Lukas007
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Dziekuje, milo mi, ze zainteresowal Cie moj temat
Nowy zestaw hamulcow od KVR Performance ...
1. Tarcze KVR - nacinane, ocynkowane
2. Klocki KVR - karbonowe
3. Przewody KVR (licencja Goodridge) - oplot ze stali nierdzewnej
... dojdzie jeszcze plyn hamulcowy MOTUL RBF 600 lub RBF 660.
Pozdrawiam
Lukasz
Nowy zestaw hamulcow od KVR Performance ...
1. Tarcze KVR - nacinane, ocynkowane
2. Klocki KVR - karbonowe
3. Przewody KVR (licencja Goodridge) - oplot ze stali nierdzewnej
... dojdzie jeszcze plyn hamulcowy MOTUL RBF 600 lub RBF 660.
Pozdrawiam
Lukasz
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: Lukas007
Już im ołtarzyk ze świecami zrobiłeś ?
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- mar3inez
- Posty: 411
- Rejestracja: 2009-01-04 17:54
- Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=16758
- Lokalizacja: Trzcianka
Re: Lukas007
Cena nie mała za tarcze. Nie lepiej było kupić jakiś big brake kit?
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Jak za komplet tarcz, klockow i przewodow - 800$ to dobra cena, zwlaszcza, za towar tej jakosci.Cena nie mała za tarcze
1. Big brake kit kosztuje srednio ok. 1800$ - 2200$ - a to juz jest lekka przesada ...Nie lepiej było kupić jakiś big brake kit?
2. Szukalem dlugo i big brake kit'a do Probe I gen nie znalazlem nigdzie ...
A dziekujeFajny zestaw
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Lukas007 Bez urazy stary ale za 2500 zł to nie takich hebli się spodziewam. Nie mówię że źle robisz ale moim zdaniem pieniądze źle wydane. Za parę miesięcy najprawdopodobniej przedstawię swój sposób na hamulce i kosztorys wtedy porównasz co mogłeś za tą kasę mieć a co masz. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Zapewne chodzi Ci o dopasowanie hamulcow od innego auta. Czytalem na forum troche o probach podpasowania zacisku od EVO XIII, do tego z tarcza o wymiarach ponad 300mm, ale temat juz dlugo pozostaje nie rozrzygniety. Poza tym czy tarcza taka, czy inna, nowa zawsze bedzie kosztowala duzo. Ja nie uwazam tych pieniedzy za wydane zle ... na drugim aucie też mam tarcze tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolony. Mimo to, dziekuje za szczera opinie i czekam na efekty Twoich prac z hamulcami.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
To jeszcze trochę poczekasz Na razie mam same zaciski 4 tłoczkowe muszę jeszcze kupić tarcze, klocki, przewody + przejściówki dorobić. Na razie cała moją uwagę skupiłem na podłączeniu DET3 i strojeniu silnika nawet na montaż poliuretanów nie mogę znaleźć czasu
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Lukas007
Bogdan możesz zdradzić z czego pochodzą te hamulce jeśli to nie tajemnica?
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
-- oryginalny post 2010-07-15 03:20 --
Nowe przewody WN i filtr ...
-- dodano 2010-10-22 22:31 --
Dawno nic nie pisałem, więc napisze nieco co się w aucie zmieniło, a zmieniło się w sumie niewiele. Zamontowane zostały nowe hamulce (wyglądają i hamują bardzo dobrze), przewody WN i filtr stożkowy Fujita (to raczej dla dekoracji i dla zasady, niż dla mocy, ale zawsze ...), oraz sprzęgło Clutchmasters STAGE III, które miało byc tylko niewiele "ostrzejsze" od seryjnego, a okazało się totalną brzytwą i wymagało długiego zapoznawania z moją lewą nogą. Efekt jest taki, że nawet przy doładowaniu 0.7b auto rwie przyczepność przy zmianie z II na III i nadal w ruchu miejskim jest ciężko, ale daje sobie radę - zostawiam 15m przerwy ... i ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ... i tak w dużym skrócie. Miny ludzi w korkach bezcenne, zważywszy dodatkowo na efekty dźwiękowe mega głośnego BOV'a i równie "cichego" 2.5" przelotu
Tak ten przecudownie, niepraktycznie zaje'fajny kevlarowy klocek prezentuje się na zdjęciu od producenta (to chyba pierwszy raz, kiedy nie "obstrykalem" nowych części ... obiecuje poprawę)
Obecnie jestem na etapie oczekiwania na chip'a od Probinator'a (podobno jedyny działający wg. user'ów I gen. w US) ... jak zadziała i turbo zacznie tłoczyć wreszcie jakieś męskie wartości, pokuszę się o wizytę na dobrej hamowni, może jakiś filmik etc ... myśle, że do końca listopada coś uda się w tej sprawie poruszyć, o ile oczywiście nie spadnie śnieg ... a może to tylko plotki, że na pół-spieku "niepewnie" się jeździ w zimie
Nowe przewody WN i filtr ...
-- dodano 2010-10-22 22:31 --
Dawno nic nie pisałem, więc napisze nieco co się w aucie zmieniło, a zmieniło się w sumie niewiele. Zamontowane zostały nowe hamulce (wyglądają i hamują bardzo dobrze), przewody WN i filtr stożkowy Fujita (to raczej dla dekoracji i dla zasady, niż dla mocy, ale zawsze ...), oraz sprzęgło Clutchmasters STAGE III, które miało byc tylko niewiele "ostrzejsze" od seryjnego, a okazało się totalną brzytwą i wymagało długiego zapoznawania z moją lewą nogą. Efekt jest taki, że nawet przy doładowaniu 0.7b auto rwie przyczepność przy zmianie z II na III i nadal w ruchu miejskim jest ciężko, ale daje sobie radę - zostawiam 15m przerwy ... i ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ... i tak w dużym skrócie. Miny ludzi w korkach bezcenne, zważywszy dodatkowo na efekty dźwiękowe mega głośnego BOV'a i równie "cichego" 2.5" przelotu
Tak ten przecudownie, niepraktycznie zaje'fajny kevlarowy klocek prezentuje się na zdjęciu od producenta (to chyba pierwszy raz, kiedy nie "obstrykalem" nowych części ... obiecuje poprawę)
Obecnie jestem na etapie oczekiwania na chip'a od Probinator'a (podobno jedyny działający wg. user'ów I gen. w US) ... jak zadziała i turbo zacznie tłoczyć wreszcie jakieś męskie wartości, pokuszę się o wizytę na dobrej hamowni, może jakiś filmik etc ... myśle, że do końca listopada coś uda się w tej sprawie poruszyć, o ile oczywiście nie spadnie śnieg ... a może to tylko plotki, że na pół-spieku "niepewnie" się jeździ w zimie
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Lukas007
Uważaj, żeby ten duży skrót nie skończył się tak:Lukas007 pisze:ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ... i tak w dużym skrócie.
ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ...
----------------------------------------------------------------------------------------
Powodzenia w pracach. Zazdroszczę samozaparcia.
Ech... gdybym ja był młodszy...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lukas007
to zamiast srebrnej jedynki dostalbys na urodziny zgrzewka piwa. nie marudz! glowa (i inna czesci ciala) do gory!
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Hehe ... mistrz ciętej riposty widzę ... dobrze, dobrze - trochę dobrego humoru na forum bardzo wskazane (dlatego tak a nie inaczej napisałem mój ostatni, a zarazem pierwszy od ponad trzech miesięcy post). Co do tej stodoły z filmiku i efektownego weń wjazdu to na razie jestem chyba bezpieczny - moje auto zawiesiło by się na obecnych sprężynach mniej więcej w połowie drogi Tak już zupełnie serio, oschle i fachowo, powiem, że da się z tym jeździć, ale wymaga to nabrania odpowiedniej wprawy i przyzwyczajenia. W sumie lepsze to niż ślizgające się ori sprzęgło, na którym (bo w takim stanie było moje) przy dodaniu gazu nawet na V następował uślizg ... teraz jest w sam raz do sportowego auta, tylko, że silnik, a raczej jego oprogramowanie, nie zupełnie do tej charakterystyki pasują ... no, ale będę próbował.
DziękujePowodzenia w pracach. Zazdroszczę samozaparcia.
Ech... gdybym ja był młodszy...
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Re: Lukas007
Witam
Świetnie wykonana robota.
Bardzo mi się podoba to co robisz z autem.
A ile takie sprzęgieło Cie kosztowało?
Pozdrawiam
Świetnie wykonana robota.
Bardzo mi się podoba to co robisz z autem.
A ile takie sprzęgieło Cie kosztowało?
Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
- Kayl
- Posty: 228
- Rejestracja: 2010-04-11 12:21
- Samochód: PGT 91 & Civic Ferio & FTO
- Galeria: viewtopic.php?t=17494
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Lukas007
fajny Probe podoba mi się swojego bym chciał podobnie zrobić
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Miło mi to słyszeć ... w sumie, to receptę już masz - teraz trochę chęci i środków i będziesz miał to czego chcesz
Żeby nie było, że nic się w temacie nie dzieje ...
1. Głośniki przednie: Morel Tempo 6
2. Jednostka sterująca: Alpine CDA 7832R
Tak gra - http://www.youtube.com/watch?v=h2uSVWPM47s
Żeby nie było, że nic się w temacie nie dzieje ...
1. Głośniki przednie: Morel Tempo 6
2. Jednostka sterująca: Alpine CDA 7832R
Tak gra - http://www.youtube.com/watch?v=h2uSVWPM47s
Re: Lukas007
Fajnie gra i auto wygląda naprawdę dobrze
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Dzieki resko - audio faktycznie daje rade
Nowosci - auto dostalo glowice po kompleksowej obrobce razem z walkiem Colt'a. Chodzi pieknie, jezdzi podobno jeszcze lepiej (jestem obecnie za granica wiec nie mam mozliwosci sprawdzic). Dodatkowo zamowione zostaly nowe amortyzatory na przod. Powoli zaczynam sie rozgladac nad wiekszymi zaciskami i rozporka.
Pozdrawiam
Lukasz
Nowosci - auto dostalo glowice po kompleksowej obrobce razem z walkiem Colt'a. Chodzi pieknie, jezdzi podobno jeszcze lepiej (jestem obecnie za granica wiec nie mam mozliwosci sprawdzic). Dodatkowo zamowione zostaly nowe amortyzatory na przod. Powoli zaczynam sie rozgladac nad wiekszymi zaciskami i rozporka.
Pozdrawiam
Lukasz
Re: Lukas007
Moglbys cos wiecej o tym napisac?
skad taki pomysl? ktos juz wrzucal takie walki?
pozdrawiam pedro
skad taki pomysl? ktos juz wrzucal takie walki?
pozdrawiam pedro
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
-- oryginalny post 2011-05-03 20:26 --
Na takim walku jedzi sporo ludzi w US i kazdy go sobie chwali. Jak wroce do PL to zabiore auto na hamownie i zobacze co i jak, poki co chce w Probe zmienic przednie zaciski i zajac sie silnikiem w drugim aucie.
Tu masz linki gdzie mozna zasiegnac troche informacji na temat tego walka ...
http://www.coltcams.com/html/tri_flow_t ... /index.cfm
-- dodano 2011-08-04 10:19 --
Wykres z hamowni
... doladowanie ustawione na 0.8b, przy wyzszym dolot niestety zaczal sie rozszczelniac i nie moglismy dokonczyc pomiaru ...
W najblizszych planach jest wykonanie kompletnego orurowania od turbiny przez IC do przepustnicy z kwasowki na lacznikach sylikonowych. Do tego dojdzie też wiekszy IC (~ 600x300mm). Nastepnie ustawimy doladowanie na 1.1-1.3b i ponowimy pomiar. Zaleznie od tego jak wyjdzie AFR albo ECU zostanie z chip'em albo bedziemy stroic na DET II.
Zamowilem też nowe zawieszenie i hamulce, mysle, ze niedlugo powinny pojawic sie fotki nowych gratow ...
Na takim walku jedzi sporo ludzi w US i kazdy go sobie chwali. Jak wroce do PL to zabiore auto na hamownie i zobacze co i jak, poki co chce w Probe zmienic przednie zaciski i zajac sie silnikiem w drugim aucie.
Tu masz linki gdzie mozna zasiegnac troche informacji na temat tego walka ...
http://www.coltcams.com/html/tri_flow_t ... /index.cfm
-- dodano 2011-08-04 10:19 --
Wykres z hamowni
... doladowanie ustawione na 0.8b, przy wyzszym dolot niestety zaczal sie rozszczelniac i nie moglismy dokonczyc pomiaru ...
W najblizszych planach jest wykonanie kompletnego orurowania od turbiny przez IC do przepustnicy z kwasowki na lacznikach sylikonowych. Do tego dojdzie też wiekszy IC (~ 600x300mm). Nastepnie ustawimy doladowanie na 1.1-1.3b i ponowimy pomiar. Zaleznie od tego jak wyjdzie AFR albo ECU zostanie z chip'em albo bedziemy stroic na DET II.
Zamowilem też nowe zawieszenie i hamulce, mysle, ze niedlugo powinny pojawic sie fotki nowych gratow ...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Na jakie hamulce się zdecydowałeś ? Wykres ładny jeśli chodzi o 0.8 bara.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
W przyszlym tygodniu przyjda to wrzuce fotki ... ogolnie customowy zestaw, oparty na zaciskach Willwood'a z tarcza 325mm ...
Kolejny wykres, jeszcze w tym sezonie mam nadzieje, bedzie juz na wyzszym doladowaniu i po strojeniu ... zaraz po powrocie z US zabieram sie za IC i orurowanie ...
Kolejny wykres, jeszcze w tym sezonie mam nadzieje, bedzie juz na wyzszym doladowaniu i po strojeniu ... zaraz po powrocie z US zabieram sie za IC i orurowanie ...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
No to nieźle kasą musiałeś machnąć aby taki zestaw kupić Ja u siebie zbieram graty ale dużo tańsza półka szczególnie jeśli chodzi o tarcze zakupiłem tanie aby sprawdzić czy to w ogóle wejdzie itd.
Jakiej średnicy oruraowanie dajesz ?
Jakiej średnicy oruraowanie dajesz ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Jak na big brake kit to kasa calkiem znosna ... orurowanie 2.5" - zebym za rok nie musial od razu przebudowywac dolotu przy okazji wymiany turbiny na wieksza ...