Instalacja gazowa - 2,5 V6

Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Instalacja gazowa f. BRC, II generacjI?

Post autor: Jerry »

Część wszystkim,
interesują mnie opinie użytkowników instalacji BRC. Jeżeli II generacji to np. jakiej mocy reduktor, jaka elektronika? Czy ktoś jeździ na tej instalacji w 2,5Lv6.Jakie inne problemy? Przy okazji prosiłbym o ceny używanych przepływomierzy, dla wstępnej kalkulacji kosztów i ryzyka.
Wiem ,że najlepiej SGI ale narazie chciałbym zebrać jakiekolwiek opinie. Rozmawiałem z Piotrem Oleksykiem z Czakramu, robili komuś z chłopaków probaska na II generacji, oczywiście na odpowiedzialność właściciela ( problem przepływomierza).

Będę wdzięczny za wszystkie opinie.
Jerry
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Axel, jestem przed insatalcją, jeszcze nie wybrałem, jeżeli możesz dać te namiary to podaj. U mnie sekwencja to minimum 5500 pln.( BRC)
Ale koszty przepływomierza to od 2000 - 7000 , podobno.
Jerry
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Jerry pisze:Axel, jestem przed insatalcją, jeszcze nie wybrałem, jeżeli możesz dać te namiary to podaj. U mnie sekwencja to minimum 5500 pln.( BRC)
Ale koszty przepływomierza to od 2000 - 7000 , podobno.
Jerry
5500 ,to cholerne zdzierstwo,ja za swoją płaciłem 3800,ale już znalazłem tańsze.Na priva podaje ci numer tel.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
UkI
Posty: 67
Rejestracja: 2004-07-04 12:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: UkI »

Heh , wyobrażam sobie ze to nie jest mało ale w wawie nie znajde nikogo taniej :cry:
A gdzie masz tych fachowcow AXEL??
Probe II 2,5 V6
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

Nie wiem jak to jest z tymi tanimi, ale ja mam za 4200 zł i to jest poprostu SYF!!!..

Strzeżcie się BIGAZU!!!!! Jeszcze raz przypominam!

Jak wam ładnie chodzi,to OK. ALe odradzam eksperymentów z tanimi instalacjami. Nie pchajcie się w g#wno!
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Instalacje są takie same,tylko gazownicy to amatorzy :twisted: .
Każdy wycenia indywidualnie,a za sam fakt,że to Ford Probe narzucają cenę.Jedni montują za 4200 ,drudzy za 4600,jeszcze inny za 5500,a uczciwi za 3500-3800.Jeżeli zapłaciłem mniej za swoja,to nie oznacza,że jest tańsza,po prostu ktoś inny przepłacił :twisted: .
Co do BIGAZU nie mam pojęcia co to jest i jak to się sprawuje.Rodzaj instalacji jest mniej ważny jak jest instalacja i znajomość tematu :twisted: .
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick »

Rozpisywać za dużo się nie będę. Mam zwykłą BRC+ sterowanie autronikiem al700. chodziło wszystko ok ale po 5 miechach padł emulator wymieniłem na nowy (gwarancja) i jest git. Żadnych strzałów i tym podobnych rzeczy, należy tylko wymienić przed założeniem instalki przewody WN, kopułkę i palec, no i świece (tylko jednoelektrodowe). Całość kosztowała 2000 kafle, pali jak ja chce od 9-20, tzn jaką mam nogę i jak go ustawie. Po pół roku przepływomierz cały. Straty-żadne, zysk w porównaniu z wtryskiem sami policzcie.
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Axel dzięki za namiar, już rozmawiałem z warsztatem, troszke daleko ale przy tej różnicy w cenie to się jeszcze kalkuluje. Poza tym rzecz nie oceniona, znają auto i nie muszą go najpierw oglądać. Przy tej cenie montuję SGI, na ratki oczywiście, chyba w przyszłym tygodniu.Chłopaki obiecali, że zrobią w jeden dzień, więc bez noclegu się obejdzie. Sekwencja OMVL - Dream, też masz taką?

3maj się
Jerry
Gość

Post autor: Gość »

ja mam zwykla elpigazu, za 1700 zł - chodzi bez zarzutu.
co do przepływomieza to w 2,5 jest jajo - nie jest łatwo to zniszczyc - istnieje cos takiego jak klapa przeciwwybuchowa.

ceny przepływomierzy - kolo 1000 zł.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Jerry pisze:Axel dzięki za namiar, już rozmawiałem z warsztatem, troszke daleko ale przy tej różnicy w cenie to się jeszcze kalkuluje. Poza tym rzecz nie oceniona, znają auto i nie muszą go najpierw oglądać. Przy tej cenie montuję SGI, na ratki oczywiście, chyba w przyszłym tygodniu.Chłopaki obiecali, że zrobią w jeden dzień, więc bez noclegu się obejdzie. Sekwencja OMVL - Dream, też masz taką?

3maj się
Jerry
Tak dokładnie mam taką i polecam :D .Pozdro!
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

JA SIE PRZYLACZAM DO PYTAN KOLEGI I JESTEM ZDZIWIONY ZE NIKT NIE ODPISAL :shock:
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick »

Robercik pisze:JA SIE PRZYLACZAM DO PYTAN KOLEGI I JESTEM ZDZIWIONY ZE NIKT NIE ODPISAL :shock:
poczytaj co kilka postów wczesniej napisałem o BRC i sterowaniu autronikiem za 2000 zł :twisted:
Awatar użytkownika
SKÓREK
Posty: 23
Rejestracja: 2004-07-01 11:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Polska

Post autor: SKÓREK »

Ja tez chce zalozyc instalacje gazową.Przegladalem oferte Firmy BRC i okazało sie ze nie mają oni oferty do mojego probka jak i rowniez do mazdy z takim samym silnikiem.Bylo tylko mondeo 2.5 ale 16v.Czy jest jakas roznica?Chyba raczej tak.Gazownik mi proponuje instalke BRC ale boje sie ze cos sie zwali.Moze wy znacie jakies instalki (tylko nie sekwencje)ktora jest przeznaczona do mojego autka?Prosze o linki firm lub namiary na bardzo dobrego gazownika w moich okolicach.

Pozdrawiam
Ford Probe II 93' 2.5V6 24v
Awatar użytkownika
SKÓREK
Posty: 23
Rejestracja: 2004-07-01 11:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Polska

Post autor: SKÓREK »

Hmm.Nikt nic nie wie?Poradzicie cos?Potrzebuje szybko gaziku :(
Ford Probe II 93' 2.5V6 24v
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

Obawiam sie ze bedziesz musial sobie sam poszperac w innych postach dotyczacych gazu w probaskach. Pozdrawiam!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:17 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Brychu
Posty: 482
Rejestracja: 2003-05-25 00:32
Galeria: viewtopic.php?t=8101
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Brychu »

SKÓREK pisze:...Firmy BRC i okazało sie ze nie mają oni oferty do mojego probka jak i rowniez do mazdy z takim samym silnikiem.Bylo tylko mondeo 2.5 ale 16v.Czy jest jakas roznica?
Raczej zdecydowanie jest różnica:
1. Silnik w Mondeo V6 jest 24v a nie 16v jak napisałeś
2. Silnik w Mondeo V6 nie ma nic wspólnego z tym co w Probe (jest to silnik Duratec stosowany później dopiero w modelu Cougar)
3. Ogólnie jakoś nie mam zaufania do BRC, ale może to dlatego że jeżdżę takim właśnie Mondeo z takim silnikiem i taka instalacją i jest tu u mnie akurat taka rzeźba że dramat, więc mogę być subiektywny.
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Cześć wszystkim,

temat rzuciłem na forum jakiś czas temu i teraz wracam do niego. W końcu zdecydowałem i zamontowałem sekwencję, firma mniej ważna, chociaż nie wolno tego tematu ignorować. Można założyć coś taniego, ale raczej ceny trzymają się wprost proporcjonalnie do ilość garów. Dla V6 trzeba liczyć 6000-6500 pln za SGI, można oczywiście troszkę zaoszczędzić ale kosztem jakości. Wybrałem dobrą instalację, ELISA, zamontowana w dobrym zakładzie, dwa lata gwarancji, profesjonalny serwis.
Polecam wszystkim dwójkowiczom , sekwencje, drogo ale bez problemów.

pozdrawiam,
Jerry
rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick »

Dużo było już pisane na temat LPG więc nie będe sie powtarzał i innych. Sęk nie w tym czy zwykła czy sekwencja (to ma znaczenie ale drugorzędne) a najważniejszy jest fachowiec i firma. Jak ludziska się znają (rzadkość) to wszystko zrobią i założa instalkę za 1900 zł i będzie chodziło bez problemu, jak partacze to i wtrysk za 7000 pln spier.... i dopiero się zaczną schody. Szukać należy zatem dobrych fachowców w pierwszej kolejności a potem po głębokim zastanowieniu z takowym fachmanem zdecydować sie na to jaką instalkę założyć. To tyle powodzenia w poszukiwaniach. Ja mam za 2 kafle BRC i jestem zadowolony (brc daje się bardzo dobrze wyregulować, poprzednie lovato tego nie miało) a i kopa ma jak trzeba. W moim przypadku to założyli mi instalkę tacy sobie fachowcy, ale ją poprawiłem i reguluje sam i nic dodać nic ując . :)
CZAKPIOTR

GAZ

Post autor: CZAKPIOTR »

WITAM WSZYSTKICH FANOW FORDA PROBE
NIEJEST PRAWDA ZE NIEDA SIE ZALOZYC INSTALACJI II-GENERACJI
DO PROBE I ZE NIEMA INSTALACJI BRC DO TAKIEGO BOLIDA
JEST INSTALACJA II-GEN ORAZ ORGINALNY MIKSER SPECJALNIE DO TEGO AUTA
PROBLEM ZAS POLEGA NA TYM ZE AUTA KTORE TRAFIAJA DO MNIE DO ZAGAZOWANIA CZESTO SA W OPLAKANYM STANIE (UKLAD ZAPLONOWY)
A WLASCICIEL JAK USLYSZY ILE KOSZTUJA NOWE KABLE WYSOKIEGO NAPIECIA ,KOPULKA, PALEC TO MOZNA SIE DOMYSLIC JAK REAGUJE
A JAK ZNAM ZYCIE TO NIKT NIE KUPUJE PROBASA ZEBY JEZDZIC SPOKOJNIE ,NOI KOLO SIE ZAMYKA
A STRZALY MOGA BYC POTEZNE I ICH KONSEKWENCJE TEZ
BO BARDZO CIEZKO ZABESPIETRZYC TEN SILNIK PRZED STRZALAMI
(2500 V6) ALE POZATY CHODZI PIEKNIE
POZATYM JEZELI MACIE JAKIES KONKRETNE PYTANIA TO CHETNIE POMOGE MOJ E-MEIL oleksyk@czakram.pl
POZDRAWIAM WSZYSTKICH I PRZEPRASZAM ZE SIE WTRACILEM ALE
ZNAJOMEK DAL MI CYNK ZE SA TU PORUSZANE SPRAWY GAZU I ZE NAWET PADLO MOJE NAZWISKO WIEC SIE ODEZWALEM
NO TO CHYBA TYLE
PIOTR OLEKSYK CZAKRAM BRC TARNOW
rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick »

Nic dodać nic ująć. JA mam BRC sterowanie autronikiem i przez cały czas jak ją mam to nie miałem strzału. Fakt wcześniej wszystko w instalacji WN wymieniłem, (ale przyjąłem za pewnik to, że każdy kto sie na gaz decyduje to właśnie to zrobi). A mit o tym, że należy zmienić fabryczny dolot powietrza, albo go zasłonić proszę wyrzucić do kosza. Mam takowy-żadnych zmian nie robiłem i wsztystko gra, nie gaśnie nie krztusi się. Jeszcze raz się powtórze fachowy montaż, prawidłowa regulacja i sprawny silnik z nową instalacją WN (przewody, palec, świece, kopułka) i nie ma prawa być żadnych problemów. No pozostaje jeszcze jakość tankowanego gazu, która potrafi zmienić równo pracujący silnik w przysłowiowego "diesla". Osobiście leje tylko na Shelu i statoilu i zawsze silnik pracuje tak samo(a próbowałem wielu innych i to co się działo z silnikiem to rozpacz- warto zapłacić te 10 gr więcej). Zresztą podobną "wrażliwościa" wykazuje się również na etylinie, ale o tym wszyscy wiedzą.
CZAKPIOTR

GAZ

Post autor: CZAKPIOTR »

DLA ZAINTERESOWANYCH PRZESYLAM ZDJECIE MIXERA[img]http://www.czakram.pl/produkty/12mx_/12mx00250002-.jpg
[/img]
Gość

Post autor: Gość »

wrzuc ta fotę najpierw do strefy zrzutu i dopiero zamieść w poście - inaczej chyba ci nie pokaże.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Bieniasku -> on nie jest zarejestrowany :P

Obrazek
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 92
Rejestracja: 2004-06-22 13:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Jerry »

Witam serdecznie Panie Piotrze,
pozwoliłem sobie powołać się w poprzednich postach na Pana nazwisko jako osoby z kręgu profesjonalistów. Rzeczywiście byłem mocno zdezorientowany, czy montować II generację, czy może jednak sekwencję.
Do końca nie byłem pewien, z jednej strony kwestie finansowe, z drugiej obawy przed kosztami przepływomierza, w końcu wybrałem. Ale tak naprawdę to zadecydował profesjonalizm warsztatu do którego trafiłem. Oczywiście nie będę podawał danych, nie o to tutaj chodzi. Jednakże, jednym z elementów dla którego nie było to BRC, jest fakt, że w warsztatach montujących instalacje BRC nie mają schematów do Forda Probe, do Mondeo, owszem. Może warto by było, Panie Piotrze, żeby firma wyposażyła warsztaty w niestandardowe informacje, bez nich uciekają wam klienci. A jest nas coraz więcej z "fajnym" autami.
Pozdrawiam serdecznie, zapraszam do brania udziału w naszych dyskusjach na temat LPG, poza tym chciałbym się spytać, czy jest w ogóle możliwe dostosowanie naszych instalacji gazowych do paliwa CNG?
Jeżeli znajdzie Pan czas, czekam na info.

Jerry
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”