Intercooler-warto czy nie warto?

Awatar użytkownika
archeolog
Posty: 276
Rejestracja: 2009-02-08 14:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: archeolog »

Ok to jak będzie gicio to pójdę w twoje ślady :D
Obrazek
===GT 2.2 I Gen. "prawie" :)93r===
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: Drzymek »

Dee Jay pisze: A jak się spisze zobaczymy.
A to jak się spisze jest możliwe tylko do zmierzenia po przez 2 wizyty na hamowni (przed i po modyfikacji).
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: Dee Jay »

Drzymku a gdzie są twoje wykresy z hamowni z przed i po :P Bo też dużo pisałeś o modach i że będzie hamownia a tymczasem z wykresem jest jak z żoną porucznika Columbo. Dużo się o niej mówi a nigdy jej nie widać :mrgreen:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: Drzymek »

Po 1: przed modyfikacjami nie byłem na hamowni więc nie wiem czy auto fabrycznie miało 147 koni, czy 120.
Po 2: pisałem tak jeszcze w czasach jak byłem napalony na tuning jak małolat po obejrzeniu fast&furious.
Po 3: w tym momencie mnie najmniej obchodzi ile mam koni. Jestem zadowolony z pracy samochodu, Probek zapipia jak trzeba i nie czuję żadnej potrzeby dalszych modyfikacji.

Natomiast nie mam zielonego pojęcia jak zmierzysz poprawę osiągów auta zakładając sam cooler, tym bardziej że cooler tylko przy większych prędkościach coś daje.

Ja Ci powiem szczerze że po zmianie fabrycznego coolera na cooler wielkości szafy, zmianie orurowania na 2 cale i optymalizacji dolotu, nie byłem w stanie obiektywnie powiedzieć że auto jeździ szybciej, ma lepszą reakcje itp. subiektywnie oczywiście wydawało mi się że jest szybciej i lepiej. Ale czy chodzi o oszukiwanie samego siebie?

Wiem natomiast że te wszystkie modyfikacje jakich dokonałem całkowicie zmieniły parametry i poprawiły osiągi samochodu, bo to na prawdę czuć i do tego nie potrzebuję hamowni. Nie wiem czy mam 160 koni, 200, 250, 300 czy 500. I mnie to nie obchodzi, zawsze jak ktoś się mnie pyta "stary, ile ma to koni", odpowiadam: "nie wiem" :D

p.s. może się kiedyś przejadę na hamownie :slon: :mrgreen: :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
archeolog
Posty: 276
Rejestracja: 2009-02-08 14:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: archeolog »

Ja zaznaczam, chcę pozbyć sie tej szpetnej kraty w zderzaku a nie poprawiać osiągi natomiast nie chcę ich pogorszyć :D
Obrazek
===GT 2.2 I Gen. "prawie" :)93r===
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: Drzymek »

Ja ją włąśnie chciałem za wszelką cenę zostawić :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
karolo
Posty: 1071
Rejestracja: 2008-01-10 19:12
Samochód: sluzbowy
Galeria: viewtopic.php?t=13872
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: karolo »

a odnosnie opasek do laczenia orurowania FMIC to chyba w zupelnosci wystarczy niefirmowe typowo pod turbo tez szyte wewnatrz tak jak samco ??
ceny sa o wiele korzystniejsze ;)
czekam na opinie ;)
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa

Bylo GSX-R 1100 oil cooled :twisted: jest Gsx 1300R :twisted: :twisted:

Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: Drzymek »

Zgadza się, ważne żeby były zbrojone. W ostateczności jak użyjecie fabrycznych węży (można je poprzycinać) to też się nic nie stanie.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: Dee Jay »

Drzymku co do IC to nie napisałem nigdzie że będą robione pomiary przed i po coolerze. Pomiar będzie zrobiony po wszystkich modach i zobaczymy ile koni z tego wyjdzie. Jak wystarczająco to zostanie jak jest jak nie to kolejne mody i dopiero wtedy 2 wykres dla porównania.
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
karolo
Posty: 1071
Rejestracja: 2008-01-10 19:12
Samochód: sluzbowy
Galeria: viewtopic.php?t=13872
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Re: Intercooler-warto czy nie warto?

Post autor: karolo »

jakos nikt seryjnego gieteka nie hamowal przed modami tu na forum a i o wykres dlubnietego ciezko :roll:
prawda jest taka ze gdyby seryjny nie byl tak schowany to fabryczna moc i pare konikow mogla by byc wieksza bo miejsce w ktorym jest dosc slabo sie nadaje na to :wink:

-- dodano 2009-08-24 21:31 --

fotka coolera z bmw i naszego seryjnego obok do wgladu w mojej galerii :wink: zapraszam :)
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa

Bylo GSX-R 1100 oil cooled :twisted: jest Gsx 1300R :twisted: :twisted:

Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”