow nie starasz sobie troszke pochlebic? Co znaczy "ONI" albo "NAS"??? Sadzisz ze posiadles kosmiczne prawo oceny czlowieka na podstawie jednego postu z uwagi na tajemnicza liczbe pod twoim nickiem 256?Jesli masz faktycznie ochote wymienic z gosciem niebanalne doswiadczenia i czujesz sie taki odtracony postaraj sie to moze zdobedziesz jego nr.GG. jesli chcesz sie spelnic do konca. Idea tego forum jest jasna i klarowna(dla mnie) Nie rozumiem oburzenia co niektorych, podchodzacych z namaszczeniem i pobozna czcia do etyki i zasad (tegoz forum) w momencie kiedy sami ich nie przestrzegaja w pelni bo staz juz wlasciwy.Nie dajmmy sie zwariowac ludzie!! Toz to nie swiatynia!
Tyle tytulem wstepu. Generalnie mam problem z autem...hehehe. O tym pozniej
II gen`98 2,5l
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

NIgdzie nie napisałem ze ja jestem WY! duzo mi do tego brakuje i nie oceniam ludzi po ilosci postów.Ja czuje potrzebe pisac tu i dlatego duzo pisze w roznych działach a w technicznym jak cos wiem lub potrzebuje.Zgadzam sie z Toba ze idea forum jest jasna tzn.pomagac probowcom ale nie sadzisz ze fajnie by bylo gdyby taki kolega napisał jak juz naprawi autko,co było jak naprawił i czy pomoglismy???Mysle ze przydałoby sie to innym uzytkownika i wiecej tematów trafiloby do dzialu FAQ.

Tak na marginesie na razie jestem tylko uzytkownikiem tego forum i mam nadzieje ze kiedys bede miał zaszczyt wstapic w szeregi klubowiczy tych prawdziwych,ale na to trzeba sobie najpierw zasłuzyc.

I twierdzisz ze nie zgadzasz sie z niektorymi co do etyki panujacej na tym forum???Ciekawe czy chciałbys je czytac jak by tego nie było i kazdy waliłby posty tam gdzie chce ??bo ja bym nie chciał.

Wracajac do tematu.A przewody nie maja przebicia???bo jak gazem strzela to albo przewody albo autko ciagnie lewe powietrze ja bym obstawiał lewe powietrze.Ja bym obstawial przy lewym powietrzu a strzela dlatego ze gdy silnik ciagnie lewe gaz jest podawany normalnie i gdy wreszcie pujdzie w kolektor jet go nadmiar i czasami natepuje samozaplon zwrotny.Musisz jak najszybciej znalezc przyczyne bo strzaly gazu sa bardzo niebezpieczne,potrafi nawet rozwalic kolektor dolotowy wiec uwazaj.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Trasecom
Posty: 21
Rejestracja: 2007-12-02 00:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trasecom »

Wieczorem wymieniłem wszystkie przewodziki od powietrza . Przepustnice chodzą jakoś lepiej i silniejszy się zrobił probasek . Sprawdziłem czujnik otwarcia przepustnicy . Troche dziwnie reaguje . Jego rezystancjia nie rośnie płynie tylko gdzieś od połowy skończył mi się zakres . I przypadkiem zobaczyłem że cewka ma przebicia . Jaką polecacie zewnętrzną założyć . Znaczy firma lub od jakiego autka ???. Wydaje mi się że to będzię to . A cewkę mam wyprowadzoną na zewnątrz .
Awatar użytkownika
Mark331
Posty: 1
Rejestracja: 2008-08-20 10:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Doncaster

Falujące obroty

Post autor: Mark331 »

Witam wszystkich . Jestem nowym użytkownikiem Proboszcza . Chciałbym się podzielić z wami moją awarią i sposobem jej diadnozy oraz usunięcia - moze komus ona posłuży . Proboszcza kupiłem 2 tyg temu zupełnie w ciemno nie mając pojecia co to za auto i z czym się to je - po prostu ryzyk fizyk , tym bardziej że było dośc okazyjnie - rocznik 97 , 2.0 16v - falujace obroty - cena którą wołał własciciel to 4000 zł a końcowa 2000zł ( anglik ) . FALUJĄCE OBROTY - nie sprecyzuje tutaj w jakim zakresie - było różnie - czasami na ciepłym , czasami na zimnym silniku - po prostu komputer dostawiał przysłowiowego pier..ca z dawkowaniem paliwa.Z miejsca rzuciłem się do czytania tego forum i kolejno eliminowałem wszystkie możliwości . Zacząłem od uszczelnienia układu chłodzenia - kupiłem proszek do uszczelniania chłodnic ( 4 zł za saszetkę - przypominał srebrne płatki) . Jedna saszetka była na 8 litrów płynu , wsypałem profilaktycznie dwie - zdaje się że probe ma 9 litrów - oczywiscie przy rozgrzanym silniku stopniowo wsypując . Nie pomogło . Następnym krokiem było wymienienie swiec oraz kabli - koszt 0 zł - stał probe na szrocie więc facet spojrzał na moje łupy i machnął reką . Nie pomogło . Następnym krokiem była wymiana elektrozaworu lub jak kto woli silniczka krokowego - koszt 0 zł - ten sam szrot co wczesniej . Bez efektu . Pózniej wpadł kolega który rzekomo znał się na robocie i po oględzinach dolotu wsadził palec do przepływomierza - nie musze mówić czym to się skończyło . Przepływomierz dostałem od kolesia na innym szrocie od mazdy 626 - typ przepływki B577 z tym , że koleś wiedział co sprzedaje - oddał za 150 zł . Po wymianie bez efektu . Skusiłem sie jeszcze na dolanie preparatu do czyszczenia wtrysków - koszt 12 zł za buteleczkę 300 ml ( dolewa się przy tankowaniu - 300ml na 60 litrów paliwa) - bez efektu . Stwierdziłem , że zostają mi dwie ostatnie możliwości - lambda i moduł ale w trakcie osłuchiwania silnika usłyszałem syczenie gdzies za pierwszym cylindrem w okolicy kolektora ssącego - GDZIEŚ - ponieważ trudno 100% to było określić . Więc podejrzenie padło na nieszczelny dolot w okolicy kolektora ssącego . Zacząłem od wyciągania po kolei kabli WN na odpalonym silniku i osłuchiwaniu gdzie przeskok iskry jest najmniej intensywny i faktycznie na pierwszym garze był zdecydowanie najgorszy . Dla pewności zastosowałem stary sposób osłuchania dolotu a raczej jego nieszczelności - kawałek węża ogrodowego gdzie jedna końcówka do ucha a druga pod kolektor ssący - DLATEGO , że nie ma tam zbytnio dostępu ani manualnego ani wzrokowego . To był strzał w dziesiątkę - pierwszy cylinder ssał lewe powietrze - dopiero wąż ogrodowy uświadomił mi jak bardzo . Teraz koszt - USZCZELKA POD KOLEKTOR SSĄCY - 30zł - WYMIANA - i tu dziękuje konstruktorom tego silnika - bez potrzeby zrzucania głowicy - trochę gimnastyki i chude łapki i wymieniona . Klucze ? - Grzechotki 1/4" , 1/2" , przedłuzki (krótka , długa) , nasadki 14 ,12 ,10 , płasko oczkowy 12, 14 . Czas wymiany - 2,5 godzinki. Na koniec regulacja obrotów srubą na przepustnicy - duzo ludzi pisze , że mozna to wyregulować tylko w trybie diagnostycznym - zworka. Myśle że to nie jest reguła - komputer skoryguje po jakimś czasie te nastawy ale w tak nieznacznym stopniu że w moim przypadku róznica była nieznaczna i nie było potrzeby nic już zmieniać. Od wymiany uszczelki na dolocie zrobiłem już około 600 km - Proboszcz chodzi jak zegarek i pomimo mojego zakupu w ciemno myslę , że długo nie przesiąde sie na inną furę . Post ten zamieściłem informacyjnie i wiem , że podobny temat chyba juz tu był ale odświeżyć nie zaszkodzi - mi pomogły wasze posty więc mam nadzieje , że i mój sie komus przyda.
Wszyscy mówią , że czegoś nie da się zrobić - i przychodzi taki jeden który nie wie , że tego nie da się zrobić i on właśnie to robi.
Awatar użytkownika
mustang877
Posty: 10
Rejestracja: 2008-04-27 22:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: mustang877 »

dziekuje ci za post mam ten sam problem i nie wiedzialem od czego zaczac gratuluje cierpliwosci. wspaniale opisane

mirek z bielska podlaskiego
MÓJ PROBUŚ 2.0 16V ,94r
Awatar użytkownika
mustang877
Posty: 10
Rejestracja: 2008-04-27 22:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: mustang877 »

a mogli byście pokazac jak wygląda ta uszczelka od kolektora ssacego? bo tez sie przymierzam do wymiany i chcialbym wiedziec zeby właściwą kupic.
MÓJ PROBUŚ 2.0 16V ,94r
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Obrazek
Awatar użytkownika
Pr0t0n
Posty: 58
Rejestracja: 2009-03-02 11:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Problem z obrotami silnika jakiego jeszcze nie było (chyba)

Post autor: Pr0t0n »

problem polega na tym że długo trzyma obroty tak na 1500-1600 zanim sie rozgrzeje, a czasami dłużej nawet już po rozgrzaniu więc wątpie że to problem ze ssaniem :?
problem jest też o tyle dziwny że podczas np. dojeżdżania do świateł, gdy samochód jeszcze się toczy a wyrzuciłem biegi na luz, obroty falują w granicach 1000-1500 a po całkowitym zatrzymaniu wskazówka obrotów zatrzymuje się na granicy właśnie ok 1500-1600. czasami jak go przydusze na jedynce bez gazu tak żeby obroty spadły to już trzyma się na tym niskim normalnym poziomie, ale np. kolejne światła i znowu to samo :|
nie wiem czy dobrą analogię zauważyłem ale dzieje się tak przeważnie gdy mam mało płynu w chłodnicy (ciśnienie wywala mi płyn przez korek, który sie nadaje już tylko do wymiany chyba) i w związku z tym mam zapytanie czy taka sytuacja z obrotami może być jakoś powiązana z małą ilością płynu chłodniczego? słyszałem już przypadki że z powodu małej ilości płynu układ sie może zapowietrzyć i jakieś różne fanaberie z tego wychodzą :-k
Probe II 2.0 16V '94/'97
Obrazek
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z obrotami silnika jakiego jeszcze nie było (chyba)

Post autor: sawmaster »

wyczyść zawór od wolncyh obrotów jest przymocowany do przepustnicy, jeśli to nie pomaga to kręć śrubkę w przepustnicy zakręcając ją
ps odnośnie do tematu to wlaśnie typowy objaw podwyzszonych obrotów
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: Kocureq »

Przy falujących obrotach szczelny i napełniony układ to podstawa, najpierw tym się zajmij.
Awatar użytkownika
SzwedV6
Posty: 64
Rejestracja: 2008-09-08 19:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: SzwedV6 »

Płyn ze wzrostem temperatury nie rozszerza się aż tak, żeby go wywalało. Albo układ jest zapowietrzony albo poszła uszczelka pod głowicą. Sprawdź czy nie masz "sera" na bagnecie i czy z wyrównawczego po odpaleniu nie idą bąbelki.
Probe '93 2.5 V6
Awatar użytkownika
Pr0t0n
Posty: 58
Rejestracja: 2009-03-02 11:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: Pr0t0n »

kocureq pisze:Przy falujących obrotach szczelny i napełniony układ to podstawa, najpierw tym się zajmij.
jutro właśnie mam zamiar to zrobić, mam nadzieje że to wystarczy żeby zlikwidować ten problem :roll:
Płyn ze wzrostem temperatury nie rozszerza się aż tak, żeby go wywalało. Albo układ jest zapowietrzony albo poszła uszczelka pod głowicą. Sprawdź czy nie masz "sera" na bagnecie i czy z wyrównawczego po odpaleniu nie idą bąbelki.
'sera' nie ma na bank bo już sprawdzałem ale bąbelki w wyrównawczym musze sprawdzić, całkiem możliwe że może mi sie układ zapowietrzać bo chłodnica była łatana i wiem że takie reparacje kombinacje to tylko na krótką mete ale... heh... skąd tu wziąść kase na kolejne części |-o<
Probe II 2.0 16V '94/'97
Obrazek
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: Xp »

hej. przyznam sie do niechlubnej rzeczy... padl mi aku bo nie wylaczylem radia, a bylem u Dziewczyny wiec odpalilem auto na popych;/ i za pierwszym razem cos tam zaburczalo a za drugim juz odpalilo..tylko ze teraz mi tak troszke obroty zaczely falowac;/ jest taka opcja ze mi pasek rozrzadu przestawilo??

acha ,i jeszcze jedno.. prawdopodobnie gdzies zachaczylem strumienicą i jest teraz wielka przerwa miedzy przepustnica a kolektorem( uszczelki tam nie bylo bo zapomnialem jej kiedys kupic a stara sie do niczego nie nadawala.. i tak mi zlecialo...) a teraz az sie plytki w garazu częsą...

i tez przed chwila zauwazylem ze:
1.obroty jak spadaja np z 4 tys to spadaja tak jakby sie lekko przycinaly
2. zauwazylem tez ze jak sie autko nagrzalo to z wężyka z woda ktory idzie pod przepustnica wywala pod cisnieniem wode z malej dziurki a ta woda leci na cos co jest przymontowane do przepustnicy(jakby czarny w ksztalcie walec z bialą kostka ) moze to jest zawor od wolnych obrotow?
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: Kocureq »

Łyka Ci lewe powietrze, masz nieszczelny układ chłodzenia, a ty się zastanawiasz czemu Ci obroty falują :D
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: Xp »

acha... 8) wlasnie tak myslalem :roll: :newcolor:
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
dzidzius82
Posty: 66
Rejestracja: 2009-03-14 20:56
Galeria: viewtopic.php?t=15449
Lokalizacja: united kingdom

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: dzidzius82 »

witam,tez mam problemik z falujacymi obrotami ale czytajac wasze wypowiedzi sam z tym sie uporam jak dam rade.tylko teraz mam do was prozbe (bo jestem laikiem samochodowym) czy mozecie mi podeslac jakies fotki alebo opisac jak te czesci wygladaja i gdze sa one umiejscowione.chodzi mi o
-przeplywomierz
-przepustnica
-czujnik otwarcia przepustnicy
wiem ze to moze i glupie prosic was o to ale na serio moja znajomosc z silnikami jest znikoma.dzieki piekne
ps.aha czy te czesci beda pasowaly od mazdy mx6 2.5 v6(bo na szrocie stoii taka z calutkim silnikiem i moze z niej bym cos dobral sobie).thx pozdro
help please
Keep your friends,but your enemys closer !!!
Byl ford cougar 2.0 16V "99
Jest ford probe 2.5 V6 "96
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: Kocureq »

Proszę bardzo :)
Obrazek

Swoją drogą, wiecie jak ciężko znaleźć fotkę seryjnego silnika? ;)
Awatar użytkownika
dzidzius82
Posty: 66
Rejestracja: 2009-03-14 20:56
Galeria: viewtopic.php?t=15449
Lokalizacja: united kingdom

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: dzidzius82 »

piekne dzieki za pomoc,jestem ci winny browara :1111_bye:
ok no to sie narobilo teraz.wyciagnalem caly uklad filtra powietrza wraz z przepustnica ladnie to wyczyscilem i zamontowalem tak jak fabryka kazala.no i wszystko pieknie i ladnie az do momentu odpalenia auta,okazalo sie ze z okolic przepustnicy strasznie syczy (badz tez piszczy) cos.sprawdzilem wszystkie przewody i rurki ktore ida kolo tego i wszystko jest podlaczone (tak mi sie wydaje) bo nie widzialem nic "luznego" tam.czy moze ktos mi pomoze w tej sprawie bo silnik jak szarpal tak szarpie nadal a teraz na dodalek mam cos nie tak z przepustnica.prosze o pomoc,thx.
ps. Kocureq jeszcze raz :1111_worthy: sorki :1111_worthy: ,moj blad |(*,)
Keep your friends,but your enemys closer !!!
Byl ford cougar 2.0 16V "99
Jest ford probe 2.5 V6 "96
Awatar użytkownika
--C--
Posty: 834
Rejestracja: 2008-07-14 23:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: --C-- »

Weź po pierwsze dokładnie sprawdź czy rura plastikowa, pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą nie jest pęknięta, jeżeli tak jest, to bierze lewe powietrze, bierze więcej powietrza niż wskazuje przepływomierz i mylny sygnał idzie do ECU. Sprawdź wszystko dokładnie, i czy spasowałeś odpowiednio i nie ma prześwitu.
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
Obrazek
Awatar użytkownika
dzidzius82
Posty: 66
Rejestracja: 2009-03-14 20:56
Galeria: viewtopic.php?t=15449
Lokalizacja: united kingdom

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: dzidzius82 »

thx Cypol.po twoim poscie rozebralem wszystko na czynniki pierwsze z poskladalem od nowa.okazalo sie ze opaska od rury ktrra idzie do przepustnicy jest zakrecona na maxa ale nie sciaga w jednym miejscu wiec zakleilem dziurke sylikonem sprejalnym i juz wszystko gra.a tak swoja droga to nawet nie wiedzialem ze tak mala szparka tylke chalasu moze narobic(mowa oczywiscie tylko o aucie) :D :slon: :D
teraz autko chodzi jak pszczolka a raczej jak rasowy SZeRszEn!!!
Keep your friends,but your enemys closer !!!
Byl ford cougar 2.0 16V "99
Jest ford probe 2.5 V6 "96
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: jarsonik »

A ja wam powiem, że u mnie fajujące, za wysokie obroty, ustały po wymianie pompy wody, napinacza paska i wyczyszczeniu silniczka krokowego. Po tych pracach wszystko ustało jak ręka odjął. Silnik pracuje równo, przestał dymić i co zaskakujące, nie dymi również rano. Czyli jednak wymiana tych częsci musiała miec coś wspólnego z tymi objawami
Ostatnio zmieniony 2009-05-07 18:15 przez jarsonik, łącznie zmieniany 1 raz.
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: RX »

jarsonik pisze:Silnik pracuje równo, przestał dymić i co zaskakujące, nie dymi również.
Jarosnik Ty wiesz gdzie to pogrubienie trafi :mrgreen:

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: TYGRYSEX »

Licho nie śpi yyyyy tzn. Robert nie śpi i już wkleił 2009.05.07 12:43 :mrgreen:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
spartan2009
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-06 21:45
Samochód: Probe 2.0 16V 94"
Lokalizacja: Irlandia,Cork...Polska,Chełm

Re: Falujące, pływające obroty

Post autor: spartan2009 »

witam wszystkich.mam dziwne a moze nawet głupie pytanie kupiłem miesiac temu probika 1994 2.0 16V.po niezłym tunningu ale mam do wymiany przeguby bo juz nie zle pukaja a co najgorsze znajduje się w irlandii i nie mam kogo sie poradzić bo gdzie nie pójde z tym to każdy mechanik nie wie co i jak do tego...pozdrawiam
Spartan
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”