Mam problem z turbem!!!
Oczywiwiscie za warto kupic regenerowana. Co przewaznie sie psuje w turbo to lozyska. Ktore sie zapiekaja jak ludzie nie dbaja o turbo. Wienc jak ktos naprawde wie jak sie regeneruje turbo to smialo mozesz kupic od tej osoby. Ale pod warunkiem ze wirniki nie sa uszkodzone. Turba kreca sie z bardzo szybko i to zalaezy od turba ale czesto powyzej 100 000 rpm. A co do ceny to juz nie moja dzialka bo tego to ja nie wiem Ale mozesz sie zapytac goscia ile bierze za robocizne a ja moge ci zalatwic caly kit do regeneracji.
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
e
Witam koledzy i proponuje kuic uzywana koszy od 500 do 700 mam goscia ktory sie tym bawi i daje gwarancje a orginal to orginal a turbo mozna bardzo szybko sprawdzic czy jeszcze pochodzi ja bym kupil uzywke pozdrawiam
JAZDA NA MAXA IM BACK
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
a
U mnie to kosztuje 50zl. kazdy kto robi turbo ma sprzet do tego sztucznie napedza i ma wszystko jest teraz duzo ludzi ktorzy sie tym zajmuja kazdy zaklad ci to sprawdzi a samemu mozesz tylko sprawdzic lozysko i wirnik
JAZDA NA MAXA IM BACK
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
a
Sluchaj facet chce za turbo z gwarancja 750 zl znalazlem ci je wiec jesli cos chcesz wiecej to dzwon 888680260
JAZDA NA MAXA IM BACK
Witam.
Nie dalej jak wczoraj ogladałem fragment programu na TVN Turbo (zdaje się Garaż). A mowa była o regeneracji turbo sprężarek. Firma duża i specjalizująca się w regeneracji. Naprawa w granicach 700 PLN netto (a może uda się brutto ), pod warunkiem, że nie zajeżdżona do końca Wiem, że temat był już poruszany, ale jestem ciekaw regeneracji turbinek naszych klubowiczów: co zostało wymienione, koszt i jak się sprawuje w dalszej eksploatacji?? Czy tanio = dobrze, czy tylko drogo = dobrze
Pozdrawiam wszystkich już zimową aurą...
Nie dalej jak wczoraj ogladałem fragment programu na TVN Turbo (zdaje się Garaż). A mowa była o regeneracji turbo sprężarek. Firma duża i specjalizująca się w regeneracji. Naprawa w granicach 700 PLN netto (a może uda się brutto ), pod warunkiem, że nie zajeżdżona do końca Wiem, że temat był już poruszany, ale jestem ciekaw regeneracji turbinek naszych klubowiczów: co zostało wymienione, koszt i jak się sprawuje w dalszej eksploatacji?? Czy tanio = dobrze, czy tylko drogo = dobrze
Pozdrawiam wszystkich już zimową aurą...
Boyas
'90 USA Silver Arrow
'90 USA Silver Arrow
Anonymous pisze:hehe, w koncu ktos rozsadnie napisal
Nowe turbiny kosztuja sredni 1000-2000zl (zalezy od auta), tak wiec regeneracja raczej tansza.
Precyzja przy naprawie jest jak przy panewkach w silniku. Dochodzi oczywiscie znajomosc budowy i rozwiazan, co wlasnie zglebiam - mam 3 rozne turbiny do testow.
Nowa turbina do Probe kosztuje 7500 zł w karaju. No chyba, że cene podałeś w dolarach, bo np. cały kit do II gen. jest w granicach 2500 -3000+$
Za granicą:
------------------------------------------------------------------------------------
fordparts.com
turboCHARGER, 2.2L 89-92 $1,643.39 $0.00 $1,265.41
Fuel system - Fuel induction - turbo charger - turbocharger
-------------------------------------------------------------------------------------
Turbina się kręci z prędkościami dochodzącymi do 250000 obrotów i konieczne jest BARDZO dokładne wyważenie. To niestety nie tylko panewki i uszczelki.
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
wedlóg mnnie najlepiej i najtaniej kupic turbo z rozbitego probka:)ja kupilem fajna turbinke za 300 a kumpel w podobnej cenie i tez bardzo fajna:D-->najlepiej wyjmij ja zasleb otwor i weze i rozbiez-->najwazniejszy jest wirnik-nie moze byc porysowany w mijscu tarcia o panewki(tzn moga byc drobne ryski i nic wiecej) a też nie moze miec urwanych lopatek i nie moze byc krzywy!!!-kopcil ci bo pierscien uszczelniajacy od strony kolektora jest pekniety lub wytarty-jak rozbierzesz to zobaczysz-a mial duze ubytki oleju??? czy tylko przy zapalaniu kopcil??rozebralem juz pare turbinek i troszke o nich wiem:)rozbiez swoja i bedziesz wiedzial czy bardziej oplaca sie regeneracja czy jaks uzywana turbina
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393