kierunkowskazy i wspomaganie kierownicy padły jednocześnie
- piotr0805
- Klubowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2018-05-03 10:34
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=24752
- Lokalizacja: Gnojnik/Tarnów
kierunkowskazy i wspomaganie kierownicy padły jednocześnie
Cześć. Sytuacja taka: stoję na parkingu z zapalonym silnikiem i nagle zapala mi się "antilock" - w tym momencie przestały mi działać kierunkowskazy i wspomaganie. Kiedy dam przełącznik w lewo lub w prawo i prostuję kierownicę przełącznik nie odbija. Miał ktoś taki problem? Gdzie szukać przyczyny? Dodam że miałem taką sytuację tuż przed blacharką (przez minutę przestawiając samochód na podwórku) po blacharce problem znikł aż do tej pory.
Ford Probe 2.2 GT 1992
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
Ford Scorpio 2.9 Cosworth 1996
Ford Escort 1.8 "Formule 1 Edition" 1997
Kawasaki VN1500 Vulcan 1988
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: kierunkowskazy i wspomaganie kierownicy padły jednocześnie
Wprawdzie przed południem nie wiedziałem jeszcze, ale teraz doczytałem
Tutaj prawdopodobnie jest odpowiedź http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=7705
Nie styka bezpiecznik Turn 10A w skrzynce bezpieczników pod kierownicą.
Tutaj prawdopodobnie jest odpowiedź http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=7705
Nie styka bezpiecznik Turn 10A w skrzynce bezpieczników pod kierownicą.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)