Przechodząc do sedna sprawy, z numer VIN wychodzi ze rocznik samochodu to 1996, jest to wersja amerykańska więc według poradników z całego forum powinien mieć OBD-II ze złączem DLC pod kierownicą, którego u mnie nie ma.
CO z tym fantem zrobić?
Muszę odczyta kody diagnostyki bo mam WIELKI problem z moim Fordem. Pozwolę sobie przytoczyć treść zamkniętego tematu:
Sprawa wygląda tak. Jak już wcześniej pisałem samochód gaśnie po wkręceniu go na wysokie obroty, powyżej 4 tys. Dzieje się to tak, że kiedy wskazówka obrotomierza przekroczy ok 4 tys to samochód diametralnie traci moc i gaśnie, a wskazówka obrotomierza roki kilka "pików" w górę i spada do 0 i auto zamiera....
Po oględzinach okazało się, że w komorze gdzie wchodzi fajka na świece jest sporo oleju co załączam na zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4e524.html
Dodam również, że aparat zapłonowy jest nowy niedawno wymieniany, również immobilisser jest wymieniony na nowy ten sam ( KB94 675G2 na układzie Motoroli)
I tutaj nasuwa się moje pytanie:
Czy istnieje taki czujnik który wykrywa ciśnienie oleju w komorze i jeśli ono spadnie to puści sygnał do ECU aby wyłączył pompę paliwa/silnik ???
Pozdrawiam
Dodatkowe fotki :
wnętrze pod maską
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e7281.html
immo
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 24691.html
___________________________________________________________________
Ale teraz już auto w ogóle nie odpala.... Więc Proszę o niezamykanie tematu tylko w miarę chęci i ochoty,o pomoc w rozwikłaniu tego problemu.
Przypomnę, że całe forum przeczytałem i nic konkretnego nie wysnułem na mój temat.
Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam