Turbo na biegu jałowym

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Turbo na biegu jałowym

Post autor: AXEL »

Widziałem na giełdzie Probe I GT 89.Kiedy gość dodawał gazu na luzie wstawała wskazówka od doładowania.Czy tak powinno być?U mnie tak nie ma ,tylko podczas jazdy.Jak jest u was?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Re: Turbo na biegu jałowym

Post autor: Gość »

AXEL pisze:Widziałem na giełdzie Probe I GT 89.Kiedy gość dodawał gazu na luzie wstawała wskazówka od doładowania.Czy tak powinno być?U mnie tak nie ma ,tylko podczas jazdy.Jak jest u was?
U mnie tak jest.
Ale nie wstaje dużo może o 1/4 skali na gazie na maksa.
Choć u mnie turbo generalnie dobrze się sprawuje (odpukać) to na dodatek
już jadąc bardzo szybko łapie 1500obr./min.

No właśnie ciekawe czy to dobrze
Gość

Re: Turbo na biegu jałowym

Post autor: Gość »

Sqad pisze:
AXEL pisze:Widziałem na giełdzie Probe I GT 89.Kiedy gość dodawał gazu na luzie wstawała wskazówka od doładowania.Czy tak powinno być?U mnie tak nie ma ,tylko podczas jazdy.Jak jest u was?
U mnie tak jest.
Ale nie wstaje dużo może o 1/4 skali na gazie na maksa.
Choć u mnie turbo generalnie dobrze się sprawuje (odpukać) to na dodatek
już jadąc bardzo wolno łapie dość nisko 1500obr./min.

No właśnie ciekawe czy to dobrze
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Gazu dawał do 4 000 ,a wskaźnik wychodził na maxa.Według mnie nie powinno tak być.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Witam!
U mnie jest tak samo kiedy mocno dam po gazie tak do 5500 obr/min to wskazówka nie pójdzie dalej niż do połowy bialego pola nawet może troche mniej !!!
Gość

Post autor: Gość »

AXEL pisze:Gazu dawał do 4 000 ,a wskaźnik wychodził na maxa.Według mnie nie powinno tak być.
To może miał coś kombinowane
U mnie jest tak samo kiedy mocno dam po gazie tak do 5500 obr/min to wskazówka nie pójdzie dalej niż do połowy bialego pola nawet może troche mniej !!!
To ja mam dokładnie tak samo

Axel to może to jest tak koleś ma z czymś przegjętą pałe, Lukas i ja mamy
delikatne mody a ty masz tak jak powinno być
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:26 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jura
Posty: 115
Rejestracja: 2004-09-18 08:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jura »

u mnie dyga do 1/4 skali dalej na biegu jałowym nie chce układ wydechowy mam jeszcze orginalny:)
Gość

Post autor: Gość »

Cynki pisze:generalnie kiedy masz modyfikacje w wydechu, dolocie lub coś takiego to turbina się tak zachowuje...

u mnie tego nie ma, a mam oryginalnie wszystko jak pan bóg wymyślił.
Ale u mnie przed modami było dokładnie tak samo z tego co pamiętam
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

hmmm... nie wiem jak to ma byc, ale sprawdzalem na 3 autkach 2.2 gt i tego nie zaobserwowalem! tylko ze one sa bez modyfikacji!
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Gość

Post autor: Gość »

mikolaj pisze:hmmm... nie wiem jak to ma byc, ale sprawdzalem na 3 autkach 2.2 gt i tego nie zaobserwowalem! tylko ze one sa bez modyfikacji!
A może macie racje ale nie jestem pewien.
Bez jakich kolwiek modów to wskazówka leciutko się podnosiła .... napewno
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 13:26 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

Cynki pisze:a tak w ogóle to może spytam... :D

po co ci turbo na biegu jałowym??? :D:D:D:D



Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.
Podtrzymanie turbo przy ruszaniu ... sprawa na ćwiartke
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

I na czesta wymiane przgubow ;)
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

wingerman pisze:I na czesta wymiane przgubow ;)
I skrzynia biegów

Przeguby to na skręconych kołach raczej już tego doświadczyłem :D
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

Cynki pisze: ...
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.
:1111_ok:
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

U mnie też,lecz nie zawsze, delikatnie drga gdy mocno przygazuję, choć nie wiem czy mam jak przykazał ten z góry, bo wskazówka turbo pokazuje 12 gdy go gonię
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Gość

Post autor: Gość »

caruso pisze:U mnie też,lecz nie zawsze, delikatnie drga gdy mocno przygazuję, choć nie wiem czy mam jak przykazał ten z góry, bo wskazówka turbo pokazuje 12 gdy go gonię
Bez zwężki ja też tak miałem ze zwężką to chryste skala się kończy wskazówka się opieraz drugiej strony skali prawie że.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”