Bogdan9999
- Dawidjar
- Posty: 65
- Rejestracja: 2015-06-19 22:50
- Samochód: Probe F2T '92
- Galeria: viewtopic.php?t=23895
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Bogdan9999
W sumie jakby był dostępny to pewnie bym pakował zamiast bawić się w szukanie i kompletowanie wszystkiego...
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Bogdan9999
Nie myślałeś żeby zrobić przeszczep zawieszenia z gwintu dedykowanego do II gen . Widzielem kilka takich 1genow w internecie. Nawet jeżeli potrzebujesz całkiem inne mocowanie dolne to w gwincie masz regulowane dolne więc na upartego można nakręcić w jego miejsce własną konstrukcję.Bogdan9999 pisze: ↑2019-02-14 00:32 Nie jeszcze, na chwilę obecną rysuje obudowy amorów w solid z dołożonym gwintem zewnętrznym pod ten zestaw sprężyn eibacha z seryjnym wkładem regulacji twardości i tłumienia. Jak go skończę poszukam wykonawcy elementów i zrobię kosztorys co i jak i podejmę decyzje. Wielki plus będzie taki ze ten wykonany przeze mnie amor będzie ze stali nierdzewnej- kwasoodpornej czyli nie będzie gnił i będzie dużo regulacji. Cenowo będzie słabo bo sam zestaw eibacha ten ze zdjęcia to prawie 2 tyś a gdzie reszta.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Sęk w tym że ja chcę stuki co zachować seryjną elektryczna regulację zawieszenia. Jeśli się uda to fajnie jeśli nie trudno będzie gwint D2. Niestety tylko z czasem z roku na rok coraz gorzej i wszystko ciągnie się masakrycznie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Bogdan9999
Z perspektywy czasu polecasz odchudzić koło zamachowe?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: Bogdan9999
Jak najbardziej
Ostatnio zmieniony 2019-04-16 17:42 przez S.H.A.R.K, łącznie zmieniany 1 raz.
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Hmm a ja powiem że kwestia gustu i do czego auto ma służyć. U siebie mam zamach z 11.5 jak dobrze pamiętam na 6,5 kg i jest ok. Są plusy i są minusy. Auto do zabaw to tak zdejmuj masę jak do paradowania to szkoda nafty.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
Re: Bogdan9999
Bogdan ja np u siebie w KL-ZE nie zauważyłem większego spalania, a zamach waży 5,5kg. Na trasie przy predkosciach 100-120 pali mi (aż trudno uwierzyć) 8 litrów.
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Bogdan9999
To jakie są plusy, a jakie minusy? Czeka mnie wymiana sprzęgła, to myślę czy by nie odelżyć koła przy okazji..
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
A kto mówił że będzie większe spalanie ? Bo takiej opinii jeszcze nie słyszałem.
jakie plusy to to że na obroty lepiej wchodzi szybsza reakcja na gaz. No i wiadomo mniejsza masa do napędzenia = większa moc na koła.
Co do minusów w 4 cylindrowych motorach spada znaczni kultura pracy są wyczuwalne bardziej drgania. I to co mnie najbardziej denerwuje to przy ruszaniu trzeba więcej gazu dodać bo łatwiej zgasić taki silnik. To chyba na tyle. jak mi sie coś więcej przypomni to napiszę.
jakie plusy to to że na obroty lepiej wchodzi szybsza reakcja na gaz. No i wiadomo mniejsza masa do napędzenia = większa moc na koła.
Co do minusów w 4 cylindrowych motorach spada znaczni kultura pracy są wyczuwalne bardziej drgania. I to co mnie najbardziej denerwuje to przy ruszaniu trzeba więcej gazu dodać bo łatwiej zgasić taki silnik. To chyba na tyle. jak mi sie coś więcej przypomni to napiszę.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bogdan9999
Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Bogdan9999
To może być gorszy pomysł niż odchudzenie zamachu bo kółka w Probe mają gumowy tłumik drgań a te lekkie sportowe już nie. Ja z tego pomysłu zrezygnowałem właśnie dlatego.
Probe 96' 2.0 EURO
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Bogdan9999
Jeszcze nie. Ale mam już wykonane z alu na wcześniejszych stronach są wstawione zdjęcia tego koła pod jeden pasek 6PK chcę zrezygnować z pompy wspomagania i klimy.
Ostatnio zmieniony 2019-04-17 19:07 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 2 razy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Bogdan9999
Ten tłumik drgań, to po ponad 20 latach na pewno spełnia swoją rolę
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bogdan9999
Różne są teorie nt. zasadności wymiany koła pasowego na lżejsze przy odelżeniu zamachu, jednak fizyki i prawa bezwładności nie oszukasz
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy