jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
to zerknijcie: http://www.godula.cc.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm kurna... jestem w szoku... 50 KM roznicy
na szczescie w przypadku sekwencji jest zdecydowanie lepiej... kurna jak zwykle okazuje sie, ze nie mozna oszczedzac...
na szczescie w przypadku sekwencji jest zdecydowanie lepiej... kurna jak zwykle okazuje sie, ze nie mozna oszczedzac...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
przyzwoitosci... kurna... wiedzialem, ze jest spadek mocy na gazie... ale ze na benzynie też to jestem w szoku... i to duza strata... okazuje sie, ze nie wystarczy przelaczyc na benzynke...wacek pisze:A czego się spodziewałeś ?
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
Z tego wynika, że moje Probe ma 80 PS? To niedorzeczne. Poza tym więcej korzystamy z momentu niż z Pmax. Bo powiedzcie ile razy dziennie jeździcie z prędkością maksymalną swoimi autkami? Ja jechałem dopiero raz. Jeśli chodzi o jazdę na benzynie autem z LPG to mixer tworzy wąskie gardło w dolocie i silnik nie może zassać wystarczającej ilości tlenu na pełnej pi... Dlatego też Pmax jest mniejsza. Ciekawe czy są gdzieś mixery o przekroju wew identycznym jak dolot. Ja w 2.0 nie mam takiego problemu jednak w 2.5 i TURBO może on występować. Wszystko zależy od tego ile zapasu dał koleś konstruujący dolot.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
masz wykres z hamowni czy oceniasz moc swojego auta "na oko"??? Bo jaklos wydaje mi sie, ze ocenianie mocy na oko jest malo rozsadne...tofil pisze:Z tego wynika, że moje Probe ma 80 PS? To niedorzeczne.
Nie twierdze, ze kazdy samochod z prosta instalacja traci az tyle, bo zalezy to od wielu czynnikow. jedno jest jednak pewne... ma zmniejszona moc nie tylko jezdzac na gazie ale też na benzynie. Aby wiec bylo dobrze trzeba miec doskonala instalacje zrobiona przez bardzo dobrego fachowca. Instalacji dobrych troszke w tym kraju jest z gazownikami jest trudniej...
owszem wiecej korzystamy z momentu... tylko tu moment tez leci na leb na szyje... poz tym pmax przydaje sie np. przy wyprzedzaniu przy wiekszych predkosciach...efekt jest taki, ze kupujesz sportowe auto, pakujesz tania istalke i masz zwykly zamulony dupowoz, ktory objedzie byle parch w calibrze...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
amen.Wojtecki pisze:tofil pisze: pakujesz tania istalke i masz zwykly zamulony dupowoz, ktory objedzie byle parch w calibrze...
Ja mam np sekwencje i na gazie ciezko kreci dopiero po 5krpm.
Na benzynie bez problemu 6 i wiecej nic nie zamula wiec cos mam nie tak z instalka pewnie. turbo mi laduje do 10Psi
Mam OMVL dream XXI.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
To pewnie tak samo jak u mnie możliwe że mamy za małe średnice wtrysków, albo złą kalibrację. Na razie jeszcze nie mam jak sobie wyregulować, bo nie mam jeszcze laptokaraven pisze:Ja mam np sekwencje i na gazie ciezko kreci dopiero po 5krpm.
Na benzynie bez problemu 6 i wiecej nic nie zamula wiec cos mam nie tak z instalka pewnie. turbo mi laduje do 10Psi
Mam OMVL dream XXI.
Pozdro
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
chodzi o ta listwe wtryskowa? czy co to tam jest? wymieniamy??Jedrek pisze:To pewnie tak samo jak u mnie możliwe że mamy za małe średnice wtrysków, albo złą kalibrację. Na razie jeszcze nie mam jak sobie wyregulować, bo nie mam jeszcze laptokaraven pisze:Ja mam np sekwencje i na gazie ciezko kreci dopiero po 5krpm.
Na benzynie bez problemu 6 i wiecej nic nie zamula wiec cos mam nie tak z instalka pewnie. turbo mi laduje do 10Psi
Mam OMVL dream XXI.
Pozdro
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Może nie śmiećmy.raven pisze: chodzi o ta listwe wtryskowa? czy co to tam jest? wymieniamy??
Najpierw musze sprawdzić ustawienia mapy, bo nie chce wydawać niepotrzebnie kasy na wtryskiwacze.
A tak szczerze to nie kręcę więcej niż 5.500. Normalnie do 4.000 więc nie narzekam
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2005-10-16 15:13
- Galeria: viewtopic.php?t=6634
Wiecie wpadłem na ciekawy pomysł. Mianowicie o ile pamiętam to średnica dolotu w 2,5 wynosi około około 80mm a większość mikserów zwęża się do około 35mm. Morał więc taki jak by jakiś tokarz (wyskrobał) mikser o dwóch takich zwężkach obok siebie a nawet trzech i mamy już zasadę zwężki wenturiego razy dwa a może nawet trzy krotnie. Reasumując cały zabieg zwiększa się przepustowość powietrza zasysanego do silnika.
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
Zastanawiam się nad zagazowaniem probasa mixerem i fakt normalny mixer na pewno nie dostarczy tyle powietrza co trzeba może ktoś coś kombinował z tokarzem i jak to wyglada w praktyce ?
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
nie kombinuj.... załóż blosa.... albo sekwencję...
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
było na forum o blosie - do turbo sie nie nadaje :] do wolnossącego jak najbardziej tak
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
Nadaje sie do turbo pod warunkiem ze turbina posiada odpowiednie podlaczenie podcisnienia.Ta w I generacji z tego co wiem takowego nie posiada.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
Ale weźcie pod uwage ze mam istalacje praktycznie za darmo ...? chyba wsadzić nie zaszkodzi ? a w trasie można zaoszczędzić
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
Ale na prostej instalce LPG z mikserem nie bedziesz mogl jezdzic z turbo:P
Uwielbiam takie teksty:/ a za dwa miechy napiszesz ze LPG jest do bani bo Ci silnik sie rozsypal.Sami sobie jestescie winni bo oszczedzacie na tym na czym nie mozna.Jak Ty sobie wyobrazasz podawanie LPG mikserem w aucie z turbina???Mikser dziala na zasadzie podcisnienia a turbo robi cisnienie w ukladzie dolotowym.Wiec niby jak ma wyssac Ci LPG z parownika co??
Uwielbiam takie teksty:/ a za dwa miechy napiszesz ze LPG jest do bani bo Ci silnik sie rozsypal.Sami sobie jestescie winni bo oszczedzacie na tym na czym nie mozna.Jak Ty sobie wyobrazasz podawanie LPG mikserem w aucie z turbina???Mikser dziala na zasadzie podcisnienia a turbo robi cisnienie w ukladzie dolotowym.Wiec niby jak ma wyssac Ci LPG z parownika co??
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
Ero, na zasadzie przepływu cząsteczek powietrza przez mikser
ta instalacja będzie działać z turbiną ale nie da się z tokarzem rozmawiać bo aby było wysysanie to mikser musi być niestety najwęższą częścią dolotu
a skoro najwęższa to zmiejszaśrednicę dolotu i tym samym zarówno moc auta jak i moment obrotowy...
To że za darmoszkę możesz ją mieć powinno też ci dać do myślenia kolego... bo właśnie tyle warta jest taka instalka... nie zapłacisz za nią tylko za remont silnika
Nie wprowadzajmy ludzi w błąd.
ta instalacja będzie działać z turbiną ale nie da się z tokarzem rozmawiać bo aby było wysysanie to mikser musi być niestety najwęższą częścią dolotu
a skoro najwęższa to zmiejszaśrednicę dolotu i tym samym zarówno moc auta jak i moment obrotowy...
To że za darmoszkę możesz ją mieć powinno też ci dać do myślenia kolego... bo właśnie tyle warta jest taka instalka... nie zapłacisz za nią tylko za remont silnika
Nie wprowadzajmy ludzi w błąd.
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
Cynk nie do konca sie zgodze z Toba:P zasada pracy miksera jest prosta i wezszy tym wieksze podcisnienie wytwarza za soba a to pozwala zeby autko na wolnych obrotach pracowalo optymalnie.Bo owszem mozna dac wiekszy mikser i autko bedzie ladnie ciagla w gornej parti obrotow ale za to na wolnych bedzie sie dusilo ksztusilo itp.O spadku mocy to juz nie wspomne na mikserku.Rozwiazaniem jest blos ale ten mozna stosowac tylko do turbin z odpowiednim wyjsciem na podcisnienie.A probowe takowego nie posiadaja
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
A nie da sie wyprowadzić z turbo (jakiś trójnik) takiego węża dla blosa ? No to w przypadku turbo tylko sekwencja : ?
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
A;e sekwencja do 2.2 nie jest wcale taka droga. A koszty napraw po zlej instalce moga byc o wiele wyzsze niz koszty dobre sekwencji
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
musisz popatrzeć inaczej.
ile robisz kilometrów, ile ci pali średnio samochód lub ile miesięcznie wydajesz na paliwo
potem do tego przystawiasz cenę lpg i cenę instalacji lpg (sekwencji)
i liczysz po ilu miesiącach twojego jeżdżenia zwraca ci się instalacja lpg.
a potem to już tylko zysk.
zawsze możesz też kupić używaną instalkę sekwencyjną....
będziesz miał taniej.
ile robisz kilometrów, ile ci pali średnio samochód lub ile miesięcznie wydajesz na paliwo
potem do tego przystawiasz cenę lpg i cenę instalacji lpg (sekwencji)
i liczysz po ilu miesiącach twojego jeżdżenia zwraca ci się instalacja lpg.
a potem to już tylko zysk.
zawsze możesz też kupić używaną instalkę sekwencyjną....
będziesz miał taniej.
- stingu
- Posty: 257
- Rejestracja: 2006-12-10 17:38
- Samochód: 2022 Camaro LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=14533
- Lokalizacja: Waterloo, ON
Re: jesli nie wiecie dlaczego prosty gaz jest do luftu...
Cynki ma racje - uzywana sekwencja to chyba lepsze rozwiazanie niz darmowy mieszalnik, roznica w kosztach to jeden silnik do jedynki, a latwiej podlaczyc sekwencje niz silnik wymieniac