dokładnie Wiesz, nie wiem bo nie próbowałem, ale taki talk (substancja zwiększająca tarcie, do tego w dezodorantach jest w jakiejś takiej kleistej formie to chyba nie jest najlepsza rzecz w silnikuLuna pisze:Z talkiem to niedobrze - zostawia białe ślady
Szarpie podczas dodawania gazu
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 2009-10-30 16:46
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
Ktoś tu pisał o samostarcie
ogulnie to niepolecam bo mozna puzniej panewki zbierać z asfaltu.
Samochód ma palić sam po przekrenceniu kluczyka.
ogulnie to niepolecam bo mozna puzniej panewki zbierać z asfaltu.
Samochód ma palić sam po przekrenceniu kluczyka.
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
Nie no jasne, zamiast adidasa można też użyc nivea albo rexony ( oczywiście for men ). A potem się ludki dziwią czemu się zatarł silnik..
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
Ach.... fantazajaaa, fantazjaaaaaa - była taka piosenka Kręcenie do momentu rozładowania aku, przeciążanie rozrusznika, sparye i inne tego typu zabiegi to po prostu chyba brak jakiejkolwiek wiedzy na temat auta I to "sprawdzanie bez odkręcania czegokolwiek" - magic
Taka sytuacja...
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
U mnie taki problem.
Od jakiegos czasu rano po odpaleniu trzesie sie troche silnik, jakby na 1gar nie chodzil, po chwili troszke sie nagrzeje (ok 30-60sek) i wskakuja wyższe obroty i ładnie równo chodzi.
Teraz doszło szarpanie podzczas jazdy i czasem sie zdąży ze na luzie obroty sie same podnoszą na ok 2tys jak skrece kierownica a czasem tak same po prostu.
W dodatku wydaje mi sie ze troche za bardzo kopci. Woda ciagle ubywa i chyba wiecej oleju pali przez to szarpanie podzcas jazdy.
Swiece byly wymieniane.
Od jakiegos czasu rano po odpaleniu trzesie sie troche silnik, jakby na 1gar nie chodzil, po chwili troszke sie nagrzeje (ok 30-60sek) i wskakuja wyższe obroty i ładnie równo chodzi.
Teraz doszło szarpanie podzczas jazdy i czasem sie zdąży ze na luzie obroty sie same podnoszą na ok 2tys jak skrece kierownica a czasem tak same po prostu.
W dodatku wydaje mi sie ze troche za bardzo kopci. Woda ciagle ubywa i chyba wiecej oleju pali przez to szarpanie podzcas jazdy.
Swiece byly wymieniane.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
W najgorszym przypadku uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica To by też mogło tłumaczyć słabe przyśpieszenie
Let The Galaxy Burn....
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
No to super! teraz moge liczyc ze moc po naprawie wróci
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
-- oryginalny post 2011-04-11 21:16 --
Witam. Ostatnio miałem problem właśnie z szarpaniem przy ostrym przyspieszaniu. Pytałem na forum- padła podpowiedź, że to być może cewka... ALE... Zastanawiającym dla mnie było to, że nasilały się te szarpania jak ostro przyspieszałem lub ostro wchodziłem w lewy łuk . Wszystko to stawało się naprawdę nieznośne i wręcz niebezpieczne (no bo jak się ostro wyjeżdża z podporządkowanej na ruchliwą ulicę a auto staje z braku mocy w poprzek obu jezdni to się robi naprawdę ciepło) gdy było mało paliwa w zbiorniku. Podejrzenia padły na układ paliwowy. Postanowiłem wymienić filtr paliwa. I SUKCES, to było to! Stary filtr był tak zapchany że ciężko było przedmuchać go ustami . Nowy filterek rozwiązał problem. Zalecam więc wszystkim z podobnymi objawami zacząć od filtra paliwa.
-- dodano 2011-05-07 15:10 --
Witam ponownie. Nawiązuję do mojego poprzedniego postu. Wkrótce po wymianie filtra okazało się, że problem z przygasaniem (szczególnie w lewych łukach) szybko powrócił. Dziś wziąłem się za pompę paliwa. Po wyciągnięciu jej okazało się, że w zbiorniku był straszny bród i siateczka przez którą pompa zasysa paliwo była strasznie brudna. Na całe szczęście miałem drugą pompę paliwa (wolałem nie ryzykować zakładając starą pompę- być może to nie bród a po prostu starość jej dolegała), którą po przepłukaniu zbiornika zamontowałem. Problem z przygasaniem w końcu znikł. Wymontowanie zbiornika to 3 śruby i kilka opasek zaciskowych na przewodach paliwowych (bez kanału, przedłużki z przegubem do klucza nr 14 i okularów ochronnych się nie obejdzie ). Jednaj osoba da sobie spokojnie radę (w 3 godziny). Satysfakcja bezcenna
Witam. Ostatnio miałem problem właśnie z szarpaniem przy ostrym przyspieszaniu. Pytałem na forum- padła podpowiedź, że to być może cewka... ALE... Zastanawiającym dla mnie było to, że nasilały się te szarpania jak ostro przyspieszałem lub ostro wchodziłem w lewy łuk . Wszystko to stawało się naprawdę nieznośne i wręcz niebezpieczne (no bo jak się ostro wyjeżdża z podporządkowanej na ruchliwą ulicę a auto staje z braku mocy w poprzek obu jezdni to się robi naprawdę ciepło) gdy było mało paliwa w zbiorniku. Podejrzenia padły na układ paliwowy. Postanowiłem wymienić filtr paliwa. I SUKCES, to było to! Stary filtr był tak zapchany że ciężko było przedmuchać go ustami . Nowy filterek rozwiązał problem. Zalecam więc wszystkim z podobnymi objawami zacząć od filtra paliwa.
-- dodano 2011-05-07 15:10 --
Witam ponownie. Nawiązuję do mojego poprzedniego postu. Wkrótce po wymianie filtra okazało się, że problem z przygasaniem (szczególnie w lewych łukach) szybko powrócił. Dziś wziąłem się za pompę paliwa. Po wyciągnięciu jej okazało się, że w zbiorniku był straszny bród i siateczka przez którą pompa zasysa paliwo była strasznie brudna. Na całe szczęście miałem drugą pompę paliwa (wolałem nie ryzykować zakładając starą pompę- być może to nie bród a po prostu starość jej dolegała), którą po przepłukaniu zbiornika zamontowałem. Problem z przygasaniem w końcu znikł. Wymontowanie zbiornika to 3 śruby i kilka opasek zaciskowych na przewodach paliwowych (bez kanału, przedłużki z przegubem do klucza nr 14 i okularów ochronnych się nie obejdzie ). Jednaj osoba da sobie spokojnie radę (w 3 godziny). Satysfakcja bezcenna
- anciap
- Posty: 16
- Rejestracja: 2010-06-06 17:46
- Samochód: Probe2-1994-2,5v6 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=18062
- Lokalizacja: Szczecin i Wolin
Re: Wolne obroty, szarpanie....
-- oryginalny post 2011-06-03 19:08 --
-- dodano 2011-11-16 19:43 --
Witam klubowiczy. Odnoszę się do moich poprzednich postów i potrzebuję speca od v6 w probku ,mój mechanior rozkłada ręce i coś mi jest podejrzane dlatego proszę o pomoc najlepiej ze Sczecina ,potrzebuję naprawdę kogoś ogarniętego w tych silnikach to 94r 2,5v6 dodam że to amerykanin ale usterka pochodzi chyba od silnika ,więc proszę pisać na pw i może podać nr tel to oddzwonię.Z góry dziękuję za każdą pomoc .Pozdrawiam.
Koledzy od ostatniego razu nie robiłem nic przy aucie ,a od wczoraj auto samo zaczeło palić dziś też ale na wolnych gaśnie i przerywa co to może być? Paliwo? Nie pali raz na jeden raz na 2 gary check nie świeci pali za każdym razem na obroty wchodzi ,świece sa nowe .3 miesiące ponad stał nie ccial palić nagle zaczoł i przerywa co to i od czego tak się dzieje?Luna pisze:Może zbyt dużo zczyściłeś ze styków pod kopułką? Zbyt duża odległość palca od tych właśnie styków też może się objawiać nie odpalaniem. Takie moje skromne zdanie
-- dodano 2011-11-16 19:43 --
Witam klubowiczy. Odnoszę się do moich poprzednich postów i potrzebuję speca od v6 w probku ,mój mechanior rozkłada ręce i coś mi jest podejrzane dlatego proszę o pomoc najlepiej ze Sczecina ,potrzebuję naprawdę kogoś ogarniętego w tych silnikach to 94r 2,5v6 dodam że to amerykanin ale usterka pochodzi chyba od silnika ,więc proszę pisać na pw i może podać nr tel to oddzwonię.Z góry dziękuję za każdą pomoc .Pozdrawiam.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 2013-05-28 20:21
- Samochód: Chairman 99r 3.2 R6 z bezposrednim wtryskiem LPG:D
- Lokalizacja: Kamienica Szlachecka Pomorskie
Drgania całym autem:/
mam problem niby autko przygotowane do drogi, wzmienione niemal wszystko co budzilo by jakiekolwiek podejzenia zalozone 17" koła o szer. 225 i przy dawaniu gazu w jezdzie niezaleznie od predkosci i tego w jaka strone sie skreca słychac i czuc wibracje całego autka ma ktos jakies podejzenia?? dodam ze w tym momencie skacza delikatnie obroty wiec podejzewal bym sprzeglo moze na tych oponach ma za ciezko?? ale niema czuc zadnych szarpniec
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drgania całym autem:/
Jakby się sprzęgło ślizgało toby ci ruszało jeszcze płynniej, a nie szarpało. Zależy jak szarpie - aczkolwiek podejrzewałbym te nowe koła. Źle wyważone, albo coś się przykleiło do felgi, albo bąbel / gwóźdź w oponie...
225 na 17" to dość normalny rozmiar, probek spokojnie daje radę
225 na 17" to dość normalny rozmiar, probek spokojnie daje radę
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
ale trzęsie podczas przyśpieszania tylko czy jak odpuścisz gazu też??
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
Temat związny z szarpaniem, chodzi o przepustnicę.
Gdy naciskam na wajchę od przepustnicy, początkowo jest niewielki zakres ruchu w dół bez oporu, następnie trzeba użyć trochę siły by poszła na dół, a potem już idzie jak swobodnie jak na początku. Tak jakby coś ją może blokowało w tym jednym momencie? Gdy się wciska pedał gazu w samochodzie w ogóle tego nie czuć. Też tak macie w samochodach?
Gdy naciskam na wajchę od przepustnicy, początkowo jest niewielki zakres ruchu w dół bez oporu, następnie trzeba użyć trochę siły by poszła na dół, a potem już idzie jak swobodnie jak na początku. Tak jakby coś ją może blokowało w tym jednym momencie? Gdy się wciska pedał gazu w samochodzie w ogóle tego nie czuć. Też tak macie w samochodach?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
a zobacz jak jest zbudowany mechanizm przy przepustnicy
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
-- oryginalny post 2016-06-24 11:51 --
W sumie nie wspominałem o tym, ale jak następuje szarpanie to lewarek dość mocno się porusza do przodu/tyłu. Ale poduszki grodziowa, chłodnicy i podłużna pod skrzynią zostały wymienione. Nieruszana była tylko ta poduszka koło kielicha po prawej stronie. Ktoś ma pomysły?
-- dodano 2016-06-24 12:31 --
Ile jest tych poduszek w sumie? Bo teraz patrzę na ebay i tu jest 5:
http://www.ebay.com/itm/1993-1997-Ford- ... TW&vxp=mtr
W sumie nie wspominałem o tym, ale jak następuje szarpanie to lewarek dość mocno się porusza do przodu/tyłu. Ale poduszki grodziowa, chłodnicy i podłużna pod skrzynią zostały wymienione. Nieruszana była tylko ta poduszka koło kielicha po prawej stronie. Ktoś ma pomysły?
-- dodano 2016-06-24 12:31 --
Ile jest tych poduszek w sumie? Bo teraz patrzę na ebay i tu jest 5:
http://www.ebay.com/itm/1993-1997-Ford- ... TW&vxp=mtr
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
no bo tyle jest
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
Ta środkowa jest montowana pod silnikiem na belce/wzmocnieniu. Pewnie o nią Ci chodzi. Wytłumaczy mi ktoś w do czego służy ten prostokątny gumowy element z poduszki prawego kielicha?
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
Wymieniałem te:
-grodziowa
-od chłodnicy (nie mam zdięcia)
-podłużna pod skrzynią
No i oprócz tego jest poduszka po prawej (którą nie wiem czy wymieniać w związku z szarpaniem?).
Więc zostaje taka po lewej? http://allegro.pl/poduszka-lewa-ford-pr ... 27194.html gdzie ta poduszka się znajduje dokładnie?
-grodziowa
-od chłodnicy (nie mam zdięcia)
-podłużna pod skrzynią
No i oprócz tego jest poduszka po prawej (którą nie wiem czy wymieniać w związku z szarpaniem?).
Więc zostaje taka po lewej? http://allegro.pl/poduszka-lewa-ford-pr ... 27194.html gdzie ta poduszka się znajduje dokładnie?
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Szarpie podczas dodawania gazu
Stojąc przed silnikiem to po prawej stronie montowana do skrzyni.pawlacz pisze: gdzie ta poduszka się znajduje dokładnie?