chyba sie gubię ehh
Faktycznie koszt nie mały. Jednak osobiście uwazam że jak zmieniać to wszystkie. Masz problem z głowy. Poza tym skąd wiesz które klepią?
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
jak to mówią w mojej branży - nie warta skórka za wyprawkę
A tak wogóle napisz jakie kupujesz hydropopychacze i ile kosztują bo mnie też czeka ta przyjemność
A tak wogóle napisz jakie kupujesz hydropopychacze i ile kosztują bo mnie też czeka ta przyjemność
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Wydaje mi sie ze ta cena to 3/4 jej to jest robocizna albo i wiecej wiec5150 pisze:Dokładnej ceny naprawy nieznam niestety. Zalezy to od ilości wymienionych popychaczy oczywiśćie ale z tego co powiedział mi mechanik (znajomy):) to zakładając ze do wymiany są dwa koszt wyniesie jakieś 200 więc nie sądze zeby była to wygórowana cena.
CO do elektryki u mnie w srodku wszystko dziwnie pulsuje jak dodaje gazu to pulsuje szybciej i świeci bardziej.
Wczoraj wyszedłem z auta i okazało się ze to samo jest na światłami stopu:)
Dziwne to ale najpierw zajmę się mechaniką.
Pozdrawiam
ja bym zrobil wszystkie poznie zaczna kolejne dwa klepac i co? znowu
rozbierac a tak koszt wyjdzie 300-350zl popychacze sa chyba po 15 zl
albo i taniej. A silnik masz juz z glowy.
NIe wiem jeszcze jakie kupie (popychacze). Być moze kupi je koleś który będzie robił. To znajomy i raczej ufam mu
Z tego co wczoraj się dowiedziałem to nie ma problemu w sprawdzeniu które klepią. Powiedział ze wymieni tylko te które walą i jeszcze te które mogą niebawem zacząć walić.
Oczywiste jest ze wymiana wszystkich zagwarantowała by mi spokój na długi czas. ALe niestety to już większy wydatek
Poczekam jak otworzy wszystko zadzwoni do mnie, i wtedy bedę wiedział ile wymieniać.
CO do progów to niestety sam nikogo nie mam i chętnie podjadę w jakieś polecone przez was miejsce w okolicach warszawy. NIe mówiąc juz o lakierniku który też by się przydał.
Ale tak jak mówiłem najpierw mechanika. Potem cała reszta.
Z tego co wczoraj się dowiedziałem to nie ma problemu w sprawdzeniu które klepią. Powiedział ze wymieni tylko te które walą i jeszcze te które mogą niebawem zacząć walić.
Oczywiste jest ze wymiana wszystkich zagwarantowała by mi spokój na długi czas. ALe niestety to już większy wydatek
Poczekam jak otworzy wszystko zadzwoni do mnie, i wtedy bedę wiedział ile wymieniać.
CO do progów to niestety sam nikogo nie mam i chętnie podjadę w jakieś polecone przez was miejsce w okolicach warszawy. NIe mówiąc juz o lakierniku który też by się przydał.
Ale tak jak mówiłem najpierw mechanika. Potem cała reszta.
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
Z tego co mi wiadomo to popychacze są dużo droższe bo ja słyszałem o cenie 50 zł za szt. i ponoć to była dobra cena. Sam nie orientowałem się jeszcze. Koszt wszystkich w takim razie to 6 stów!!! plus robozina.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Dokładnie tak tyle ze nie bardzo mam orientacje jakie kupić i nie wiem czy nie zostawię tego mechanikowi moze niech kupi sam i juz. No chyba ze do tego czasu znajde namiar na jakies dobre popychacze.kollek pisze:najważniejsze żeby jakość była dobra i żebyś nie musiał wymieniać w przyszłym roku albo niepotrzebnie się denerwować
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz
W tym temacie pisze o popychaczach do jedynki za 12 zl
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 36&start=0
Moze Raf cos napisze wiecej bo nie doczytalaem kto kupil je za 12zl i
gdzie
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 36&start=0
Moze Raf cos napisze wiecej bo nie doczytalaem kto kupil je za 12zl i
gdzie
Chodzi o Grzesia z Krakowa. Też kiedyś miał probe . Po 12 zł to miał chyba ale tylko parę 2 czy 3 szt. które mu tam kiedyś zostały czy tak jakoś. Nie znam dokładnie historii. Ofertował mi je też. Oferował mi też nowe po bodajże 45 zł.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!