Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
No więc co do mojego problemu to udało mi się go rozwiązać w dość prosty sposób, a mianowicie zamiast kochanej zwężki zrobiłem to w taki sposób jak jest tu: http://www.performanceprobe.com/index2.php .... i wszystko lata tak jak miało dzięki wszystkim za pomoc
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Moje pytanie - dlaczego według was tak jest.
Moje auto jak wracałem teraz do domu (100km) przez pewien okres czasu pompował tylko 6psi i ani więcej na żadnym biegu. Później wróciło do normy czyli 12psi.
Kolejne pytanie to dlaczego auto od 140-180 szło przyzwoicie (wskazówka szła w kilka sekund nie wiem z 6 może) a przy 180 jak nożem by uciął zwolniło się tępo narastania (180 - 200 w jakieś 3s może nawet 4). Pedał w podłodze cały czas. Lampy naturalnie zamknięte
Czekam za odp
Moje auto jak wracałem teraz do domu (100km) przez pewien okres czasu pompował tylko 6psi i ani więcej na żadnym biegu. Później wróciło do normy czyli 12psi.
Kolejne pytanie to dlaczego auto od 140-180 szło przyzwoicie (wskazówka szła w kilka sekund nie wiem z 6 może) a przy 180 jak nożem by uciął zwolniło się tępo narastania (180 - 200 w jakieś 3s może nawet 4). Pedał w podłodze cały czas. Lampy naturalnie zamknięte
Czekam za odp
- Xandr
- Posty: 219
- Rejestracja: 2006-12-10 13:19
- Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- Galeria: viewtopic.php?t=17508
- Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
jaka jest seryjna zwężka? bo straciłem ją a teraz mam turbine po regeneracji i mi odcina na 0.7
1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
- Xandr
- Posty: 219
- Rejestracja: 2006-12-10 13:19
- Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- Galeria: viewtopic.php?t=17508
- Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
no właśnie chyba takadrian_seki pisze:chyba 1,2mm
1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
ja mam obecnie 0,7mm odcina czasem na każdym biegu przy wolnych obrotach a czasem jest ok. Zimą odcina na 5 biegu a latem przeważnie na 3. Kontroluję pedałem gazu doładowanie - jak depnę max to pompuje chyba za czerwone pole ale na 5 biegu przeważnie mam 6psi i nie chce więcej a niekiedy jest 12 nie wiem dlaczego
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
To wszystko jest już napisane.
I jaką średnicę ma otwór w oryginalnej zwężce, i dlaczego odcina, i dlaczego raz pompuje do
połowy, a raz do końca.
Wysilcie się czasem, zamiast zadawać te same pytania...
I jaką średnicę ma otwór w oryginalnej zwężce, i dlaczego odcina, i dlaczego raz pompuje do
połowy, a raz do końca.
Wysilcie się czasem, zamiast zadawać te same pytania...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
Jak by było wytłuszczone to szybciej by się te strony oglądało - o wiedzę wytłuszczone i patrzę czy tego szukam - nie to przewijam dalej
Jak by było wytłuszczone to szybciej by się te strony oglądało - o wiedzę wytłuszczone i patrzę czy tego szukam - nie to przewijam dalej
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Jasne...
Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.
A wszystko przez to, że forumowicz zamiast przejmować się czystością i przejrzystością forum,Adrian pisze:A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
I koło się zamyka
- Xandr
- Posty: 219
- Rejestracja: 2006-12-10 13:19
- Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- Galeria: viewtopic.php?t=17508
- Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
wyluzuj !!OLEY pisze:Jasne...
Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.
A wszystko przez to, że forumowicz zamiast przejmować się czystością i przejrzystością forum,Adrian pisze:A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
wiem że źle zrobiłem ale pisałem z telefonu a mały mam wyświetlacz.
teraz pytam gdzie jest czat
PS. zwężka 1,0 start PROBE na zimnym silniku brak odcięcia
1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
He, he.Xandr pisze:wyluzuj !!
Ale ja cały czas piszę na luzie.
Kurna, a co to za tłumaczenie?Xandr pisze:wiem że źle zrobiłem ale pisałem z telefonu a mały mam wyświetlacz.
Piszesz, że wiesz, że zrobiłeś źle, a za moment zadajesz pytanie:
No właśnie...Xandr pisze:teraz pytam gdzie jest czat
I to jest odpowiednie pytanie w tym temacie, prawda?
Czy może to też przez to, że masz za mały wyświetlacz?
A później pretensje do garbatego, że ma proste dzieci.
Przez takie bazgranie sami pod sobą kopiecie dołki... Zrozumcie to!!!
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
[r]A co to za pytania? Jaki związek z tematem?OLEY pisze:...
Kurna, a co to za tłumaczenie?
...
I to jest odpowiednie pytanie w tym temacie, prawda?
Czy może to też przez to, że masz za mały wyświetlacz?
...
Albo te:[/r]
Robert pisze:[r]A co to za pytania? Jaki związek z tematem?[/r]
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Wyluzuj !!
Wiem że źle zrobiłem ale pisałem z komputera a mały mam monitor.
Wiem że źle zrobiłem ale pisałem z komputera a mały mam monitor.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Hey. U mnie była zwężka 0,8mm, turbo pompowało do końca czerwonego pola i odcięcie(wydech pełny przelot, bez żadnych tłumików), na V biegu nie dało się przyśpieszać bo od razu odcina. Dziś wsadziłem zwężkę 1.0mm i to samo do końca Trochę to "niemiłe" a idąc tak dalej to będę musiał wsadzać zwężkę o większej średnicy niż seryjna aby normalnie deptać Więc kto orientuje się w sprawach chipa do GT, do kogo trzeba się uśmiechnąć ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Let The Galaxy Burn....
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Wszystko fajnie ale jaka prędkość na tym 5 biegu - od 80 mi nie odcinał już - poniżej tylko na zwężce 0,7. Na 3 biegu lubił mi odcinać często musiałem uważać z gazem przy mocnym depnięciu. A na 5 biegu tylko czasem gdy jechałem wolniej niż 80. I zależało to odcięcie od temperatury też powietrza, ponieważ latem było dobrze a przyszła zima i zaczął odcinać im niższa temperatura tym bardziej podobało mu się odcinanie zapłonu przy przyspieszaniu
Teraz mam 1mm (ja wierciłem a wiec na pewno jest większe trochę niż 1mm) a może to było 0,9mm - nie pamiętam - w każdym razie doładowanie jest tak pod koniec wskaźnika lecz zależy który bieg i jaka prędkość bo nieraz jest tylko ok 8psi (tak na oko na wskaźniku) a nieraz aż do końca. Nie odcina, a noga w podłodze
Jeżeli nie reaguje ci na zwężkę to poszukaj innego powodu np zapchane przewody sterujące tym wszystkim tam (rozbierz trochę dolotu przy turbo to dojdziesz tam na dół) i zobaczy czy może jak dmuchniesz to wyleci jakiś syf drugą stroną (kolega w Opel Astra tak miał - wyjął jakiś zaworek dmuchnął i leciał syf jak budyń czarny taki - chyba olej) i teraz mówi że mu się lepiej auto zbiera i to zdecydowanie
Teraz mam 1mm (ja wierciłem a wiec na pewno jest większe trochę niż 1mm) a może to było 0,9mm - nie pamiętam - w każdym razie doładowanie jest tak pod koniec wskaźnika lecz zależy który bieg i jaka prędkość bo nieraz jest tylko ok 8psi (tak na oko na wskaźniku) a nieraz aż do końca. Nie odcina, a noga w podłodze
Jeżeli nie reaguje ci na zwężkę to poszukaj innego powodu np zapchane przewody sterujące tym wszystkim tam (rozbierz trochę dolotu przy turbo to dojdziesz tam na dół) i zobaczy czy może jak dmuchniesz to wyleci jakiś syf drugą stroną (kolega w Opel Astra tak miał - wyjął jakiś zaworek dmuchnął i leciał syf jak budyń czarny taki - chyba olej) i teraz mówi że mu się lepiej auto zbiera i to zdecydowanie
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Nie ma żadnego syfu. Wszystko było przejrzane przed założeniem zwężki Podejrzewam że za bardzo się odetkał, zamiast wydechu mam rurę 50mm. Pięknie ryczy
Let The Galaxy Burn....
- Xandr
- Posty: 219
- Rejestracja: 2006-12-10 13:19
- Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- Galeria: viewtopic.php?t=17508
- Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
normalna sprawa jak masz taki przelot
kiedyś guma mi puściła i wydech się deczko opuścił zawadziłem o krawężnik na seryjnej 1,2 i odcinał ale jak chodził
Spalanie kosmos bo nie mogłem się powstrzymać straszyłem ludzi na sprzęgle troszkę gazu jeden wielki ryk
kiedyś guma mi puściła i wydech się deczko opuścił zawadziłem o krawężnik na seryjnej 1,2 i odcinał ale jak chodził
Spalanie kosmos bo nie mogłem się powstrzymać straszyłem ludzi na sprzęgle troszkę gazu jeden wielki ryk
1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Wbrew pozorom do 2,500rpm jest w miarę "cicho" Ładnie bulgocze i strzela jak schodzi z obrotów Ale od 2500rpm ryczy okrutnie
Let The Galaxy Burn....
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2010-10-02 21:22
- Samochód: Probe GT, 91'
- Galeria: viewtopic.php?t=18155
- Lokalizacja: Lidzbark
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Mam aktualnie problem z odcięciem+turbo. Dolot rozebrany i skontrolowany, przepustnice chodzą ładnie i domykają.
Jak "pocisnę" od jedynki (od startu) - ładnie pompuje (fabryczna zwężka) na każdym biegu i nic nie odcina. Problem jest, jak jadę spokojnie (bez użycia turbo) i chcę nieco docisnąć (wyprzedzanie). Wtedy właśnie odcina - niezależnie od ciśnienia, nawet jak nieznacznie przekroczę opór na pedale gazu (czuć moment otwierania drugiej przepustnicy). Co prawda auto ma gaz, ale dzieje się to samo na benzynie i na gazie.
Pozdrawiam
Adam
edit: w tygodniu wymienię jeszcze kable i świece (palec z kopułką są nowe) i sondę lambda (błędy 16,17, 29) - zobaczymy jakie da to efekty.
PS. Czy odłączenie wtyczki boost control selenoid valve - niejako odłącza odcięcie związane ze zbyt wysokim ciśnieniem doładowania??
Jak "pocisnę" od jedynki (od startu) - ładnie pompuje (fabryczna zwężka) na każdym biegu i nic nie odcina. Problem jest, jak jadę spokojnie (bez użycia turbo) i chcę nieco docisnąć (wyprzedzanie). Wtedy właśnie odcina - niezależnie od ciśnienia, nawet jak nieznacznie przekroczę opór na pedale gazu (czuć moment otwierania drugiej przepustnicy). Co prawda auto ma gaz, ale dzieje się to samo na benzynie i na gazie.
Pozdrawiam
Adam
edit: w tygodniu wymienię jeszcze kable i świece (palec z kopułką są nowe) i sondę lambda (błędy 16,17, 29) - zobaczymy jakie da to efekty.
PS. Czy odłączenie wtyczki boost control selenoid valve - niejako odłącza odcięcie związane ze zbyt wysokim ciśnieniem doładowania??
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2012-02-02 06:57
- Samochód: Ford Probe I Gen 2.2 GT
- Lokalizacja: Osiek Świętokrzyskie
Odblokowanie turbo. Komputer.
Witam,
Nie dawno zakupiłem probaska 2,2 GT i mam takie pytanko. Gdzie znajduje się komputer i jak wygląda odpowiadający za odblokowanie ciśnienia doładowania turbo. Chcę go wymienić aby turbo wyżej kręciło a mam okazję za darmochę dostać ten komputer tylko muszę się dowiedzieć który to bo kumpel miał właśnie odblokowanego probaska i wyciągnął z niego wszystko i wywiózł na złom i teraz nie wie który to 2 pytanie czy komp z 2,2 GT z 91r będzie pasował do 2,2 z 92?
Nie dawno zakupiłem probaska 2,2 GT i mam takie pytanko. Gdzie znajduje się komputer i jak wygląda odpowiadający za odblokowanie ciśnienia doładowania turbo. Chcę go wymienić aby turbo wyżej kręciło a mam okazję za darmochę dostać ten komputer tylko muszę się dowiedzieć który to bo kumpel miał właśnie odblokowanego probaska i wyciągnął z niego wszystko i wywiózł na złom i teraz nie wie który to 2 pytanie czy komp z 2,2 GT z 91r będzie pasował do 2,2 z 92?
"...Z miłości do prędkości..."
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
Komp i właściwa kość (po angielsku): http://www.performanceprobe.com/doityou ... 2turbo.htm
I automatyczne tłumaczenie: http://translate.google.com/translate?s ... 2turbo.htm
I automatyczne tłumaczenie: http://translate.google.com/translate?s ... 2turbo.htm
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade