Cześć wszystkim!
Pacjent Probe 2gen po swapie z 2.0 na 2.5
Nie działa mi prędkościomierz i chciałbym wyprowadzić na nowo przewody od vss do zegarów. Orientuje się ktoś które przewody w kostce prowadząc do czujnika ? Podobno piny 7 i 10 ale licząc od dołu czy góry i w której kostce ?
Z góry dzięki za odpowiedz
Zegary 2.5 schematy połączeń
- Kacpes
- Posty: 41
- Rejestracja: 2012-10-28 09:00
- Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
- Lokalizacja: Białystok
Re: Zegary 2.5 schematy połączeń
http://ford-probe.net/content/view/92/42/
Masz schematy całego licznika
http://ford-probe.net/images/stories/El ... ster-2.gif
masz rozpisane kolory przewodów, i lecisz po przewodach mogę zajrzeć do serwisówki i zobaczyć czy jest tam sama wtyka jak chcesz. Jak widać bl/w oraz o/bk i chyba wtyka to była lewa. Jak się wepniesz to pomiędzy nimi będzie coraz wyższe napięcie im szybciej jedziesz. chyba nie ma różnicy który podłączysz najpierw, bo jak podłączysz oscyloskop to widać, że czujnik jak się kręci to piki pokazują prędkość.
Minusem jest to że jak jest podłączony licznik to napięcie jest w mv(i do tego gdy masz podłączone podzielisz napięcie na 2 to podaje ci prędkość. jakbyś sam czujnik wyciągnął to wyskakują już wysokie, ale krótkie napięcia.
Masz schematy całego licznika
http://ford-probe.net/images/stories/El ... ster-2.gif
masz rozpisane kolory przewodów, i lecisz po przewodach mogę zajrzeć do serwisówki i zobaczyć czy jest tam sama wtyka jak chcesz. Jak widać bl/w oraz o/bk i chyba wtyka to była lewa. Jak się wepniesz to pomiędzy nimi będzie coraz wyższe napięcie im szybciej jedziesz. chyba nie ma różnicy który podłączysz najpierw, bo jak podłączysz oscyloskop to widać, że czujnik jak się kręci to piki pokazują prędkość.
Minusem jest to że jak jest podłączony licznik to napięcie jest w mv(i do tego gdy masz podłączone podzielisz napięcie na 2 to podaje ci prędkość. jakbyś sam czujnik wyciągnął to wyskakują już wysokie, ale krótkie napięcia.
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2017-02-26 10:40
- Samochód: Ford Probe gen II 1994 2.0(było) 2.5 w trakcie swapa
- Lokalizacja: Poznań
Re: Zegary 2.5 schematy połączeń
Jeśli to nie problem, to byłbym wdzięczny za zdjęcie kostki. Nie jestem w stanie sprawdzić który przewód wytwarza mi napięcie, albo rezystancję, ponieważ, gdzieś w instalacji jest przerwa, dlatego nie działa prędkościomierz
- Kacpes
- Posty: 41
- Rejestracja: 2012-10-28 09:00
- Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
- Lokalizacja: Białystok
Re: Zegary 2.5 schematy połączeń
Mam nadzieję, że się automatycznie screeny załączą. Nie zrobię zdjęcia ponieważ nie będę rozbierał samochodu tu screeny, jak widać wtyka C241. A napięcia i tak nie zobaczysz bez poruszania czujnika w skrzyni (np jadąc) oba przewody idą tylko do czujnika (i ile pamiętam nie idą jakoś jeszcze do kompa, ale w tych plikach co wcześniej podesłałem powinieneś znaleźć jakby co, i nie jestem pewny czy idą). Powodzenia!
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2017-02-26 10:40
- Samochód: Ford Probe gen II 1994 2.0(było) 2.5 w trakcie swapa
- Lokalizacja: Poznań
Re: Zegary 2.5 schematy połączeń
Bardzo dziękuje, o to mi chodziło! na dniach będę walczył
Pozdrawiam
Pozdrawiam