wyciągniecie alternatora
pomocy jak wycjagnac alternator
witam wlasnie wyciagam alternator tzn juz go rorkrecilem
i pytanie jak go wycjagnac a dokladnie co oprocz alternatora trzeba rozkrecic ?
wg instrukcji po zdjeciu oslony bocznej powinien zajsc do strony koła
ale tam jest za malo miejsca co robic
probe I GT
i pytanie jak go wycjagnac a dokladnie co oprocz alternatora trzeba rozkrecic ?
wg instrukcji po zdjeciu oslony bocznej powinien zajsc do strony koła
ale tam jest za malo miejsca co robic
probe I GT
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
hehe....
stary ja to przerabialem na i to na ulicy.
musisz zdjac (jesli ją masz bo mogl ktos ją juz zdejmowac i nie założyć:) ) blaszana oslone rury wydechowej (znajduje sie ona za silnikiem na rurze) potem juz tylko musisz go tak wyprowadzic i tamtedy wyjąć.
stary ja to przerabialem na i to na ulicy.
musisz zdjac (jesli ją masz bo mogl ktos ją juz zdejmowac i nie założyć:) ) blaszana oslone rury wydechowej (znajduje sie ona za silnikiem na rurze) potem juz tylko musisz go tak wyprowadzic i tamtedy wyjąć.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Wg instukcji amerykanskiej to tak jak muwisz trzeba zjac kolo i niestety nie tylko .... straszna robota.
Wiec albo jak mowi Wingerman tak zdejmowalem za 1 razem ale trudno wychodzi no i trzeba miec kanal.
@ metoda lepsza przy wylaczonym samochodzie odkrecic zbiornicze plynu chamulcowego z calym ustrojstwem, filtr benzyny ale wszystko ostroznie i tamtendy wyjdzie bez trudu
Co Padlo ???? w nim
Wiec albo jak mowi Wingerman tak zdejmowalem za 1 razem ale trudno wychodzi no i trzeba miec kanal.
@ metoda lepsza przy wylaczonym samochodzie odkrecic zbiornicze plynu chamulcowego z calym ustrojstwem, filtr benzyny ale wszystko ostroznie i tamtendy wyjdzie bez trudu
Co Padlo ???? w nim
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue-
trip computer, welur -regatta blue-
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
alternator
przerabiałem tydzień temu:
oryginalna instrukcja mówi że aby wyjąć alternator należy rozpiąć zawieszenie i wyjąć półoś
a można inaczej
1. rozpiąć plastikowe rury łączące filtr powietrza z aparaturą wtryskową
2. wymontować filtr powietrza
3.odkręcić linkę prędkościomierza
4. od spodu (kanał lub leżąc) odkręcić alternator i odpiąć przewody (wcześniej zdjąć klemę z akumul), po odkręceniu wszystkich śrub z mocowań alternatora należy go wysunąć (mieści się) ostrożnei w stronę rozmontowanego filtra powietrza
5 przy składaniu postępować odwrotnie nie zapominając o lince prędkościomierza
czas wymiany 1,5 godziny powodzenia
oryginalna instrukcja mówi że aby wyjąć alternator należy rozpiąć zawieszenie i wyjąć półoś
a można inaczej
1. rozpiąć plastikowe rury łączące filtr powietrza z aparaturą wtryskową
2. wymontować filtr powietrza
3.odkręcić linkę prędkościomierza
4. od spodu (kanał lub leżąc) odkręcić alternator i odpiąć przewody (wcześniej zdjąć klemę z akumul), po odkręceniu wszystkich śrub z mocowań alternatora należy go wysunąć (mieści się) ostrożnei w stronę rozmontowanego filtra powietrza
5 przy składaniu postępować odwrotnie nie zapominając o lince prędkościomierza
czas wymiany 1,5 godziny powodzenia
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 2005-09-14 16:26
- Samochód: ford probe I 2.2 gt 91 r
- Lokalizacja: Jasło
wyciągniecie alternatora
Witam .Wczoraj próbowałem wyciągnąć alternator ale za bardzo nie chce wyjść ani góra ani dołem . Może ktoś z was miał taki problem i mi podpowie . Mariusz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Prośba: wpisz w stopce swój model.
______
U mnie elektryk demontował półośkę (i tako rzecze ciotka S).
Podobno można prościej przez odkręcenie podpory silnika - może ktoś się wypowie?
______
U mnie elektryk demontował półośkę (i tako rzecze ciotka S).
Podobno można prościej przez odkręcenie podpory silnika - może ktoś się wypowie?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wiem, prosiłem o wpisanie na stałe w Twojej stopce, to będzie w przyszłości prościej Ci odpowiadać bez przeszukiwania wszystkich Twoich postów.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
trzeba od dolu wyjac go.
wykrecic, przecisnac najnizej jak sie da a potem na hama wyciagac, tudziez drewnianym drągiem odginac to co przeszkadza wyjdzie
edit: wcale nie trzeba odkrecac wydechu,
mozna tez manewrowac i wyjac go po zdemontowaniu dolotu bokiem.
wykrecic, przecisnac najnizej jak sie da a potem na hama wyciagac, tudziez drewnianym drągiem odginac to co przeszkadza wyjdzie
edit: wcale nie trzeba odkrecac wydechu,
mozna tez manewrowac i wyjac go po zdemontowaniu dolotu bokiem.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
A tłumacząc na ludzki:Robert pisze:Wiem, prosiłem o wpisanie na stałe w Twojej stopce, to będzie w przyszłości prościej Ci odpowiadać bez przeszukiwania wszystkich Twoich postów.
-Na górze strony, pod napisem Ford Prob Klub Polska naciskasz Profil, jak ci się wyświetli, w rubryczce przy "Podpis:
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 512 znaków" wypełniasz jakim probkiem posuwasz. Możesz też dodać coś od siebie
Poniżej masz "panel kontrolny emblematów, możesz wrzucić jakiś identyfikator. Poza tym może wypełnisz coś o sobie?
Było by znacznie milej konwersować
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 2005-09-14 16:26
- Samochód: ford probe I 2.2 gt 91 r
- Lokalizacja: Jasło
Informacja o wyciągnięciu alternatora.Sprawa jest prosta wyciągamy dołem odkręcamy tylko osłonę nad katalizatorem i opuszczamy rurę od kolektora.Następnie obracamy alternator kołem w dół i przeciskamy go w miejscu gdzie znajduje się uchwyt od osłony i gotowe .Dotyczy wersji gt z alternatorem mitsubishi. Nie wiem jak jest w innych modelach .Metoda wypróbowana trzykrotnie. Alternator przechodzi luzno bez niepotrzebnego odkręcania półośki lub wydzierania na siłę jak tam inni proponowali .Dzięki wszystkim za pomoc częściowo się przydała.
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- kicker
- Posty: 238
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
Re: wyciągniecie alternatora
Jeśli chodzi o wyciąganie alternatora z GT to nie trzeba tu żadnych magii jak to wynika z postów powyżej. Wychodzi bez problemu od góry, jedynie trzeba zdemontować pochłaniacz par paliwa (40 sekund).
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: wyciągniecie alternatora
Tylko zauważ, że Ty nie masz klimy a więc i rurek idących górą, które jednak przeszkadzają w wyjęciu alternatora...kicker pisze:Jeśli chodzi o wyciąganie alternatora z GT to nie trzeba tu żadnych magii jak to wynika z postów powyżej. Wychodzi bez problemu od góry, jedynie trzeba zdemontować pochłaniacz par paliwa (40 sekund).
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- kicker
- Posty: 238
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
Re: wyciągniecie alternatora
łoo panie, szach mat