Lukas007
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Lukas007
Dobrze wyglądają. Pasują do budy. Nie są przesadne. W sam raz. Dodają charakteru
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Dziekuje. Wiecej zdjęć pojawi sie w przyszłym tygodniu, po zlocie w Siemianowicach Śląskich
- Dawidjar
- Posty: 65
- Rejestracja: 2015-06-19 22:50
- Samochód: Probe F2T '92
- Galeria: viewtopic.php?t=23895
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
The End Of Summer 2k18 Siemianowice
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Lukas007
Aż miło popatrzeć Super Probek
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Mi akurat wyloty nie przypadły do gustu. Ale gust jest ja dupa każdy ma swój
Ostatnio zmieniony 2018-08-28 14:51 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Lukas007
Gdzie robiłeś rozpórkę?
I jeszcze jedno pytanie: zmieniałeś pompę hamulcową i serwo na większe? Jeśli tak to skąd?
I jeszcze jedno pytanie: zmieniałeś pompę hamulcową i serwo na większe? Jeśli tak to skąd?
Ostatnio zmieniony 2019-03-19 12:00 przez karakan, łącznie zmieniany 1 raz.
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Rozpórkę robiłem w garażu
A pompa i serwo są seryjne.
A pompa i serwo są seryjne.
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Lukas007
Lukas, a jak po latach ocenisz sprężyny MTS? Warto?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Krótko na nich jeździłem, bo szybko zmieniłem na gwint. Da się na tym jeździć, ale raz, że trochę robi się ping-pong, dwa, że są problemy z przechyłami na zakrętach (seryjne amortyzatory). Gwint jest twardszy, zdecydowanie. Do jazdy na co dzień myślę, ze krótsze sprężyny i dostosowane do tego amortyzatory są najlepszym wyborem.
Seryjny amortyzator + krotka sprężyna = nie polecam.
Gwint = do jazdy okazjonalnej - polecam
__________________
UPDATE 29.04.2019
Podczas przepalania zauważyłem, że 28 letnia pompa wspomagania stwierdziła, że nie chce się już pomagać w kręceniu kierownicą. Dzięki Bogu, jest eBay
Seryjny amortyzator + krotka sprężyna = nie polecam.
Gwint = do jazdy okazjonalnej - polecam
__________________
UPDATE 29.04.2019
Podczas przepalania zauważyłem, że 28 letnia pompa wspomagania stwierdziła, że nie chce się już pomagać w kręceniu kierownicą. Dzięki Bogu, jest eBay
Ostatnio zmieniony 2019-04-29 10:25 przez Lukas007, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Pompa chyba poczeka w pudełku. Wystarczyło się dziadkiem przejechać zgodnie z jego możliwościami i wspomaganie wróciło. Swoją drogą można by było w tym sezonie pokusić sie o zmiane płynu
Re: Lukas007
Ależ to jest kocur
Jak seryny silnik znosi taką moc? Dużo kilometrów zrobiłeś na tym setupie?
Jak seryny silnik znosi taką moc? Dużo kilometrów zrobiłeś na tym setupie?
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Owszem, jest
Co do przejechanych kilometrów to szału nie ma, myślę, że jakieś 5000km zrobiłem.
Znosi póki co bez problemów. Jak auto jest wystrojone z głową, jeździ na dobrym oleju i nie pałuje się na zimnym, to nic się złego nie stanie.
Te silniki dają sobie radę z mocami ponad 400KM i nikt przy tym dołu nie rusza.
U mnie taka moc to właściwie kwestia wtrysków, które już mnie nieco trzymają. Jednak z racji na skrzynię biegów wolę tych magicznych 500NM nie przekraczać
Co do przejechanych kilometrów to szału nie ma, myślę, że jakieś 5000km zrobiłem.
Znosi póki co bez problemów. Jak auto jest wystrojone z głową, jeździ na dobrym oleju i nie pałuje się na zimnym, to nic się złego nie stanie.
Te silniki dają sobie radę z mocami ponad 400KM i nikt przy tym dołu nie rusza.
U mnie taka moc to właściwie kwestia wtrysków, które już mnie nieco trzymają. Jednak z racji na skrzynię biegów wolę tych magicznych 500NM nie przekraczać
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Załóż skrzynie z toyoty 3sgte adapter już mam gotowy jaki i cały dwu tarcz do tego. A to najmocniejsza skrzynia jaka znam do jednej osi seryjnie ze szperą w MR2.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Lukas007
Co do wspomagania to jesteś pewien że to pompa?Bo u mnie kiedyś też przestało działać i to była wina kompa od wspomagania
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Możliwe - tak czy siak, od stania w garażu różne cuda się czasem dzieją
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Lukas007
Albo lozyska mc phersona zardzewialy i sie zatarly od stania Efekt taki sam jak brak wspomagania
2.2gt 92 rok
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Tam jest porządny chiński gwint w którym nic nie rdzewieje
- Ozyryz
- Posty: 171
- Rejestracja: 2009-06-29 10:09
- Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
- Galeria: viewtopic.php?t=18142
- Lokalizacja: Katowice
Re: Lukas007
Niezła jedyneczka, zazdroszczę
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Dziękuje
Powoli kompletuje części do wiosennych prac przy aucie. Są już wszystkie nowe wahacze na przód i tył, łączniki i gumy stabilizatorów i końcówki drążków kierowniczych. Do tego zestaw olejowy - 9l syntetyka 5w40 na płukanie, płukanka Amsoil, oraz docelowy olej. Po długich poszukiwaniach i wertowaniu kart charakterystyk wybór padł na Amsoil'a 5w50.
Powoli kompletuje części do wiosennych prac przy aucie. Są już wszystkie nowe wahacze na przód i tył, łączniki i gumy stabilizatorów i końcówki drążków kierowniczych. Do tego zestaw olejowy - 9l syntetyka 5w40 na płukanie, płukanka Amsoil, oraz docelowy olej. Po długich poszukiwaniach i wertowaniu kart charakterystyk wybór padł na Amsoil'a 5w50.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Lukas007
Potrzebował bym info gdzie kupiłeś kpl. wahaczy ta tył
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Dzieje się cały czas
Jak przedmówca też bym poliuretany chciał :p
Może dodasz post w dziale części co i jak ??:p
Jak przedmówca też bym poliuretany chciał :p
Może dodasz post w dziale części co i jak ??:p
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899