Witam,
Od niedawna mam problem ze stukaniem z przodu przy podjeżdżaniu na niskie krawężniki, ale tylko z mocno skręconymi kołami. O tyle dziwne, że jestem świeżo po sprawdzeniu zawieszenia i wszystko było w porządku. Ktoś ma może jakiś pomysł na co powinienem zwrócić uwagę? Z góry dziękuję, pozdrawiam.
Igor
Stukanie przy mocno skręconych kołach
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2018-11-03 12:22
- Samochód: Ford Probe GT 2.2 1991
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Stukanie przy mocno skręconych kołach
Przegub, łożysko koła ( luzy) ewentualnie łożysko zawieszenia amortyzatora bądź przekładnia się kończy.
U mnie jest podobnie, zrobiłem łożysko koła, przegub wahacz, łączniki, drążki. I dalej stuka przy skręceniu kierownicą nawet w miejscu.
Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
U mnie jest podobnie, zrobiłem łożysko koła, przegub wahacz, łączniki, drążki. I dalej stuka przy skręceniu kierownicą nawet w miejscu.
Wysłane z mojego S60 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Stukanie przy mocno skręconych kołach
Panowie. Temat zamykam. Proszę kontynuować we właściwym dziale tj. "Zawieszenie" i temacie odpowiadającym poruszanym zagadnieniu.
Ps. Ja również obstawiam łożyska kół lub przegub.
Ps. Ja również obstawiam łożyska kół lub przegub.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)