Maglownica/Przekładnia kierownicza - różnice.
Czy maglownica z GT będzie pasować do GL ???
Jeśli ktoś jest pewien że wie to coś to z góry dziękuję za pomoc i rady.Pozdrawiam.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Czym się różnią oprócz regulacji siły wspomagania? Podejrzewam, że ta z GT ma jakieś dodatkowe elektrozawory no i moduł sterujący w kabinie. Mocowanie i wymiary też są inne? W sumie płyta podłogowa i zawieszenie (oprócz regulowanych amortyzatorów i półosi) są takie same i powinno dać się zamienić. Nie wiem jak wygląda sprawa z przewodami olejowymi.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
różnica międz\y maglownicami lx-gt
-- oryginalny post 2011-06-08 05:44 --
Witam wszystkich serdecznie mam mały problem bo jestem bliski wymiany maglownicy a probku ale ona się różni od maglownicy w gt (mój lx2.2) potrzebuje się dowiedzieć czy da się coś zdziałąś aby założyć tą od gt wiecie moze coś na ten temat pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
-- dodano 2011-06-08 15:28 --
no a nie można przełożyć tych węży olejowych i wywalić jeden elektro zawód albo jeśli bez napięcia jest otwarty to go zostawić bo w maglownicy leje sie z gumy co wychodzi drążek kierowniczy więc albo to oring czy simering czy co tam jest albo jest przerysowana tuleja i ucieka bo litra to tak w trzy dni wycieknie. auto już mam bez kół więc powiedźcie mi co zrobić bo nie wyrtabiam na olej
Witam wszystkich serdecznie mam mały problem bo jestem bliski wymiany maglownicy a probku ale ona się różni od maglownicy w gt (mój lx2.2) potrzebuje się dowiedzieć czy da się coś zdziałąś aby założyć tą od gt wiecie moze coś na ten temat pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
-- dodano 2011-06-08 15:28 --
no a nie można przełożyć tych węży olejowych i wywalić jeden elektro zawód albo jeśli bez napięcia jest otwarty to go zostawić bo w maglownicy leje sie z gumy co wychodzi drążek kierowniczy więc albo to oring czy simering czy co tam jest albo jest przerysowana tuleja i ucieka bo litra to tak w trzy dni wycieknie. auto już mam bez kół więc powiedźcie mi co zrobić bo nie wyrtabiam na olej
- zacanaheim
- Posty: 118
- Rejestracja: 2011-07-16 12:38
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92' (biały)/ Subaru Impreza MY07 2.5 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=23411
Maglownica/Przekładnia kierownicza - różnice.
Witam.
Powiedzcie mi forumowicze czy jest jakaś różnica między maglownicą od 2.2 i 2.2T GT. Szukałem na forum ale nie ma jednoznacznego wątku i odpowiedzi.
Ewentualnie czy były jakieś różnice rocznikowo?
Pozdrawiam.
Powiedzcie mi forumowicze czy jest jakaś różnica między maglownicą od 2.2 i 2.2T GT. Szukałem na forum ale nie ma jednoznacznego wątku i odpowiedzi.
Ewentualnie czy były jakieś różnice rocznikowo?
Pozdrawiam.
"nie ma ludzi niewinnych są tylko źle przesłuchani..."
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 2011-09-21 21:35
- Samochód: I-2.2GT-1991
- Lokalizacja: HRUBIESZÓW
Re: Maglownica/Przekładnia kierownicza - różnice.
podpinam się pod temat jaka różnica (widzę że w budowie bo więcej rurek i chyba dwa czujniki) i czy pasuje ba ma taką i nie wiem czy zakładać. Chodzi mi czy jest możliwe technicznie zaadoptowanie do GT od GL kwestia czy ktoś to kiedyś zrobił.
PROB 2.2 GT 91r Szary
PROB 2.2 GT 92r Czarny
PROB 2.2 GT 91r czerwony
PROB 2.2 GT 91r Czarny
PROB 2.2 GT 92r Czarny
PROB 2.2 GT 91r czerwony
PROB 2.2 GT 91r Czarny