kiedy resetowac kompa ?
kiedy resetowac kompa ?
jak w temacie czy trzeba to robic co jakis czas ? np jak zmiane oleju ?
i co to moze dac ? i jak si eto robi ???? ale pytania wiem ale dopiero poznaje ten samochodzik i jest on nadal zagadka ale smiga pieknie
i co to moze dac ? i jak si eto robi ???? ale pytania wiem ale dopiero poznaje ten samochodzik i jest on nadal zagadka ale smiga pieknie
Lublin rosnie w sile
2gen.2.5gt93r
2gen.2.5gt93r
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
To może w tym topicu warto, żeby znalazło się info, jak odpalić tryb diagnostyczny, żeby komputer się ustawił.
A tu masz jak się sprawdza błędy chałupniczą metodą:
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=28
A tu masz jak się sprawdza błędy chałupniczą metodą:
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=28
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
W 2.5 wystarczy zwarcie stykow TEN i GND w gniezdzie Diagnose.
W 2.0 obok gnizda Diagnose jest drugie oznaczone bodajze ECC, gdzie jest wieksze gniazdo i pojedynczy kabelek (STI). Jego zwieramy do masy.
Pozniej odpalamy silnik i ustawiamy najpierw wolne obroty, a pozniej kat zaplonu.
Dodam tylko, ze 2.0 maja kody bledow 3. cyfrowe.
Wszystko dotyczy rocznikow <95 z systemem OBD I. W nowszych potrzebny jest odpowiedni skaner.
W 2.0 obok gnizda Diagnose jest drugie oznaczone bodajze ECC, gdzie jest wieksze gniazdo i pojedynczy kabelek (STI). Jego zwieramy do masy.
Pozniej odpalamy silnik i ustawiamy najpierw wolne obroty, a pozniej kat zaplonu.
Dodam tylko, ze 2.0 maja kody bledow 3. cyfrowe.
Wszystko dotyczy rocznikow <95 z systemem OBD I. W nowszych potrzebny jest odpowiedni skaner.
Zeby przy komputerze Forda skasowac bledy (i chyba tak samo w przypadku komputera Mazdy, ale nie jestem pewien), wystarczy rozlaczyc zwore STI-SIG STI-RTN (lub TEN GND) podczas wyswietlania sie kodow. W ten sposob nie kasuje sie pamieci z parametrami pracy silnika (KAM).
Bledy ABSu kasuje sie inaczej.
Pozdrawiam.
Bledy ABSu kasuje sie inaczej.
Pozdrawiam.
626 Cronos FS CD4E A-Spec ...is gone now | Klub MazdaSpeed
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
zadnego zwiazku nie ma kasujesz bledy tylko w przypadku gdy swieci sie check engineAnonymous pisze:dzis nabilem klime czy to ma jaks zwiazek z kompem ?
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Re: kiedy resetowac kompa ?
ja tam resetuje codziennie rano - najlepiej przed 7BRZOZA pisze:jak w temacie czy trzeba to robic co jakis czas ? np jak zmiane oleju ?
i co to moze dac ? i jak si eto robi ???? ale pytania wiem ale dopiero poznaje ten samochodzik i jest on nadal zagadka ale smiga pieknie
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
pusher1
Mam pytanie czy po odpięciu akumulatora kasują się jakieś ustawienia silnika?????Przechodzi w jakiś tryb awaryjny?????czy moge śmiało odpinać i nic się nie dzieje????Pomóżcie.pozdro
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-08-04 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=14284
Śmiało odpinaj, pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie inaczej pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.
Ostatnio zmieniony 2008-09-28 18:22 przez marcpol, łącznie zmieniany 1 raz.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
U Ciebie stan normalny to gdy nie chce pracować?marcpol pisze:pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
pusher1
A więc dzieje się coś jak odepne ten akumulator????? Robert pomóż...
2.2GT92rok
2.2GT92rok
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nic się nie dzieje. Jak odepniesz na dłużej, to zresetują Ci się kody błędów (jeśli chciałbyś je skasować świadomie, to odpinasz na kilkadziesiąt sekund i wciskasz jednocześnie hamulec, by żarówki zabrały te resztki prądu krążące gdzieś po układach). No i zadzieje się to, co we wszystkich autach: rozprogramować się może radio, może zacząć wyć alarm, jeśli ma jakieś podtrzymywanie i go zapomnisz uciszyć.
Jeżeli komputer zapamiętuje jakieś ustawienia, to je sobie ponownie skompletuje i ustawi - przecież wyjęcie akumulatora nie jest niczym niezwykłym...
Jeżeli komputer zapamiętuje jakieś ustawienia, to je sobie ponownie skompletuje i ustawi - przecież wyjęcie akumulatora nie jest niczym niezwykłym...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
pusher1
Wiem że nie jest to rzecz niezwykła ale pytam bo w niektórych autach resetują się ustawienia silnika i przechodzi w jakiś tryb awaryjny i dlatego pytam????Bo nie chciałbym aby mi zaczął pływać na obrotach lub co innego???pozdro
2.2GT92 rok
2.2GT92 rok
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Hiehie.Robert pisze:U Ciebie stan normalny to gdy nie chce pracować?marcpol pisze:pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.
Od razu uprzedzę ewentualne założenie nowego tematu lub kolejnego pytania o to samo oraz uzupełnię wypowiedź Marcpola.
Na początku (odpalanie po założeniu z powrotem aku) obroty biegu jałowego mogą być niestabilne więc nie przejmuj się tym.
Po dłuższej jeździe wszystko się unormuje.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-08-04 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=14284
Po prostu zabrakło słowa "inaczej", miałem na myśli to, że silnik będzie inaczej pracował.Mr. Cynk pisze:Robert pisze:U Ciebie stan normalny to gdy nie chce pracować?marcpol pisze:pewien czas po ponownym podpięciu akumulatora silnik będzie pracował, ale unormuje się to po pewnym czasie.
bueheheheheee... :D:D:D:D ale się uśmiałem
niewyróbka no... ludzie mają skróty myślowe, że z butów wyrywa.. .
BTW. Robert w tej chwili normalny stan mojego silnika to "niepracujący". Humory Probe zastanawiają mnie nad pomysłem jego zezłomowania.