Intercooler-warto czy nie warto?
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
Ok to jak będzie gicio to pójdę w twoje ślady
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
A to jak się spisze jest możliwe tylko do zmierzenia po przez 2 wizyty na hamowni (przed i po modyfikacji).Dee Jay pisze: A jak się spisze zobaczymy.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
Drzymku a gdzie są twoje wykresy z hamowni z przed i po Bo też dużo pisałeś o modach i że będzie hamownia a tymczasem z wykresem jest jak z żoną porucznika Columbo. Dużo się o niej mówi a nigdy jej nie widać
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
Po 1: przed modyfikacjami nie byłem na hamowni więc nie wiem czy auto fabrycznie miało 147 koni, czy 120.
Po 2: pisałem tak jeszcze w czasach jak byłem napalony na tuning jak małolat po obejrzeniu fast&furious.
Po 3: w tym momencie mnie najmniej obchodzi ile mam koni. Jestem zadowolony z pracy samochodu, Probek zapipia jak trzeba i nie czuję żadnej potrzeby dalszych modyfikacji.
Natomiast nie mam zielonego pojęcia jak zmierzysz poprawę osiągów auta zakładając sam cooler, tym bardziej że cooler tylko przy większych prędkościach coś daje.
Ja Ci powiem szczerze że po zmianie fabrycznego coolera na cooler wielkości szafy, zmianie orurowania na 2 cale i optymalizacji dolotu, nie byłem w stanie obiektywnie powiedzieć że auto jeździ szybciej, ma lepszą reakcje itp. subiektywnie oczywiście wydawało mi się że jest szybciej i lepiej. Ale czy chodzi o oszukiwanie samego siebie?
Wiem natomiast że te wszystkie modyfikacje jakich dokonałem całkowicie zmieniły parametry i poprawiły osiągi samochodu, bo to na prawdę czuć i do tego nie potrzebuję hamowni. Nie wiem czy mam 160 koni, 200, 250, 300 czy 500. I mnie to nie obchodzi, zawsze jak ktoś się mnie pyta "stary, ile ma to koni", odpowiadam: "nie wiem"
p.s. może się kiedyś przejadę na hamownie
Po 2: pisałem tak jeszcze w czasach jak byłem napalony na tuning jak małolat po obejrzeniu fast&furious.
Po 3: w tym momencie mnie najmniej obchodzi ile mam koni. Jestem zadowolony z pracy samochodu, Probek zapipia jak trzeba i nie czuję żadnej potrzeby dalszych modyfikacji.
Natomiast nie mam zielonego pojęcia jak zmierzysz poprawę osiągów auta zakładając sam cooler, tym bardziej że cooler tylko przy większych prędkościach coś daje.
Ja Ci powiem szczerze że po zmianie fabrycznego coolera na cooler wielkości szafy, zmianie orurowania na 2 cale i optymalizacji dolotu, nie byłem w stanie obiektywnie powiedzieć że auto jeździ szybciej, ma lepszą reakcje itp. subiektywnie oczywiście wydawało mi się że jest szybciej i lepiej. Ale czy chodzi o oszukiwanie samego siebie?
Wiem natomiast że te wszystkie modyfikacje jakich dokonałem całkowicie zmieniły parametry i poprawiły osiągi samochodu, bo to na prawdę czuć i do tego nie potrzebuję hamowni. Nie wiem czy mam 160 koni, 200, 250, 300 czy 500. I mnie to nie obchodzi, zawsze jak ktoś się mnie pyta "stary, ile ma to koni", odpowiadam: "nie wiem"
p.s. może się kiedyś przejadę na hamownie
BEAUTY...POWER...SOUL...
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
Ja zaznaczam, chcę pozbyć sie tej szpetnej kraty w zderzaku a nie poprawiać osiągi natomiast nie chcę ich pogorszyć
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
Ja ją włąśnie chciałem za wszelką cenę zostawić
BEAUTY...POWER...SOUL...
- karolo
- Posty: 1071
- Rejestracja: 2008-01-10 19:12
- Samochód: sluzbowy
- Galeria: viewtopic.php?t=13872
- Lokalizacja: Opatów
- Kontakt:
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
a odnosnie opasek do laczenia orurowania FMIC to chyba w zupelnosci wystarczy niefirmowe typowo pod turbo tez szyte wewnatrz tak jak samco ??
ceny sa o wiele korzystniejsze
czekam na opinie
ceny sa o wiele korzystniejsze
czekam na opinie
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled jest Gsx 1300R
Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled jest Gsx 1300R
Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
Zgadza się, ważne żeby były zbrojone. W ostateczności jak użyjecie fabrycznych węży (można je poprzycinać) to też się nic nie stanie.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
Drzymku co do IC to nie napisałem nigdzie że będą robione pomiary przed i po coolerze. Pomiar będzie zrobiony po wszystkich modach i zobaczymy ile koni z tego wyjdzie. Jak wystarczająco to zostanie jak jest jak nie to kolejne mody i dopiero wtedy 2 wykres dla porównania.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- karolo
- Posty: 1071
- Rejestracja: 2008-01-10 19:12
- Samochód: sluzbowy
- Galeria: viewtopic.php?t=13872
- Lokalizacja: Opatów
- Kontakt:
Re: Intercooler-warto czy nie warto?
jakos nikt seryjnego gieteka nie hamowal przed modami tu na forum a i o wykres dlubnietego ciezko
prawda jest taka ze gdyby seryjny nie byl tak schowany to fabryczna moc i pare konikow mogla by byc wieksza bo miejsce w ktorym jest dosc slabo sie nadaje na to
-- dodano 2009-08-24 21:31 --
fotka coolera z bmw i naszego seryjnego obok do wgladu w mojej galerii zapraszam
prawda jest taka ze gdyby seryjny nie byl tak schowany to fabryczna moc i pare konikow mogla by byc wieksza bo miejsce w ktorym jest dosc slabo sie nadaje na to
-- dodano 2009-08-24 21:31 --
fotka coolera z bmw i naszego seryjnego obok do wgladu w mojej galerii zapraszam
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled jest Gsx 1300R
Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled jest Gsx 1300R
Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....