Progi - warsztat, metoda naprawy
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
http://allegro.pl/prog-mazda-626-gd-gv- ... 11701.html
Chłopaki czy takie coś dałoby się przeszczepić do 1gena???? Wiem, że nikt nie jest jasnowidzem, ale pytam bo może ktoś próbował...Nie wiem cholera czy zamawiać i próbować walczyć czy zostaje kupno blachy i doginanie....
Chłopaki czy takie coś dałoby się przeszczepić do 1gena???? Wiem, że nikt nie jest jasnowidzem, ale pytam bo może ktoś próbował...Nie wiem cholera czy zamawiać i próbować walczyć czy zostaje kupno blachy i doginanie....
Ostatnio zmieniony 2017-12-02 14:59 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Co prawda na jedynkach się nie znam, ale na mój gust może nie pasować. Po pierwsze jest od mazdy 5 drzwiowej po drugie za tą cenę firmy dorobią ci próg na zamówienie taki jak potrzebujesz mniej rzeźbienia i wysokość dopasujesz sobie do swoich potrzeb. Popytaj blacharzy w swojej okolicy gdzie można dorobić progi, oczywiście nie wszyscy będą chętni podzielić się tymi informacjami. Zawsze możesz wyciąć stary próg na jakimś złomie za parę groszy i wysłać go jako wzornik
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Tomek jw mam wyjatkowego pecha do wszelkich mechamikow itp. Jak rok temu jezdzilem po blacharzach to albo nie mam czasu albo czy oplaca to sie do takiego starego auta dokladać...mam tego dość. Walcze sam i wierze, że dam rade bo to auto na to zasluguje....25 lat i tyle razy zawieźć pacjentów pod niemiecką granicę i z powrotem...przebieg 270 tyś... Mowisz,ze raczej na swoje oko te z allegro odpadaja..no nic..cos bede kombinował...
Ostatnio zmieniony 2017-12-02 17:07 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Musiał byś się zapytać lukasa007 bo on miał wstawiane progi od 626,ale wydaję mi się że lepiej i łatwiej będzie dopasować ten próg niż dorobić nowy z arkusza blachy bez potrzebnych przyrządów,co do blacharzy to się po prostu nie chce bawić w starych gruzach bo wolą szybko ogarnąć jakiś powypadkowy wóz zresztą zobaczysz jak zaczniesz robić swój
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
No i dobrze niech sobie ogarniają szybkie ,,szybkie zarobki"....z resztą zaplaciłbyś i tak by to zrobił jeden z drugim na odpierd*****. Czara goryczy już dawno się przelała i na język ciśnie się wiele niekulturalnych słów na temat wszelkiej maści fachowcófff pod pięknymi szyldami auto SERWIS...
Mówisz, że coś by można próbować z tymi progami od mazdy. Dzięki Lukasz za info. Poszperam po galerii Lukasa moźe jest tam coś opisane o tych progach.
Pzdr
Mówisz, że coś by można próbować z tymi progami od mazdy. Dzięki Lukasz za info. Poszperam po galerii Lukasa moźe jest tam coś opisane o tych progach.
Pzdr
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Można znaleźć jeszcze dobrego fachowca ale blacharza ale to bardziej trzeba szukać firmy co się zajmuje renowacją samochodów już niż to zwykłego blacharzynę co wymienia błotniki w powypadkowych, ale to wiąże się na pewno z tym że nie było by na pewno tanio,kiedyś się dowiadywałem ile by w takiej firmie chcieli za dorobienie i wstawienie progów to powiedzieli mi od 2000 do 4000tyś w zależność od tego w jakim stanie będą podciągi,robią nawet dokumentację naprawy w formie zdjęć czy tam filmów dla klienta jak chce,w drugiej jakiejś tam firmie znów 12tyś buda pod lakier
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Jeżeli to za ogołocenie karoserii do zera, poprawienie blachy gdzieniegdzie i położenie nowego lakieru to w miarę normalna cena. Jeżeli jest profesjonalny lakiernik, który posiada komorę bezpyłową i porządny sprzęt i pracuje na jakościowych materiałach to tyle weźmie. Wiadomo, że można u Mirasa polakierować za 3000 w jakiejś dziupli na tak zwaną "oklejkę" no ale nie porównujmy tego do siebie bo efekt końcowy będzie zupełnie inny. Jak sami rozbierzecie budę do naga i ją dostarczycie to jakoś 8-9 tysi za lakierowanie całości trzeba zabulić.Lukasz pisze: 12tyś buda pod lakier
Ostatnio zmieniony 2017-12-03 23:38 przez Benet, łącznie zmieniany 2 razy.
Probe 96' 2.0 EURO
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
A po tym od razu do rzeczoznawcy z fakturą i do ubezpieczalni bo wedle ich cudownych eurotaxów auto warte 1500zł...
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-08-15 17:14
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
gadu gadu a rdza sama nie zniknie i dziurki nie ma
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Nie wiem jak ty wstawiasz te zdjęcia, ale nic nie widać
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-08-15 17:14
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Sorki ale za chiny nie mogę dobrać wielkości a bezpośrednio z telefonu wychodzi za duży plik ile powinien mieć bo albo wychodzi za duży albo małe g...o ;; korzystam z PAINT
a co nieco bym wrzucał bo odbudowuje probke dziś odbudowywałem podproże i próg ale jak mam wstawiać miniatury to lepiej w ogóle ;;;; jak wstawiałem postępy z udziałem silnika to chociaż szło je powiększyć a tu nic
a co nieco bym wrzucał bo odbudowuje probke dziś odbudowywałem podproże i próg ale jak mam wstawiać miniatury to lepiej w ogóle ;;;; jak wstawiałem postępy z udziałem silnika to chociaż szło je powiększyć a tu nic
Ostatnio zmieniony 2019-02-20 23:18 przez maciej1206, łącznie zmieniany 1 raz.
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Możesz zmieniać rozmiar zdjęć na np. stronie picresize.com
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Właśnie mam ten sam problem, progi i tylne nadkola w mojej dwójce gniją i widać od spodu pierwsze dziury, dolne ranty drzwi też bierze ruda, to samo z szyberdachem, lakier bezbarwny schodzi na masce i zderzaku- ogólnie cała karoseria do poprawek. Auto kupiłem w stanie idealnym blacharsko 11 lat temu ale użytkuje go na co dzień, 150 tyś. km w różnym terenie więc korozja od soli, kamieni, obtarć na parkingu, pomału postępowała.
I teraz dylemat i 3 opcje : naprawa blachy oraz lakier na całe auto-problem z dobrymi fachowcami i opłacalnosćią takiej naprawy (jezeli wyszłoby 10 tyś.zł jak ktos pisał),byłem u dwóch blacharzy-lakierników to gadka jak pisze LukaszV8.
- kupno innego, zdrowego blacharsko i mechanicznie Proba - sprawa niełatwa i czasochłonna
- kupno mlodszego auta - opcja najłatwiejsza i najbardziej porządana przez moją żonę Oczywiscie 4 drzwiowy sedan
Ostatnio zmieniony 2019-03-09 16:13 przez derek, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-08-15 17:14
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
CZAS NA DZIURY
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
No ładnie porobione
Fachowa robota.
Ps. Posty można edytować. Nie ma potrzeby pisać posta pod postem
Fachowa robota.
Ps. Posty można edytować. Nie ma potrzeby pisać posta pod postem
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
A czy nie jest tak, że ta robota wystarcza na 2 lata a potem zabawa od nowa? Bo na fotce 6 i 7 widać że wymieniono zewnętrzną blache a w srodku została druga-skorodowana na razie lekko, ale czas zrobi swoje.
Myśle nad tym co ktoś pisał wczesniej-żeby dobrze naprawić blache w 25 letnim autku to chyba trzeba by rozebrać połowe samochodu,wyciąć i usunąć wszystkie ogniska korozji, wspawać, załatać, zakonserować , na koniec dobrze spasować i zamontowac wszystko- wtedy kolejne 10 lat można śmigać. Ale taka robota to już prawie renowacja zabytku i koszta niewspółmiernie wysokie.
Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Zależy jak kto robi. Jak uskutecznisz cynowanie, zabezpieczysz podkładem epoksydowym itd to będzie na wiele lat. Robienie samych łat mija się z celem.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r