Mam problem z turbem!!!

Gość

Post autor: Gość »

Oczywiwiscie za warto kupic regenerowana. Co przewaznie sie psuje w turbo to lozyska. Ktore sie zapiekaja jak ludzie nie dbaja o turbo. Wienc jak ktos naprawde wie jak sie regeneruje turbo to smialo mozesz kupic od tej osoby. Ale pod warunkiem ze wirniki nie sa uszkodzone. Turba kreca sie z bardzo szybko i to zalaezy od turba ale czesto powyzej 100 000 rpm. A co do ceny to juz nie moja dzialka bo tego to ja nie wiem Ale mozesz sie zapytac goscia ile bierze za robocizne a ja moge ci zalatwic caly kit do regeneracji.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Ile by taki kit kosztował?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Pięti
Posty: 23
Rejestracja: 2004-08-05 00:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Pięti »

AXEL pisze:Ile by taki kit kosztował?
Tez jestem strasznie ciekaw :?: :?: :?:
Probasek 2.2T 89"
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

e

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

Witam koledzy i proponuje kuic uzywana koszy od 500 do 700 mam goscia ktory sie tym bawi i daje gwarancje a orginal to orginal a turbo mozna bardzo szybko sprawdzic czy jeszcze pochodzi ja bym kupil uzywke pozdrawiam
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

A w jaki sposób sprawdzić?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

a

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

U mnie to kosztuje 50zl. kazdy kto robi turbo ma sprzet do tego sztucznie napedza i ma wszystko jest teraz duzo ludzi ktorzy sie tym zajmuja kazdy zaklad ci to sprawdzi a samemu mozesz tylko sprawdzic lozysko i wirnik
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
Pięti
Posty: 23
Rejestracja: 2004-08-05 00:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Dębica

Witam

Post autor: Pięti »

jestem ciekaw czym jest spowodowany taki przedzial cenowy i ile kosztuje turbina do 2.2GT i czy jest mozliwosc oddania starej i ile bedzie taniej DZIEKI
Probasek 2.2T 89"
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

a

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

Sluchaj facet chce za turbo z gwarancja 750 zl znalazlem ci je wiec jesli cos chcesz wiecej to dzwon 888680260
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
boyas
Posty: 19
Rejestracja: 2004-03-23 15:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: boyas »

Witam.

Nie dalej jak wczoraj ogladałem fragment programu na TVN Turbo (zdaje się Garaż). A mowa była o regeneracji turbo sprężarek. Firma duża i specjalizująca się w regeneracji. Naprawa w granicach 700 PLN netto (a może uda się brutto :?: :twisted: ), pod warunkiem, że nie zajeżdżona do końca :evil: Wiem, że temat był już poruszany, ale jestem ciekaw regeneracji turbinek naszych klubowiczów: co zostało wymienione, koszt i jak się sprawuje w dalszej eksploatacji?? Czy tanio = dobrze, czy tylko drogo = dobrze :?:

Pozdrawiam wszystkich już zimową aurą...
Boyas
Obrazek '90 USA Silver Arrow
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Anonymous pisze:hehe, w koncu ktos rozsadnie napisal :D

Nowe turbiny kosztuja sredni 1000-2000zl (zalezy od auta), tak wiec regeneracja raczej tansza.

Precyzja przy naprawie jest jak przy panewkach w silniku. Dochodzi oczywiscie znajomosc budowy i rozwiazan, co wlasnie zglebiam - mam 3 rozne turbiny do testow.

Nowa turbina do Probe kosztuje 7500 zł w karaju. No chyba, że cene podałeś w dolarach, bo np. cały kit do II gen. jest w granicach 2500 -3000+$
Za granicą:
------------------------------------------------------------------------------------
fordparts.com
turboCHARGER, 2.2L 89-92 $1,643.39 $0.00 $1,265.41
Fuel system - Fuel induction - turbo charger - turbocharger
-------------------------------------------------------------------------------------

Turbina się kręci z prędkościami dochodzącymi do 250000 obrotów i konieczne jest BARDZO dokładne wyważenie. To niestety nie tylko panewki i uszczelki.
Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Post autor: kicur »

wedlóg mnnie najlepiej i najtaniej kupic turbo z rozbitego probka:)ja kupilem fajna turbinke za 300 a kumpel w podobnej cenie i tez bardzo fajna:D-->najlepiej wyjmij ja zasleb otwor i weze i rozbiez-->najwazniejszy jest wirnik-nie moze byc porysowany w mijscu tarcia o panewki(tzn moga byc drobne ryski i nic wiecej) a też nie moze miec urwanych lopatek i nie moze byc krzywy!!!-kopcil ci bo pierscien uszczelniajacy od strony kolektora jest pekniety lub wytarty-jak rozbierzesz to zobaczysz-a mial duze ubytki oleju??? czy tylko przy zapalaniu kopcil??rozebralem juz pare turbinek i troszke o nich wiem:)rozbiez swoja i bedziesz wiedzial czy bardziej oplaca sie regeneracja czy jaks uzywana turbina
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”